Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт віконних прорізів з улаштуванням ролет
Очікувана вартість
772 725,00 UAH
UA-2019-06-26-001114-c 62ca604419b84b4189adeebf04670399
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Михайлусь

+380567705719 musbuh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА №3"
Код ЄДРПОУ: 02215868
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ю.Савченко, 1-а
Контактна особа: Елена Михайлусь
+380567705719
musbuh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 25 липня 2019 14:33
Очікувана вартість: 772 725,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 863,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт віконних прорізів з улаштуванням ролет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, просп.Пушкіна,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2019  —  01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється в строк 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Замовником Акту та Довідки.У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 11:37
Додаток 2.1 - Технічна специфікація ролет 1.doc
17 липня 2019 11:37
219_ДЦ_ДФ_2-1-1 дефектний акт.rtf
26 червня 2019 14:32
Тендерна документація.doc
26 червня 2019 14:31
Додаток 4.1 - Дефектний акт.doc
26 червня 2019 14:31
Додаток 4 - Проект договору.doc
26 червня 2019 14:31
Додаток 2.1 - Технічна специфікація ролет.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 01 липня 2019 15:14
Дискримінаційна вимога щодо формату надання пропозиції.
Замовник вимагає надання "надати кошторисну документацію з розрахунком одиничної вартості в електронному вигляді у форматі “SQL” або “ИБД5” – “bsdr; bsdu; bdcr; bpdr; bpdu”
Це протирічить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Це є дискримінаційна вимога.
Ми багато років працюємо на ринку ролетів, жалюзі, штор та інших предметів оздоблення інтер`єрів. Жодного разу для виконання цих робіт не знадобились будівельні програми для виконання смєт.
Замовником не обгрунтовано необхідність надання пропозиції саме в цьому форматі. Крім того, наведені вимоги можуть виконати тільки суб'єкти господарювання, які мають вищезазначены программи, які є платними. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, у тому числі нас, тому, що вимагає від нас придбання додаткового майна, яке прямо не відноситься до виконання зазначеного тендера. А це тягне за собою необгрунтоване підвищення нашої ціни, а тому і зменьшення конкуренції.
Ст. 3 Закон України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою ст. 5 Закон України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону передбачено. що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закон України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси мене та інших можливих учасників, відкритості та прозорості у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передабчені ст. 3 Закон України "Про публічні закупівлі".

Прошу зняти вимогу надання пропозиції в форматі платних будівельних програм. На наш професійний погляд, достатньо надання пропозиції в табличних формах та/або в простому табличному або описовому текстовому вигляді.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 15:07
Згідно Закону України "Про закупівлі" Ст.16 п.2. - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 01 липня 2019 15:22
Прошу Замовника зняти дискримінаційну вимогу.
Вимога ТД: "Обов’язкова наявність в Учасника автомобілю вантажністю від 0,7 т для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт на власний транспорт або техпаспорт та договір оренди / користування / надання послуг."
є дискримінаційною щодо учасників, які мають транспорт меньшої вантажопідйомності, або мають договір аренди чи транспортного обслуговування.
Ця вимога протирічить Закону України "Про публічні закупівлі"
Прошу Замовника зняти цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 15:06
Згідно Закону України "Про закупівлі" Ст.16 п.2. - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 01 липня 2019 15:28
Прошу зняти дискримінаційну вимогу.
Вимога ТД: "Обов’язкова наявність у штаті Учасника виконроба, кошторисника та не менше 5 (п’яти) працівників робочих спеціальностей." є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають таких робітників та робітників в такій кількості, але мають договори на обслуговування або громадянський договір з робітниками подібних спеціальностей.
Ми можемо виконати цей обєм роботи, наприклад, трьома робітниками та замовити виконання кошторису в іншої фірми, або оскаржити вимогу виконання кошторису в спеціальних платних будівельних програмах в АМКУ.
Прошу Замовника зняти ці дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 15:05
Згідно Закону України "Про закупівлі" Ст.16 п.2. - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 01 липня 2019 15:32
Прошу Замовника зняти дискриминаційну вимогу.
Вимога ТД: "Обов’язкова наявність в штаті спеціаліста відповідального з охорони праці. На підтвердження учасник повинен надати копії відповідних документів: наказ, посвідчення працівника про проходження перевірки знань з питань охорони праці. "
Закон України "Про публічні закупівлі" не вимагає від Учасників таких документів. Тому ця вимога порушує вимоги Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закон України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси мене та інших можливих учасників, відкритості та прозорості у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передабчені ст. 3 Закон України "Про публічні закупівлі".
Додатково сповіщаю, Згідно п. 4 ст 16 "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 15:05
Згідно Закону України "Про закупівлі" Ст.16 п.2. - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД", Код ЄДРПОУ:42082274
Дата подання: 02 серпня 2019 12:22
Вимога
Вимагаємо повернути наше підприємство на кваліфікацію в зв'язку з тим,що підстави викладені в рішенні тендерного комітету від 01.08.2019р.є не обгрунтованими та не відповідають вимогам діючого законодавства, яке регулює прововідносини учасників публічних закупівель. Жодна з перелічених в рішенні від 01.08.2019 р.підстав не відповідає вимогам ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі",яка містить вичерпний перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 17:56
У відповідь на вашу вимогу повторно повідомляємо наступне: аргументована відповідь щодо відхилення пропозиції знаходиться у рішенні відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТЕРРАБІЛД» від 01.08.2019р.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД", Код ЄДРПОУ:42082274
Дата подання: 08 серпня 2019 11:15
Повернення на стадію кваліфікації
ПОВТОРНО!!!
Рішенням відповідальної особи замовника від 01.08.2019 р. було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕРРАБІЛД» у зв’язку з невідповідністю тендерній документації та кваліфікаційним критеріям замовника. Дана обставина підтверджується опублікованим рішенням відповідальної особи замовника від 01.08.2019 р. на електронному майданчику за адресою: https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/7081056/.
З метою недопущення порушення вимог діючого законодавства збоку замовника, вимагаємо усунути порушення діючого законодавства, шляхом повернення до стадії кваліфікації у зазначеній закупівлі ТОВ «ТЕРРАБІЛД», як учасника з найбільш економічно обґрунтованою пропозицією.
Зважаючи на те, що рішення тендерного комітету з питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРАБІЛД», як учасника відкритих торгів із закупівлі послуг «Поточний ремонт віконних прорізів з улаштуванням ролет» (Код ДК021: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) не було прийнято взагалі (в розумінні закону, який регулює публічні закупівлі), а строк на прийняття такого рішення сплив, вимагаємо прийняти рішення щодо визначення переможцем даної закупівлі – ТОВ «ТЕРРАБІЛД».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

05 липня 2019 15:07
Сканировать10006.JPG

Документи

05 липня 2019 15:05
Сканировать10004.JPG

Документи

05 липня 2019 15:05
Сканировать10003.JPG

Документи

08 серпня 2019 17:56
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД" 770 000,03
UAH з ПДВ
617 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖАН-ЮА" 772 724,80
UAH з ПДВ
618 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірінг Буд 771 998,53
UAH з ПДВ
771 998,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 12:58
Ролети, муз.школа.rar
23 липня 2019 18:53
Електронний підпис
23 липня 2019 18:52
тендерна пропозиція.docx
23 липня 2019 18:52
відповідність разом.pdf
23 липня 2019 18:52
аренда техніки.tif
23 липня 2019 18:52
устав.rar

Публічні документи

24 липня 2019 12:56
специфікація.xls
24 липня 2019 12:47
003.jpg
24 липня 2019 12:47
002.jpg
24 липня 2019 12:31
001.jpg
24 липня 2019 12:25
012.jpg
24 липня 2019 12:25
011.jpg
24 липня 2019 12:25
010.jpg
24 липня 2019 12:25
009.jpg
24 липня 2019 12:25
008.jpg
24 липня 2019 12:25
007.jpg
24 липня 2019 12:25
006.jpg
24 липня 2019 12:25
005.jpg
24 липня 2019 11:41
004.jpg
24 липня 2019 11:41
003.jpg
24 липня 2019 11:41
002.jpg
24 липня 2019 11:41
001.jpg
23 липня 2019 18:03
018.jpg
23 липня 2019 18:03
017.jpg
23 липня 2019 18:03
016.jpg
23 липня 2019 18:03
015.jpg
23 липня 2019 18:03
014.jpg
23 липня 2019 17:57
17.jpg
23 липня 2019 17:57
16.jpg
23 липня 2019 17:57
15.jpg
23 липня 2019 17:57
14.jpg
23 липня 2019 17:57
13.jpg
23 липня 2019 17:56
12.jpg
23 липня 2019 17:56
11.jpg
23 липня 2019 17:56
10.jpg
23 липня 2019 17:56
9.jpg
23 липня 2019 17:56
8.jpg
23 липня 2019 17:56
007.jpg
23 липня 2019 17:56
006.jpg
23 липня 2019 17:56
005.jpg
23 липня 2019 17:56
004.jpg
23 липня 2019 17:56
003.jpg
23 липня 2019 17:56
002.jpg
23 липня 2019 17:56
001.jpg
26 червня 2019 17:05
Муз.школа.xlsx

Публічні документи

24 липня 2019 10:51
Електронний підпис
24 липня 2019 10:49
Кошторис.pdf
24 липня 2019 10:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД"

ТОВ "ЖАН-ЮА"

ТОВ Інжинірінг Буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД"
#42082274
Відхилено 617 500,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:57
ТОВ "ЖАН-ЮА"
#41050241
Відхилено 618 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 12:23
ТОВ Інжинірінг Буд
#41397725
Переможець 771 998,53
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інжинірінг Буд
#41397725
771 998,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 12:10
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 17:25
додаткова угода.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 17:23
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 12:53
UA-2019-06-26-001114 звіт зміни.doc зміни до договору
02 вересня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:16
Договор 4.JPG укладений
27 серпня 2019 16:13
Договор 5.JPG укладений
27 серпня 2019 16:13
Договор 2.JPG укладений
27 серпня 2019 16:13
Договор 3.JPG укладений
27 серпня 2019 16:13
Договор 1.JPG укладений
27 серпня 2019 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до звіту
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк надання послуги: з наступного дня після підписання договору до 01.11.2019р.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 765 892,50
UAH (в тому числі ПДВ 127 648,75 UAH)