Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт віконних прорізів з улаштуванням ролет
Очікувана вартість
772 725,00 UAH
UA-2019-06-26-001114-c ● 62ca604419b84b4189adeebf04670399
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА №3" |
Код ЄДРПОУ: | 02215868 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ю.Савченко, 1-а |
Контактна особа: |
Елена Михайлусь +380567705719 musbuh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 772 725,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 863,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт віконних прорізів з улаштуванням ролет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, просп.Пушкіна,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 липня 2019
—
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється в строк 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Замовником Акту та Довідки.У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2019 11:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 11:37 |
Додаток 2.1 - Технічна специфікація ролет 1.doc | |
17 липня 2019 11:37 |
219_ДЦ_ДФ_2-1-1 дефектний акт.rtf | |
26 червня 2019 14:32 |
Тендерна документація.doc | |
26 червня 2019 14:31 |
Додаток 4.1 - Дефектний акт.doc | |
26 червня 2019 14:31 |
Додаток 4 - Проект договору.doc | |
26 червня 2019 14:31 |
Додаток 2.1 - Технічна специфікація ролет.doc |
17 липня 2019 11:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 липня 2019 11:37 |
Додаток 2.1 - Технічна специфікація ролет 1.doc
|
|||||||||
17 липня 2019 11:37 |
219_ДЦ_ДФ_2-1-1 дефектний акт.rtf
|
|||||||||
26 червня 2019 14:32 |
Тендерна документація.doc
|
|||||||||
26 червня 2019 14:31 |
Додаток 4.1 - Дефектний акт.doc
|
|||||||||
26 червня 2019 14:31 |
Додаток 4 - Проект договору.doc
|
|||||||||
26 червня 2019 14:31 |
Додаток 2.1 - Технічна специфікація ролет.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 01 липня 2019 15:14
Дискримінаційна вимога щодо формату надання пропозиції.
Замовник вимагає надання "надати кошторисну документацію з розрахунком одиничної вартості в електронному вигляді у форматі “SQL” або “ИБД5” – “bsdr; bsdu; bdcr; bpdr; bpdu”
Це протирічить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Це є дискримінаційна вимога.
Ми багато років працюємо на ринку ролетів, жалюзі, штор та інших предметів оздоблення інтер`єрів. Жодного разу для виконання цих робіт не знадобились будівельні програми для виконання смєт.
Замовником не обгрунтовано необхідність надання пропозиції саме в цьому форматі. Крім того, наведені вимоги можуть виконати тільки суб'єкти господарювання, які мають вищезазначены программи, які є платними. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, у тому числі нас, тому, що вимагає від нас придбання додаткового майна, яке прямо не відноситься до виконання зазначеного тендера. А це тягне за собою необгрунтоване підвищення нашої ціни, а тому і зменьшення конкуренції.
Ст. 3 Закон України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою ст. 5 Закон України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону передбачено. що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закон України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси мене та інших можливих учасників, відкритості та прозорості у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передабчені ст. 3 Закон України "Про публічні закупівлі".
Прошу зняти вимогу надання пропозиції в форматі платних будівельних програм. На наш професійний погляд, достатньо надання пропозиції в табличних формах та/або в простому табличному або описовому текстовому вигляді.
Розгорнути
Згорнути
Це протирічить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Це є дискримінаційна вимога.
Ми багато років працюємо на ринку ролетів, жалюзі, штор та інших предметів оздоблення інтер`єрів. Жодного разу для виконання цих робіт не знадобились будівельні програми для виконання смєт.
Замовником не обгрунтовано необхідність надання пропозиції саме в цьому форматі. Крім того, наведені вимоги можуть виконати тільки суб'єкти господарювання, які мають вищезазначены программи, які є платними. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, у тому числі нас, тому, що вимагає від нас придбання додаткового майна, яке прямо не відноситься до виконання зазначеного тендера. А це тягне за собою необгрунтоване підвищення нашої ціни, а тому і зменьшення конкуренції.
Ст. 3 Закон України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою ст. 5 Закон України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону передбачено. що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закон України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси мене та інших можливих учасників, відкритості та прозорості у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передабчені ст. 3 Закон України "Про публічні закупівлі".
Прошу зняти вимогу надання пропозиції в форматі платних будівельних програм. На наш професійний погляд, достатньо надання пропозиції в табличних формах та/або в простому табличному або описовому текстовому вигляді.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 15:07
Згідно Закону України "Про закупівлі" Ст.16 п.2. - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 01 липня 2019 15:22
Прошу Замовника зняти дискримінаційну вимогу.
Вимога ТД: "Обов’язкова наявність в Учасника автомобілю вантажністю від 0,7 т для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт на власний транспорт або техпаспорт та договір оренди / користування / надання послуг."
є дискримінаційною щодо учасників, які мають транспорт меньшої вантажопідйомності, або мають договір аренди чи транспортного обслуговування.
Ця вимога протирічить Закону України "Про публічні закупівлі"
Прошу Замовника зняти цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
є дискримінаційною щодо учасників, які мають транспорт меньшої вантажопідйомності, або мають договір аренди чи транспортного обслуговування.
Ця вимога протирічить Закону України "Про публічні закупівлі"
Прошу Замовника зняти цю дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 15:06
Згідно Закону України "Про закупівлі" Ст.16 п.2. - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 01 липня 2019 15:28
Прошу зняти дискримінаційну вимогу.
Вимога ТД: "Обов’язкова наявність у штаті Учасника виконроба, кошторисника та не менше 5 (п’яти) працівників робочих спеціальностей." є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають таких робітників та робітників в такій кількості, але мають договори на обслуговування або громадянський договір з робітниками подібних спеціальностей.
Ми можемо виконати цей обєм роботи, наприклад, трьома робітниками та замовити виконання кошторису в іншої фірми, або оскаржити вимогу виконання кошторису в спеціальних платних будівельних програмах в АМКУ.
Прошу Замовника зняти ці дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Ми можемо виконати цей обєм роботи, наприклад, трьома робітниками та замовити виконання кошторису в іншої фірми, або оскаржити вимогу виконання кошторису в спеціальних платних будівельних програмах в АМКУ.
Прошу Замовника зняти ці дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 15:05
Згідно Закону України "Про закупівлі" Ст.16 п.2. - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 01 липня 2019 15:32
Прошу Замовника зняти дискриминаційну вимогу.
Вимога ТД: "Обов’язкова наявність в штаті спеціаліста відповідального з охорони праці. На підтвердження учасник повинен надати копії відповідних документів: наказ, посвідчення працівника про проходження перевірки знань з питань охорони праці. "
Закон України "Про публічні закупівлі" не вимагає від Учасників таких документів. Тому ця вимога порушує вимоги Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закон України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси мене та інших можливих учасників, відкритості та прозорості у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передабчені ст. 3 Закон України "Про публічні закупівлі".
Додатково сповіщаю, Згідно п. 4 ст 16 "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Розгорнути
Згорнути
Закон України "Про публічні закупівлі" не вимагає від Учасників таких документів. Тому ця вимога порушує вимоги Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закон України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси мене та інших можливих учасників, відкритості та прозорості у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передабчені ст. 3 Закон України "Про публічні закупівлі".
Додатково сповіщаю, Згідно п. 4 ст 16 "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 15:05
Згідно Закону України "Про закупівлі" Ст.16 п.2. - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ст.22. п.3 - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД", Код ЄДРПОУ:42082274
Дата подання: 02 серпня 2019 12:22
Вимога
Вимагаємо повернути наше підприємство на кваліфікацію в зв'язку з тим,що підстави викладені в рішенні тендерного комітету від 01.08.2019р.є не обгрунтованими та не відповідають вимогам діючого законодавства, яке регулює прововідносини учасників публічних закупівель. Жодна з перелічених в рішенні від 01.08.2019 р.підстав не відповідає вимогам ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі",яка містить вичерпний перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 17:56
У відповідь на вашу вимогу повторно повідомляємо наступне: аргументована відповідь щодо відхилення пропозиції знаходиться у рішенні відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТЕРРАБІЛД» від 01.08.2019р.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001114-c.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД", Код ЄДРПОУ:42082274
Дата подання: 08 серпня 2019 11:15
Повернення на стадію кваліфікації
ПОВТОРНО!!!
Рішенням відповідальної особи замовника від 01.08.2019 р. було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕРРАБІЛД» у зв’язку з невідповідністю тендерній документації та кваліфікаційним критеріям замовника. Дана обставина підтверджується опублікованим рішенням відповідальної особи замовника від 01.08.2019 р. на електронному майданчику за адресою: https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/7081056/.
З метою недопущення порушення вимог діючого законодавства збоку замовника, вимагаємо усунути порушення діючого законодавства, шляхом повернення до стадії кваліфікації у зазначеній закупівлі ТОВ «ТЕРРАБІЛД», як учасника з найбільш економічно обґрунтованою пропозицією.
Зважаючи на те, що рішення тендерного комітету з питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРАБІЛД», як учасника відкритих торгів із закупівлі послуг «Поточний ремонт віконних прорізів з улаштуванням ролет» (Код ДК021: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) не було прийнято взагалі (в розумінні закону, який регулює публічні закупівлі), а строк на прийняття такого рішення сплив, вимагаємо прийняти рішення щодо визначення переможцем даної закупівлі – ТОВ «ТЕРРАБІЛД».
Розгорнути
Згорнути
Рішенням відповідальної особи замовника від 01.08.2019 р. було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕРРАБІЛД» у зв’язку з невідповідністю тендерній документації та кваліфікаційним критеріям замовника. Дана обставина підтверджується опублікованим рішенням відповідальної особи замовника від 01.08.2019 р. на електронному майданчику за адресою: https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/7081056/.
З метою недопущення порушення вимог діючого законодавства збоку замовника, вимагаємо усунути порушення діючого законодавства, шляхом повернення до стадії кваліфікації у зазначеній закупівлі ТОВ «ТЕРРАБІЛД», як учасника з найбільш економічно обґрунтованою пропозицією.
Зважаючи на те, що рішення тендерного комітету з питання відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРАБІЛД», як учасника відкритих торгів із закупівлі послуг «Поточний ремонт віконних прорізів з улаштуванням ролет» (Код ДК021: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) не було прийнято взагалі (в розумінні закону, який регулює публічні закупівлі), а строк на прийняття такого рішення сплив, вимагаємо прийняти рішення щодо визначення переможцем даної закупівлі – ТОВ «ТЕРРАБІЛД».
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД" |
770 000,03
UAH з ПДВ
|
617 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖАН-ЮА" |
772 724,80
UAH з ПДВ
|
618 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інжинірінг Буд |
771 998,53
UAH з ПДВ
|
771 998,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД" #42082274 |
Відхилено |
617 500,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2019 16:57
|
ТОВ "ЖАН-ЮА" #41050241 |
Відхилено |
618 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 12:23
|
ТОВ Інжинірінг Буд #41397725 |
Переможець |
771 998,53
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2019 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2019 17:25
|
додаткова угода.JPG | зміни до договору |
04 вересня 2019 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2019 12:53
|
UA-2019-06-26-001114 звіт зміни.doc | зміни до договору |
02 вересня 2019 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 16:16
|
Договор 4.JPG | укладений |
27 серпня 2019 16:13
|
Договор 5.JPG | укладений |
27 серпня 2019 16:13
|
Договор 2.JPG | укладений |
27 серпня 2019 16:13
|
Договор 3.JPG | укладений |
27 серпня 2019 16:13
|
Договор 1.JPG | укладений |
27 серпня 2019 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до звіту |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк надання послуги: з наступного дня після підписання договору до 01.11.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |