Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні пелети з лушпиння соняшника
Очікувана вартість
1 142 628,00 UAH
UA-2019-06-26-001086-c 8131ad1300d24961831dd7b715d9a340
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Настечин Сергій Дмитрович

+380971474354 zoh2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НВК «Балтська ЗОШ І-ІІІ ст. №2-гімназія» Балтської міської ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 26470938
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул. Шевченка, 4
Контактна особа: Настечин Сергій Дмитрович
+380971474354
zoh2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 11:00
Очікувана вартість: 1 142 628,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 713,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 т.
Паливні пелети з лушпиння соняшника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, БАЛТА, вул. Шевченка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 15:25
Перелік змін до ТД.doc
05 липня 2019 15:25
ТД Пелети нова редакція.doc
05 липня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 15:25
Перелік змін до ТД.doc
05 липня 2019 15:25
ТД Пелети нова редакція.doc
26 червня 2019 14:27
ТД Пелети.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискриміінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 26 червня 2019 16:15
Дата відповіді: 01 липня 2019 11:59
ТД встановлено дискримінаційну вимогу: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х). Вимога щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, Вимога Замовника щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», отже, вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Крім того, Рішеннями АМКУ № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 року, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року, № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року підтверджено, що вимога Замовника про надання двох або більше аналогічних договорів є дискримінаційною та незаконною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до роз’яснення, опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 липня 2019 13:55
Дата відповіді: 03 липня 2019 10:06
Вимога щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Якщо потенійний учасник має 1 аналогічний договір, то вже не зможе прийняти участь у даній закупівлі, або має укладений або незавершений договір. Законом передбачено встановлення амовником кваліфікаційного крітерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ, а не АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ. Отже, Ваш висновок є хибним, а вимога щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів є дискримінаційною. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу пропозицію, щодо внесення змін в тендерну документацію, зазначаємо.
Кожен рік ми проводимо тендер на закупівлю паливних пелет із лушпиння соняшника. На усіх торгах через систему Прозорро була велика кількість пропозицій. Система визначала по ціні та якості кращий товар і нам залишалось вибрати паливні пелети з лушпиння соняшника, відповідно до тендерної документації.
Ніякої дискримінації жоден суб'єкт підприємницької діяльності не заявив.
В нашому випадку якість має велике значення, адже предметом закупівлі є придбання пелетів із лушпиння соняшника для обігріву загальноосвітньої школи.
Ми сподіваємось, що до кінця подачі заявок у вашій фірмі буде відповідний підприємницьких досвід і Ви зможете вдало конкурувати з іншими організаціями, які будуть пропонувати паливні пелети з лушпиння соняшника.
Зичимо Вам удачі.
Запит на роз'яснення
Дата подання: 02 липня 2019 14:55
Дата відповіді: 03 липня 2019 10:11
Роз’яснить, будь ласка, положення у «Додаток 4» «ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІї» : Паливні пелети з лушпиння соняшнику повинні бути сертифіковані.» Яким саме документом має підтверджуватись сертифікованість продукції? Чи може це бути сертифікат якості (паспорт якості) від виробника? Грунтуючись на тому, що наявність сертифіката не є обов’язковою для підприємницької діяльності щодо поставки даної продукції. Дрова та паливні брикети не входять до переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженої Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документом, який має підтвердження сертифікованості продукції, може бути сертифікат якості (паспорт якості) від виробника.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 03 липня 2019 13:40
Дата відповіді: 05 липня 2019 15:31
Шановний Замовнику, щодо Вашої відповіді, "Ніякої дискримінації жоден суб'єкт підприємницької діяльності не заявив." Зазначаємо, що вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі" є обовязковими для всіх замовників. Якщо хоча б один із потенційних учасників звертається до Вас щодо наявних дискримінаційних вимог у тедерній документації та такі вимоги визнавались АМКУ дискримінаційними, чому ви посилаетесь на інших учасників у попреденіх роках? ви дієте у інтересах попередніх учасників? Як кількість аналогічних договорів впливає на спроможність учасника поставити якісний товар???? і як взагалі аналогічний договір вприває на якість запропонованого Товару? Предметом закупівлі згідно коду ДК є тверде паливо! Приберіть дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 08 липня 2019 15:40
Дата відповіді: 17 липня 2019 11:00
Шановний Замовнику. просимо надати уточнення або внести зміни у ТД. Додатком 2.1 до ТД надано форму у графі 3 таблиці зазначено "власне чи орендоване" Як заповнвати дану графу, якщо учасник користується матеріальною базою (транспортними засобами) на підставі договору надання послуг?
Відповідь: У разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази, та використання її на умовах оренди, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують інше право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або наданням завірених учасником копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально-технічною базою.
Утчонення
Дата подання: 09 липня 2019 15:14
Дата відповіді: 17 липня 2019 11:11
Шановний Замовнику, просимо надати пояснення щодо наступного: У формі "Реєстр документів" є графа "№ сторінки". Що необхідно вказувату у даній графі. якщо учасник не нумерує сторінки, а подає документи у складі тендерної пропозиції окремими файлами у формати: напраклад: "1. Копія статуту": 2. "Копія наказу про призначення директора" ???
Відповідь: Ваша документація повинна відповідати тендерним вимогам нашої закупівлі, також можете зробити зміст та нумерацію Ваших документів.
дата аукціону
Дата подання: 09 липня 2019 16:24
Дата відповіді: 17 липня 2019 11:14
У системі відстуні відомості про дату та час проведення аукціону.
Відповідь: Дата та час початку аукціону, вказана в системі - 29 липня 2019 12:56
Просимо надати відповідь на попередні запитання
Дата подання: 12 липня 2019 16:15
Дата відповіді: 17 липня 2019 11:19
Відповідь: Просимо вибачення, але у зв’язку з тим, що ймовірно відбувся збій в системі, яка не попередила нас про надходження обговорення на електронну адресу. Тому мі із запізненням надаємо Вам дану інформацію.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-001086-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41701548
Дата подання: 03 липня 2019 14:53
Технічні вимоги
Додатком 4 тендерної документації та додатком 2 проекту договору передбачено нижчу теплоту згорання не менше ніж 4345 ккал/кг. Повідомляємо Вам, що за результатами лабораторних випробувань пелет з чистої лузги соняшнику нижча теплота становить 3800ккак/кг. Лушпиння соняшнику по своїм фізичним та теплотворним властивостям не може видати нижчу теплоту 4345 ккал/кг. В звязку з цим просимо внести відповідні зміни до тендерної документації аби розширити коло потенційних учасників торгів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 липня 2019 15:36
Шановний учаснику! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашою вимогою щодо внесення змін до тендерної документації надає інформацію.
Відповідно ДСТУ 7124:2009 теплота згоряння паливних пелетів з лушпиння соняшника має бути не менше 15 МДж/кг ( близько 3583 ккал/кг). Сучасність та високий рівень тепловіддачи наших котлів не дає змоги використовувати пелети, калорійність яких не відповідає параметрам котла. Вищевказані пелети призводять до зниження ККД і скорочення терміну експлуатації та довговічності котла. Якщо понижається калорійність, то забиваються форсунки, утворюється шлак. З досвіду минулих років ми не можемо суттєво понизити калорійність пелетів, щоби уникнути проблеми з котлами. Певні умови по якості пелетів визначаються замовником самостійно. Тож, якщо Ваша фірма хоче приймати участь в тендері, то доведеться не тільки демпінгувати ціною. В нашому випадку якість має велике значення, адже мета придбання пелетів із лушпиння соняшника - це обігрів загальноосвітньої школи.
.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП" 1 079 400,00
UAH з ПДВ
1 079 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 липня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій