Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Виконання функцій Замовника та здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція будівлі комунального закладу "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради, що розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Червонополянська,1а» (код за ДК 021:2015 (CPV) 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
137 416,80 UAH
UA-2019-06-26-001009-c ● 5663dff4165b45fb98449fb632402769
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05499240 |
Місцезнаходження: | 69034, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Червонополянська, буд. 1-A |
Контактна особа: |
Єрченко Інна Юріївна +380679709595 zodpts@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 14:43 |
Очікувана вартість: | 137 416,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Виконання функцій Замовника та здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція будівлі комунального закладу "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради, що розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Червонополянська,1а» (код за ДК 021:2015 (CPV) 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69034, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Червонополянська,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 2.5. Оплата виконаної Виконавцем роботи здійснюється Замовником поетапно згідно підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаної роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 14:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 14:08 |
Інструкція до оголошення (умови закупівлі) |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п.1.1.9
Дата подання: 27 червня 2019 10:13
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:08
В этом п.1.1.9. поставлено очень жесткое условие по срокам регистрации декларации на готовность. Договор предусмотрена ответственность, вместе со штрафными санкциями, которая не зависит от Исполнителя. Ускорить процесс регистрации в ДАБИ, акта готовности, можно только одним способом. Но он никому, кроме ДАБИ, не нравиться.
Прошу убрать упоминание о сроках регистрации.
В Украине уже появились инженеры-консультанты, которые могут взять на себя службу Заказчика (это не только, регистрация разрешительных документов) и они имеют соответствующие сертификаты. Почему Вы не пользуетесь их услугами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, умови договору щодо строку введення в експлуатацію об'єкта будівництва дозволяють в повній мірі та в рамках чинного законодавства отримати необхідний дозвільний документ. Послуги інженера-консультанта є невід'ємною частиною запланованого будівництва.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-26-001009-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП АВРАМЕНКО С.О., Код ЄДРПОУ:2770811939
Дата подання: 12 липня 2019 20:46
вимога про відміну рішення про дискваліфікацію учасника
Протоколом (рішенням) уповноваженої особи І.Ю. Єрченко від 12.07.2019р №2 безпідставно прийнято рішення щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Авраменко С.О. Документацією торгів UA-2019-06-26-001009-c не було передбачено жодних вимог щодо кількості працівників для здійснення функцій Замовника та технічного нагляду, проте уповноваженою особою Єрченко І.Ю. здійснено вільне трактування тендерної документації торгів на користь конкретного учасника закупівлі. Ототожнення назви довідки про наявність працівників у учасника торгів з вимогою щодо конкретної кількості працівників у учасника закупівлі є припущенням уповноваженої особи Єрченко І.Ю. з метою відхилення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції. Учасником ФОП Авраменко С.О. підтверджено наявність інженера-консультанта та інженера технічного нагляду в одній особі відповідно до вимог п.5 Додатку №3 до Інструкції учасникам закупівлі. Так, цілком логічною відповіддю на питання «Яка кількість працівників?» є «Один», проте питання «Яка кількість працівникА?» або назва довідки «Про кількіть працівникА» є хибними.
Учасником закупівлі - ФОП Авраменко С.О. не надано трудових книжок та цивільно-правових договорів з самим собою, оскільки Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін'юсту, Мінсоцзахисту населення України N 58 від 29.07.93 р. , фізична особа-підприємець не має права заводити трудову книжку на себе; угоди цивільно-правового характеру фізичною-особою з самим собою також не оформлюються.
Слід відзначити, що відсутність аналогічних копій трудової книжки/трудового договору визначеного переможцем торгів Саніна Ю.В. (або пояснень щодо відсутності трудової книжки/трудового договору з самим собою) не завадило уповноваженій особі Єрченко І.Ю. визнати учасника ФОП Саніна Ю.В. переможцем закупівлі.
Рішення уповноваженої особи Єрченко І.Ю. щодо відхилення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції по формальним та нікчемним признакам порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі» щодо добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного вимагаю скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Авраменко С.О. та скасувати рішення щодо визнання переможцем ФОП Саніна Ю.В.
Розгорнути
Згорнути
Учасником закупівлі - ФОП Авраменко С.О. не надано трудових книжок та цивільно-правових договорів з самим собою, оскільки Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін'юсту, Мінсоцзахисту населення України N 58 від 29.07.93 р. , фізична особа-підприємець не має права заводити трудову книжку на себе; угоди цивільно-правового характеру фізичною-особою з самим собою також не оформлюються.
Слід відзначити, що відсутність аналогічних копій трудової книжки/трудового договору визначеного переможцем торгів Саніна Ю.В. (або пояснень щодо відсутності трудової книжки/трудового договору з самим собою) не завадило уповноваженій особі Єрченко І.Ю. визнати учасника ФОП Саніна Ю.В. переможцем закупівлі.
Рішення уповноваженої особи Єрченко І.Ю. щодо відхилення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції по формальним та нікчемним признакам порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі» щодо добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного вимагаю скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Авраменко С.О. та скасувати рішення щодо визнання переможцем ФОП Саніна Ю.В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2019 14:41
Доброго дня, Ваша вимога не підлягає задоволенню. Ваша пропозиція відхилена правомірно відповідно до зазначених в протоколі підстав, так як умови закупівлі передбачають зазначення декількох працівників, а не одного. Учасник у разі ненадання певного документа, повинен надати обгрунтоване пояснення його відсутності. Ненадання такого пояснення може бути визначено формальною помилкою, але тільки у випадку відповідності учасника основним кваліфікаційним критеріям, в т.ч. щодо наявності працівників.Стосовно пропозиції переможця, то він надав необхідні підтверджуючі документи про зазначених в довідці працівників. Переможцем в довідці про працівників не було зазначено Саніна Ю.В., а отже відсутність документів щодо нього не є підставою для дискваліфікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП АВРАМЕНКО С.О. |
91 611,00
UAH з ПДВ
|
88 861,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ |
93 960,00
UAH з ПДВ
|
89 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САНІН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
112 973,69
UAH з ПДВ
|
112 973,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП АВРАМЕНКО С.О. #2770811939 |
Відхилено |
88 861,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 10:22
|
|
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ #38914550 |
Відхилено |
89 100,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 11:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "САНІН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3051322412 |
Переможець |
112 973,69
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір від 18.07.2019 | укладений |
22 липня 2019 15:50
|