«Виконання функцій Замовника та здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція будівлі комунального закладу "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради, що розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Червонополянська,1а» (код за ДК 021:2015 (CPV) 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
137 416,80 UAH
UA-2019-06-26-001009-c 5663dff4165b45fb98449fb632402769
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499240
Місцезнаходження замовника: 69034, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Червонополянська, буд. 1-A
Контактна особа замовника: Єрченко Інна Юріївна
+380679709595
zodpts@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:43
Очікувана вартість: 137 416,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Виконання функцій Замовника та здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція будівлі комунального закладу "Запорізький обласний дитячий протитуберкульозний санаторій" Запорізької обласної ради, що розташована за адресою: м. Запоріжжя, вул. Червонополянська,1а» (код за ДК 021:2015 (CPV) 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Червонополянська,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 2.5. Оплата виконаної Виконавцем роботи здійснюється Замовником поетапно згідно підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаної роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 червня 2019 14:10
Електронний цифровий підпис
26 червня 2019 14:08
Інструкція до оголошення (умови закупівлі)

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.1.1.9
Дата подання: 27 червня 2019 10:13
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:08
В этом п.1.1.9. поставлено очень жесткое условие по срокам регистрации декларации на готовность. Договор предусмотрена ответственность, вместе со штрафными санкциями, которая не зависит от Исполнителя. Ускорить процесс регистрации в ДАБИ, акта готовности, можно только одним способом. Но он никому, кроме ДАБИ, не нравиться. Прошу убрать упоминание о сроках регистрации. В Украине уже появились инженеры-консультанты, которые могут взять на себя службу Заказчика (это не только, регистрация разрешительных документов) и они имеют соответствующие сертификаты. Почему Вы не пользуетесь их услугами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, умови договору щодо строку введення в експлуатацію об'єкта будівництва дозволяють в повній мірі та в рамках чинного законодавства отримати необхідний дозвільний документ. Послуги інженера-консультанта є невід'ємною частиною запланованого будівництва.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-001009-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП АВРАМЕНКО С.О., Код ЄДРПОУ:2770811939
Дата подання: 12 липня 2019 20:46
вимога про відміну рішення про дискваліфікацію учасника
Протоколом (рішенням) уповноваженої особи І.Ю. Єрченко від 12.07.2019р №2 безпідставно прийнято рішення щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Авраменко С.О. Документацією торгів UA-2019-06-26-001009-c не було передбачено жодних вимог щодо кількості працівників для здійснення функцій Замовника та технічного нагляду, проте уповноваженою особою Єрченко І.Ю. здійснено вільне трактування тендерної документації торгів на користь конкретного учасника закупівлі. Ототожнення назви довідки про наявність працівників у учасника торгів з вимогою щодо конкретної кількості працівників у учасника закупівлі є припущенням уповноваженої особи Єрченко І.Ю. з метою відхилення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції. Учасником ФОП Авраменко С.О. підтверджено наявність інженера-консультанта та інженера технічного нагляду в одній особі відповідно до вимог п.5 Додатку №3 до Інструкції учасникам закупівлі. Так, цілком логічною відповіддю на питання «Яка кількість працівників?» є «Один», проте питання «Яка кількість працівникА?» або назва довідки «Про кількіть працівникА» є хибними.
Учасником закупівлі - ФОП Авраменко С.О. не надано трудових книжок та цивільно-правових договорів з самим собою, оскільки Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мінпраці, Мін'юсту, Мінсоцзахисту населення України N 58 від 29.07.93 р. , фізична особа-підприємець не має права заводити трудову книжку на себе; угоди цивільно-правового характеру фізичною-особою з самим собою також не оформлюються.
Слід відзначити, що відсутність аналогічних копій трудової книжки/трудового договору визначеного переможцем торгів Саніна Ю.В. (або пояснень щодо відсутності трудової книжки/трудового договору з самим собою) не завадило уповноваженій особі Єрченко І.Ю. визнати учасника ФОП Саніна Ю.В. переможцем закупівлі.
Рішення уповноваженої особи Єрченко І.Ю. щодо відхилення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції по формальним та нікчемним признакам порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі» щодо добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного вимагаю скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Авраменко С.О. та скасувати рішення щодо визнання переможцем ФОП Саніна Ю.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2019 14:41
Доброго дня, Ваша вимога не підлягає задоволенню. Ваша пропозиція відхилена правомірно відповідно до зазначених в протоколі підстав, так як умови закупівлі передбачають зазначення декількох працівників, а не одного. Учасник у разі ненадання певного документа, повинен надати обгрунтоване пояснення його відсутності. Ненадання такого пояснення може бути визначено формальною помилкою, але тільки у випадку відповідності учасника основним кваліфікаційним критеріям, в т.ч. щодо наявності працівників.Стосовно пропозиції переможця, то він надав необхідні підтверджуючі документи про зазначених в довідці працівників. Переможцем в довідці про працівників не було зазначено Саніна Ю.В., а отже відсутність документів щодо нього не є підставою для дискваліфікації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АВРАМЕНКО С.О. 91 611,00
UAH з ПДВ
88 861,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 93 960,00
UAH з ПДВ
89 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САНІН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 112 973,69
UAH з ПДВ
112 973,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 09:39
sign.p7s
08 липня 2019 16:11
sign.p7s
08 липня 2019 16:11
sign.p7s
05 липня 2019 16:19
sign.p7s
05 липня 2019 16:15
sign.p7s

Публічні документи

05 липня 2019 16:32
sign.p7s
05 липня 2019 10:50
sign.p7s
05 липня 2019 10:47
проект договору.pdf
05 липня 2019 10:47
цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 10:47
розрахунок.pdf
05 липня 2019 10:47
страховий поліс.pdf
05 липня 2019 10:47
Протокол.pdf
05 липня 2019 10:47
Наказ.pdf
05 липня 2019 10:47
Витяг з ЄДР.pdf
05 липня 2019 10:47
Виписка ЄДР вересень.pdf
05 липня 2019 10:47
аналогічн. договір 167.pdf
05 липня 2019 10:47
акти дог. 167ТН.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 12:35
sign.p7s
05 липня 2019 11:19
7.5.Лист-відгук 2.pdf
05 липня 2019 11:19
7.4.Лист-відгук 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АВРАМЕНКО С.О.
#2770811939
Відхилено 88 861,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 10:22
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ
#38914550
Відхилено 89 100,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 11:55
ФОП "САНІН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3051322412
Переможець 112 973,69
UAH з ПДВ
12 липня 2019 14:47

Документи

12 липня 2019 10:22
Протокол від 12.07.2019

Документи

12 липня 2019 11:55
Протокол від 12.07.2019

Документи

12 липня 2019 14:46
Протокол від 12.07.2019

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САНІН ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3051322412
112 973,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2019 14:46
Протокол від 12.07.2019

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір від 18.07.2019 укладений
22 липня 2019 15:50

Актуальні тендери

До пошуку