Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання та меблі
Очікувана вартість
252 158,00 UAH
UA-2019-06-26-000960-b cb7af0d524934652a1bf73f5d3a1a49b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Віталій Васильович

+380646221839 rajono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Білокуракинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142000
Місцезнаходження: 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Контактна особа: Антоненко Віталій Васильович
+380646221839
rajono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 12:31
Очікувана вартість: 252 158,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 521,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Джерело фінансування закупівлі – кошти державного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 найменувань
Навчальне обладнання (Джерело фінансування закупівлі – кошти державного та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 найменувань
Меблі (Джерело фінансування закупівлі – кошти державного та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92200, Україна, Луганська область, Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про 248 768,00
UAH з ПДВ
248 768,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА" 251 000,00
UAH з ПДВ
251 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бі-Про

ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 248 768,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
248 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 20:27
Додаткова_угода-1__30-07-2019.pdf зміни до договору
30 липня 2019 20:25
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 19:37
Договір-123__30-07-2019.pdf укладений
30 липня 2019 19:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням фактичних обсягів видатків Замовника та на підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, та викласти у новій редакції п. 3.1., 4.4., Додаток №1 та Додаток №2 Договору про закупівлю товару №123 від 30.07.2019 р.: 1.1. «3.1. Ціна цього Договору складає: без ПДВ 203195,00 грн. (двісті три тисячі сто дев’яносто п’ять гривень 00 копійок), крім того ПДВ 40639,00 грн. (сорок тисяч шістсот тридцять дев’ять гривень 00 копійки), ціна з врахуванням ПДВ складає 243834,00 грн. ( двісті сорок три тисячі вісімсот тридцять чотири гривні 00 копійок).»; 1.2. «4.4. Джерело фінансування: державний бюджет - 106142,00 грн. (сто шість тисяч сто сорок дві гривні 00 копійок), місцевий бюджет - 137692,00 грн. (сто тридцять сім тисяч шістсот дев’яносто дві гривні 00 копійок).»
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 243 834,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 639,00 UAH)