Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобіль спеціалізований RENAULT DUSTER (або еквівалент)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000947-c ● 8d59870fb37e49189dde70dca6d4f973
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Державного агентства рибного господарства у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 41644588 |
Місцезнаходження: | 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, провулок Селянський, 9 |
Контактна особа: |
Людмила Бенюк +380962937990 vinnytsiaryboohorona@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Субвенція з обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автомобіль спеціалізований RENAULT DUSTER (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, провулок Селянський 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2019 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2019 09:56 |
перелік змін до тендерної документації.pdf | |
04 липня 2019 09:56 |
тендерна документація зі змінами.docx | |
26 червня 2019 13:54 |
тендерна документація.docx |
04 липня 2019 09:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 липня 2019 09:56 |
перелік змін до тендерної документації.pdf
|
|||
04 липня 2019 09:56 |
тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
26 червня 2019 13:54 |
тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-26-000947-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС № 100", Код ЄДРПОУ:34685334
Дата подання: 01 липня 2019 12:37
Обмеження конкуренції , дискримінація учасників, недотримання принципу максимальної економії
Шановний тендерний комітет!
Уважно ознайомившись з Тендерною документацією у закупівлі
« Автомобіль спеціалізований RENAULT DUSTER (або еквівалент) (субвенція з обласного бюджету) код ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» звертаю Вашу увагу на те, що при складанні цієї документації грубо порушений принцип конкурентності у процедурах закупівель за бюджетні кошти .
Технічне завдання щодо предмету закупівлі передбачає можливість запропонувати єдиний еквівалент до автомобіля RENAULT DUSTER - це DACIA DASTER і жодного шансу у автомобілів , які за своїми експлуатаційними характеристиками повністю відповідають меті їх використання Державним агентством і є кращими за визначену у назві тендеру модель , немає . У документації навіть комплектація авто виписана чітко за визначеними моделями, що знову ж таки не передбачає конкуренції у процедурі.
За таких обставин зміст Тендерної документації в частині «Обгрунтування» ( Додаток №3) не відповідає змісту технічних характеристик та комплектації автомобіля , бажаного до закупівлі, так як технічні характеристики та комплектація автомобіля виписані чітко під одну єдину модель автомобілі і не передбачають варіантів або допусків.
Не відповідає тендерна документація і принципу максимальної економії бюджетних коштів , так як за ціну 600 000 гривень на українському ринку можна придбати справжній позашляховик , зі справжнім повним приводом на три позиції, в той час як RENAULT DUSTER це звичайний легковий універсал з відповідним повним приводом .
З метою усунення порушень законодавства в частині обмеження конкурентності , принципів максимальної економії та недискримінації учасників
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації у закупівлі « Автомобіль спеціалізований RENAULT DUSTER (або еквівалент) код ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» ( Замовник Управління Державного агентства рибного господарства у Вінницькій області , код у системі ProZorro UA-2019-06-26-000947-c ) , а саме:
- Код закупівлі виправити на ДК 021:2015 - 34100000 – 8 ( для можливості пропонувати варіанти автомобілів з повним приводом - пікапи , мінівени, інші універсали, ліфтбеки, хетчбери і.т.ін ;
- Зробити допуск щодо обсягу двигуна – 1500- 2000 см3;
- Характеристику щодо вират пального визначити « не більше, як 7,5л/100км» ( нещасних і безпомічних 1500 см.куб. та 110 к.с.на бездоріжжі буде явно недостатньо автомобілю для виконання поставлених завдань , що призведе до посиленого зносу двигуна та трансміссії . Більший об"єм двигуна та більша кількість к.с. дозволять уникнути цих проблем , але потребує хоча б 6.5 - 7 л./100км.
- Виключити вказівку щодо типу автомобіля « універсал», залишивши при цьому необхідні характеристики - багажне відділення не менше 414 л. та кількість дверей не менше 4-х ;
- Змінити стандарт екологічної безпеки з ЕВРО 6 на ЕВРО 5 , як того вимагає законодавство України ) ;
- Зробити допуск щодо категорії дисків : металеві або легкосплавні ( більшість сучасних автомобілів комплектується виключно легкосплавними дисками , які , звичайно , кращі від металевих по усім характеристикам );
- Виключити вимоги про наявність системи старт – стоп та режиму ЕСО , так як вони не встановлюється на позашляховики , та і корисність їх під дуже великим сумнівом;
- Виключити вимогу про чорну захисну полоску на бампері ( у кожного всюдиходу своя система захисту від бездоріжжя , в т.ч. і бамперу);
- Виключити з комплектації автомобіля « опції класу «ЛЮКС» , так як вони не є необхідними під час експлуатації автомобіля в господарській діяльності , але значно підвищують ціну автомобіля, який аланують придбати за кошти бюджету :
- датчик світла;
- підігрів сидінь;
- складання задніх спинок ;
- повітреводи в задню частину автомобіля
- круїз – контроль та обмежувач швидкості ( не потрібні при механічній коробці передач ) ;
- система ISOFIX для дитячих сидінь ( у Замовника працюють діти до 12 років ? );
- бокові подушки безпеки водія та пасажира, подушки – шторки безпеки.
Розгорнути
Згорнути
Уважно ознайомившись з Тендерною документацією у закупівлі
« Автомобіль спеціалізований RENAULT DUSTER (або еквівалент) (субвенція з обласного бюджету) код ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» звертаю Вашу увагу на те, що при складанні цієї документації грубо порушений принцип конкурентності у процедурах закупівель за бюджетні кошти .
Технічне завдання щодо предмету закупівлі передбачає можливість запропонувати єдиний еквівалент до автомобіля RENAULT DUSTER - це DACIA DASTER і жодного шансу у автомобілів , які за своїми експлуатаційними характеристиками повністю відповідають меті їх використання Державним агентством і є кращими за визначену у назві тендеру модель , немає . У документації навіть комплектація авто виписана чітко за визначеними моделями, що знову ж таки не передбачає конкуренції у процедурі.
За таких обставин зміст Тендерної документації в частині «Обгрунтування» ( Додаток №3) не відповідає змісту технічних характеристик та комплектації автомобіля , бажаного до закупівлі, так як технічні характеристики та комплектація автомобіля виписані чітко під одну єдину модель автомобілі і не передбачають варіантів або допусків.
Не відповідає тендерна документація і принципу максимальної економії бюджетних коштів , так як за ціну 600 000 гривень на українському ринку можна придбати справжній позашляховик , зі справжнім повним приводом на три позиції, в той час як RENAULT DUSTER це звичайний легковий універсал з відповідним повним приводом .
З метою усунення порушень законодавства в частині обмеження конкурентності , принципів максимальної економії та недискримінації учасників
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації у закупівлі « Автомобіль спеціалізований RENAULT DUSTER (або еквівалент) код ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» ( Замовник Управління Державного агентства рибного господарства у Вінницькій області , код у системі ProZorro UA-2019-06-26-000947-c ) , а саме:
- Код закупівлі виправити на ДК 021:2015 - 34100000 – 8 ( для можливості пропонувати варіанти автомобілів з повним приводом - пікапи , мінівени, інші універсали, ліфтбеки, хетчбери і.т.ін ;
- Зробити допуск щодо обсягу двигуна – 1500- 2000 см3;
- Характеристику щодо вират пального визначити « не більше, як 7,5л/100км» ( нещасних і безпомічних 1500 см.куб. та 110 к.с.на бездоріжжі буде явно недостатньо автомобілю для виконання поставлених завдань , що призведе до посиленого зносу двигуна та трансміссії . Більший об"єм двигуна та більша кількість к.с. дозволять уникнути цих проблем , але потребує хоча б 6.5 - 7 л./100км.
- Виключити вказівку щодо типу автомобіля « універсал», залишивши при цьому необхідні характеристики - багажне відділення не менше 414 л. та кількість дверей не менше 4-х ;
- Змінити стандарт екологічної безпеки з ЕВРО 6 на ЕВРО 5 , як того вимагає законодавство України ) ;
- Зробити допуск щодо категорії дисків : металеві або легкосплавні ( більшість сучасних автомобілів комплектується виключно легкосплавними дисками , які , звичайно , кращі від металевих по усім характеристикам );
- Виключити вимоги про наявність системи старт – стоп та режиму ЕСО , так як вони не встановлюється на позашляховики , та і корисність їх під дуже великим сумнівом;
- Виключити вимогу про чорну захисну полоску на бампері ( у кожного всюдиходу своя система захисту від бездоріжжя , в т.ч. і бамперу);
- Виключити з комплектації автомобіля « опції класу «ЛЮКС» , так як вони не є необхідними під час експлуатації автомобіля в господарській діяльності , але значно підвищують ціну автомобіля, який аланують придбати за кошти бюджету :
- датчик світла;
- підігрів сидінь;
- складання задніх спинок ;
- повітреводи в задню частину автомобіля
- круїз – контроль та обмежувач швидкості ( не потрібні при механічній коробці передач ) ;
- система ISOFIX для дитячих сидінь ( у Замовника працюють діти до 12 років ? );
- бокові подушки безпеки водія та пасажира, подушки – шторки безпеки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2019 16:44
Доброго дня!
Щодо Вашої вимоги від 01.07.2019 року повідомляємо наступне. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким може відповідати лише один або декілька учасників. Нашим вимогам можуть відповідати всі учасники котрі надають дійсно новий і якісний товар. Відповідно до п. 29 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону, серед інших визначені критерії, які повинна містити тендерна документація, а саме: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а також інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи характер роботи Управління Державного агентства рибного господарства у Вінницькій області на даний час RENAULT DUSTER або еквівалент (з технічними характеристиками прописаними в тендерній документації) буде найбільш економічно вигідним для використання в роботі.Для роботи управління потрібен саме легковий універсал з відповідним повним приводом. Повний привід потрібен для підвищеної прохідності по бездоріжжю. Якщо використовувати справжній позашляховик, так як вказано у вимозі, то витрати палива збільшаться в декілька раз, що не призведе до економії бюджетних коштів. Універсал потрібен для того, щоб зручно було перевозити технічне оснащення інспектора.Пікапи, мінівенита інші подібні авто не підходять для роботи управління в зв’язку з низьким кліренсом, що знижує прохідність автомобіля.
Об’єм двигуна було обрано до 1500 см3 з метою економії витрат на пальне. Його потужності буде достатньо для виконання завдань управління.Характеристику щодо витрат пального було визначено також з метою економії бюджетних коштів.
Технічні характеристики предмета закупівлі (автомобіль) формувалися на основі моніторингу ринку автомобілів. Для більшості автомобілів представлених на ринку, встановлено норми токсичності Євро-VI, а тому не можемо погодитися з тим, що технічні вимоги прописані лише під автомобілі одного бренду. Враховуючи проблему екологічності, а також те, що дані авто будуть використовуватися довготривалий період, було прийнято рішення про вимоги до норм Євро-VI. Двигуни стандарту Євро VI асоціюються зі зменшенням кількості шкідливих викидів та досягненням вищого рівня економічності, що в свою чергу є вагомим чинником в процесі їх експлуатації.
З метою економії бюджетних коштів було обрано саме металеві диски, так як своє призначення вони виконують не гірше ніж легкосплавні.
Системастарт – стоп та режим ЕСО встановлюється на автомобіль для економії палива тому таку характеристику було визначено з метою економії бюджетних коштів та зниження шкідливого впливу на екологію.
Тому, вищенаведене спростовує Ваше твердження щодо обмеження конкуренції та дискримінація учасників та недотримання принципу максимальної економії.
Однак, нами враховано Вашу вимогу, тому з метою економії бюджетних коштів з технічних характеристик автомобіля буде виключено наступні опції:датчик світла; складання задніх спинок; круїз – контроль та обмежувач швидкості; система ISOFIX для дитячих сидінь; бокові подушки безпеки водія та пасажира, подушки – шторки безпеки та вимогу про чорну захисну полоску на бампері.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Фаворит Авто Вінниця #37690771 |
Переможець |
598 800,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 15:48
|
Договір.pdf | укладений |
31 липня 2019 15:40
|