Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект меблів офісних
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000922-b 4226307514f94d388d261bccd32fd621
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Надежда Борисовна

(044) 281-71-32 n.nazarova@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Назарова Надежда Борисовна
(044) 281-71-32
n.nazarova@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект меблів офісних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7 (джерело фінансування закупівлі - власні кошти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт поставки Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 15:47
ТД_комплект меблів офісних_26.06.2019 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 27 червня 2019 09:18
Дата відповіді: 01 липня 2019 11:16
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до частини 5 «Недискримінація учасників» Розділу «Загальні положення» Тендерної документації від 26.06.2019 №15-03-291 (редакція 01) (далі – Тендерна документація) зазначено, що:
«Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію».
В пункті 6.1 частини 6 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації викладено особливості зазначення ціни тендерної пропозиції для учасників не платників ПДВ:
«З метою забезпечення рівних умов участі в межах однієї процедури закупівлі учасників-платників ПДВ та Учасників не платників ПДВ або платників ПДВ зі ставкою 0%, такі Учасники при зазначенні в електронній системі ціни тендерної пропозиції повинні додати 20% до ціни тендерної пропозиції грн. без ПДВ.
Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ».
Крім того, в частині 1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації чітко зазначено, що:
«Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна грн. з ПДВ»
про наявність працівників
Дата подання: 05 липня 2019 11:13
Дата відповіді: 09 липня 2019 19:54
Чи є відсутність найманих працівників підставою для відмови у перемозі , якщо усі необхідні роботи виконує фірма яка надає послуги з обробки та виготовлення усіх необхідних елементів , на сучасному високопрофессійному обладненні та з великим кваліфікованним персоналом?
Відповідь: Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити «2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
На виконання даної вимоги Закону Замовником в тендерній документації встановлений кваліфікаційний критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», якому повинен відповідати саме Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог статті 16 та 22 Закону.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
У разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону – замовник відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону відхиляє тендерну пропозицію такого учасника

Інформація про відміну

Дата відміни
16 липня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій