Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому(меблі для облаштування 7 відділень)
Очікувана вартість
2 033 242,00 UAH
UA-2019-06-26-000844-b d8ac8458258c49a4b189f4a951645f7b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська клінічна лікарня м.Києва
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Внаслідок потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, та є єдиним постачальником код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому(меблі для облаштування 7 відділень), у відповідності до результатів, проведеного Житомирською торгово-промисловою палатою, ідентифікації процесу виробництва товарів (меблів) ФОП «Карпінський Геннадій Іванович" виявлено, що відтворення технології виготовлення аналогічних меблів іншим виробником є неможливим з технічних та технологічних причин, про що зазначено у висновку Житомирської ТПП за №В-512 від 18.03.2019р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 15:33
Оскарження наміру укласти договір: 07 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому(меблі для облаштування 7 відділень)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому(меблі для облаштування 7 відділень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Тендерна документація

26 червня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Карпінський Геннадій Іванович"
#2215400215
Переможець 2 033 242,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 15:33

Документи

26 червня 2019 15:33
Електронний підпис
26 червня 2019 15:29
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 15:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Карпінський Геннадій Іванович"
#2215400215
2 033 242,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2019 15:33
Електронний підпис
26 червня 2019 15:29
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 17:08
Ду FR12.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 17:06
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 10:44
Договір укладений
16 липня 2019 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 253
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 033 241,00
UAH (в тому числі ПДВ 338 873,50 UAH)