Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2019-06-26-000841-c 46c3165e90b9488a8382ce4e0e532500
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Вороніна

+380552224259 kionit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ХЕРСОНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ "СКІФІЯ")
Код ЄДРПОУ: 40020698
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Контактна особа: Олена Вороніна
+380552224259
kionit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для закупівлі послуг заправки та відновлення картриджів було двічі проведено процедуру відкритих торгів (ID: UA-2019-05-14-002616-a, ID: UA-2019-05-30-000970-b) які були відмінені через подання до участі в них менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, як виняток може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 13:37
Оскарження наміру укласти договір: 07 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 червня 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МЕТА"
#14123640
Переможець 3 500,00
UAH
26 червня 2019 13:37

Документи

26 червня 2019 13:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 13:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МЕТА"
#14123640
3 500,00
UAH
Документи

Документи

26 червня 2019 13:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:40
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 14:25
Договір заправка картриджів.PDF укладений
11 липня 2019 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 500,00
UAH