Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
459 225,00 UAH
UA-2019-06-26-000749-a d1bae54e61fa4a4aa302e4c31b599cb6
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілка Людмила Василівна

+380487842518 od.sklad@customs.sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська митниця ДФС
Код ЄДРПОУ: 39441717
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, м.Одеса, вул.Гайдара, 21 а
Контактна особа: Стрілка Людмила Василівна
+380487842518
od.sklad@customs.sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 17:00
Очікувана вартість: 459 225,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Лот 1. Канцелярські матеріали; Лот 2. Папір. Джерело фінансування - Загальний фонд Державного бюджету

Тендерна документація

26 червня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 14:13
ТД_Канцелярія_2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікати якості
Дата подання: 27 червня 2019 13:38
Дата відповіді: 01 липня 2019 14:57
Добрий день!Сертийфікати ISO 9001 ТА ISO 9014 можуть надати лише виробники бумаги, тому ця вимога звужує кількість учасників. Скажіть будь ласка, якщо ми, як посередники, надамо дилерський лист та сертифікат якості, де буде зазначено, що бумага виготовлена згідно iso 9001 та iso 9014 , але без скану самих iso, чи буде за цим пунктом дискваліфікація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 2 додатку 6 до тендерної документації (Лот 2) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірені копії сертифікатів ISO-9001, ISO-14001 видані виробнику паперу на його власне виробництво, чинних на дату розкриття тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, у разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копій вищезазначених сертифікатів, замовник відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" вимушений буде відхилити таку пропозицію у зв'язку з невідповідністю умовам тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-000749-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 25 липня 2019 14:35
Вимога
скасувати рішення, відповідно до Протоколу №21 від 16.07.2019 р., щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" - ЄДРПОУ: 39507306) у Лот 1 – канцелярські матеріали.яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» ( ЄДРПОУ: 39507306),
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-06-26-000749-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 17 липня 2019 17:52
Вимога Одеська митниця ДФС (Код ЄДРПОУ: 39441717,Адреса: вул. Гайдара, 21-а, м. Одеса, 65078) оголосило про проведення процедури закупівлі відкриті торги, опублікувавши 26.06.2019року оголошення № UA-2019-06-26-000749-a в електронній системі PROZORO. 12.07.2019 р. 15:33 відбувся аукціон(Лот 2. Папір) відповідно до оголошення № UA-2019-06-26-000749-a від 26.06.2019 року.в в електронній системі PROZORO. ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", вважає рішення про визнання переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", необґрунтованим, дискримінаційним по відношенню до інших учасників, та таким, що порушує його права та законні інтереси в частині необ’єктивного та неправомірного визнання учасника, ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"(ЄДРПОУ 25394112), переможцем.
Вимагаємо скасувати рішення, відповідно до Протоколу №21 від 16.06.2019 р., щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР",.
(ЄДРПОУ 25394112,Україна, 04073, м.Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б),
яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 18:18
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
У тендері № UA-2019-06-26-000749-а за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 «30190000-7» (Канцелярське приладдя: Лот 2 – папір), взяло участь 2 учасника.
Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР». Наступна пропозиція, а саме пропозиція ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», у зв’язку з обранням переможця закупівлі, Замовником не розглядалася.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, враховуючи те, що пропозицію ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» не було відхилено, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження.

Документи подані скаржником

25 липня 2019 14:35
Сертифікат С5 (30).pdf
25 липня 2019 14:35
Сертифікат якості.pdf

Документи подані скаржником

17 липня 2019 17:52
Ekran.png
17 липня 2019 17:52
ISO 9001.pdf
17 липня 2019 17:52
ISO 14001.pdf
17 липня 2019 17:52
Протокол 21.pdf
17 липня 2019 17:52
Протокол17.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-26-000749-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 27 липня 2019 23:03
скарга
Порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель.ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", не погоджується з рішенням (Протокол №21 від 16.07.2019р.,) Замовника про визнання переможцем ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» ( ЄДРПОУ: 39507306),як такої, що суперечить Закону
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 31.07.2019 № 10380.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 21:02
Номер скарги: UA-2019-06-26-000749-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 24 липня 2019 15:29
скарга
. Рішення, відповідно до Протоколу №21 від 16.07.2019 р., щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", (ЄДРПОУ 25394112,Україна, 04073, м.Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б), , яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", та дискримінаційне по відношенню до ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» (ЄДРПОУ 38295925 )під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2019 18:40
рішення від 26.07.2019 № 10143.pdf
Дата публікації: 26 липня 2019 18:40
рішення від 14.08.2019 № 11201.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 21:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до протоколу №27 від 22.08.2019 на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.08.2019 № 11201–р/пк-пз Одеською митницею ДФС було вирішено скасувати рішення Одеської митниці ДФС про визначення ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» переможцем процедури закупівлі офісного устаткування та приладдя різного за кодом ДК 021:2015 «30190000-7» (Канцелярське приладдя: Лот 2 – папір) (№ тендеру в ЦБД – UA-2019-06-26-000749-а) (протокол тендерного комітету Одеської митниці ДФС від 16.07.2019 № 21).
Дата виконання рішення замовником: 22 серпня 2019 17:08

Документи подані скаржником

27 липня 2019 23:03
Наказ на призначення.pdf
27 липня 2019 23:03
Сертифікат С5 (30).pdf
27 липня 2019 23:03
Сертифікат якості.pdf
27 липня 2019 23:03
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

24 липня 2019 15:29
Ekran.png
24 липня 2019 15:29
ISO 9001.pdf
24 липня 2019 15:29
ISO 14001.pdf
24 липня 2019 15:29
Наказ на призначення.pdf
24 липня 2019 15:29
Протокол 21.pdf
24 липня 2019 15:29
Протокол17.pdf
24 липня 2019 15:29
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Канцелярські матеріали
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 159 225,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 592,25 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 липня 2019 14:35
Закінчення: 12 липня 2019 15:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 шт
Сегрегатор (папка) 50 мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
500 шт
Сегрегатор (папка) 70мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
200 шт
Ластик
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
100 шт
Коректор
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
1000 шт
Олівець
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
1500 шт
ручка кулькова
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
500 шт
Ручка гелева
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
100 пач
Скоби № 10
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
100 пач
Скоби № 24/6
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
100 пач
Скріпки
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
50 шт
Степлер № 10
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
50 шт
Степлер № 24/6
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
150 пач
Маркер
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
100 шт
Затиск для паперів 51 мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
100 шт
Затиск для паперів 32 мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
1000 шт
Конверти
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019
3000 шт
Пакети поштові
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки: 01 вересня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-06-26-000749-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 27 липня 2019 23:03
скарга
Порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель.ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", не погоджується з рішенням (Протокол №21 від 16.07.2019р.,) Замовника про визнання переможцем ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» ( ЄДРПОУ: 39507306),як такої, що суперечить Закону
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 31.07.2019 № 10380.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 21:02

Документи подані скаржником

27 липня 2019 23:03
Наказ на призначення.pdf
27 липня 2019 23:03
Сертифікат С5 (30).pdf
27 липня 2019 23:03
Сертифікат якості.pdf
27 липня 2019 23:03
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 56 865,00
UAH з ПДВ
56 865,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 69 882,00
UAH з ПДВ
69 882,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 74 457,00
UAH з ПДВ
74 457,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 86 151,00
UAH з ПДВ
86 151,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 90 900,00
UAH з ПДВ
90 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 15:18
Електронний підпис
11 липня 2019 14:42
Тендерна пропозиція.pdf
11 липня 2019 14:42
Статут.pdf
11 липня 2019 14:42
Ст. 17.pdf
11 липня 2019 14:42
Сертифікат якості.pdf
11 липня 2019 14:42
Сертифікат С5 (30).pdf
11 липня 2019 14:42
Проект договір.pdf
11 липня 2019 14:41
Лист Відгук ГУНП.pdf
11 липня 2019 14:41
Загальні відомості.pdf
11 липня 2019 14:41
Довідка ФОП.pdf
11 липня 2019 14:41
Витяг ПДВ.pdf
11 липня 2019 14:41
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
11 липня 2019 14:41
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 17:28
Електронний підпис
10 липня 2019 17:19
Характеристики.pdf
10 липня 2019 17:19
СЭС6.pdf
10 липня 2019 17:19
СЄС5.pdf
10 липня 2019 17:19
СЄС4.pdf
10 липня 2019 17:19
СЄС3.pdf
10 липня 2019 17:19
СЄС2.pdf
10 липня 2019 17:19
СЄС1.pdf
10 липня 2019 17:19
Пропозиція.pdf
10 липня 2019 17:19
Проект договору.pdf
10 липня 2019 17:19
Лист дилера Куверт.pdf
10 липня 2019 17:19
Лист дилера АКС.jpg
10 липня 2019 17:19
Контактні дані.pdf
10 липня 2019 17:19
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 09:49
Електронний підпис
15 липня 2019 15:10
Електронний підпис
11 липня 2019 13:58
Електронний підпис
11 липня 2019 13:56
Кваліфікаційні док. 4.pdf
11 липня 2019 13:56
Кваліфікаційні док. 3.pdf
11 липня 2019 13:56
Кваліфікаційні док. 2.zip
11 липня 2019 13:56
Кваліфікаційні док. 1.zip
11 липня 2019 10:10
Електронний підпис

Публічні документи

09 липня 2019 16:48
технічний опис.rar

Публічні документи

11 липня 2019 11:53
тех.хар-ки.PDF
11 липня 2019 11:53
Тендерна пропозиція.PDF
11 липня 2019 11:53
Висновки.rar
11 липня 2019 11:53
Довідка щодо статуту.PDF
11 липня 2019 11:53
Виписка з ЄДР копія.PDF
11 липня 2019 11:53
інфо про учасника.PDF
11 липня 2019 11:53
гарантійний лист.PDF
11 липня 2019 11:53
Паспорт+ИНН+виписка.PDF
11 липня 2019 11:53
Витяг з ЄДР 20.03 копія.PDF
11 липня 2019 11:53
відсутність підстав.PDF
11 липня 2019 11:53
Проект-дог..PDF
11 липня 2019 11:53
Витяг з РПЄП копія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"
#39507306
Переможець 56 865,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"
#39507306
56 865,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:28
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 09:43
ДУ2_142_2019 (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2019 09:42
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 12:52
ДУ1_142_2019 (1).pdf зміни до договору
16 серпня 2019 12:52
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 16:15
Договір 142_2019.pdf укладений
07 серпня 2019 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою погодилися внести зміни до Договору, а саме до додатку 1 Договору купівлі продажу №142/2019 від 05.08.2019 (специфікація)
Номер договору про закупівлю: 142/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в Розділ ХІІІ Договору та викласти реквізити "Продавця" в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 142/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 56 865,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 477,50 UAH)