Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
459 225,00 UAH
UA-2019-06-26-000749-a ● d1bae54e61fa4a4aa302e4c31b599cb6
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська митниця ДФС |
Код ЄДРПОУ: | 39441717 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, м.Одеса, вул.Гайдара, 21 а |
Контактна особа: |
Стрілка Людмила Василівна +380487842518 od.sklad@customs.sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 459 225,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Лот 1. Канцелярські матеріали; Лот 2. Папір. Джерело фінансування - Загальний фонд Державного бюджету
Тендерна документація
26 червня 2019 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 14:13 |
ТД_Канцелярія_2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сертифікати якості
Дата подання: 27 червня 2019 13:38
Дата відповіді: 01 липня 2019 14:57
Добрий день!Сертийфікати ISO 9001 ТА ISO 9014 можуть надати лише виробники бумаги, тому ця вимога звужує кількість учасників. Скажіть будь ласка, якщо ми, як посередники, надамо дилерський лист та сертифікат якості, де буде зазначено, що бумага виготовлена згідно iso 9001 та iso 9014 , але без скану самих iso, чи буде за цим пунктом дискваліфікація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 2 додатку 6 до тендерної документації (Лот 2) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірені копії сертифікатів ISO-9001, ISO-14001 видані виробнику паперу на його власне виробництво, чинних на дату розкриття тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, у разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копій вищезазначених сертифікатів, замовник відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" вимушений буде відхилити таку пропозицію у зв'язку з невідповідністю умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, у разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копій вищезазначених сертифікатів, замовник відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" вимушений буде відхилити таку пропозицію у зв'язку з невідповідністю умовам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-26-000749-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 25 липня 2019 14:35
Вимога
скасувати рішення, відповідно до Протоколу №21 від 16.07.2019 р., щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" - ЄДРПОУ: 39507306) у Лот 1 – канцелярські матеріали.яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» ( ЄДРПОУ: 39507306),
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-06-26-000749-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 17 липня 2019 17:52
Вимога
Одеська митниця ДФС (Код ЄДРПОУ: 39441717,Адреса: вул. Гайдара, 21-а, м. Одеса, 65078) оголосило про проведення процедури закупівлі відкриті торги, опублікувавши 26.06.2019року оголошення № UA-2019-06-26-000749-a в електронній системі PROZORO.
12.07.2019 р. 15:33 відбувся аукціон(Лот 2. Папір) відповідно до оголошення № UA-2019-06-26-000749-a від 26.06.2019 року.в в електронній системі PROZORO.
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", вважає рішення про визнання переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", необґрунтованим, дискримінаційним по відношенню до інших учасників, та таким, що порушує його права та законні інтереси в частині необ’єктивного та неправомірного визнання учасника, ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"(ЄДРПОУ 25394112), переможцем.
Вимагаємо скасувати рішення, відповідно до Протоколу №21 від 16.06.2019 р., щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР",.
(ЄДРПОУ 25394112,Україна, 04073, м.Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б),
яка не відповідає вимогам тендерної документації.
(ЄДРПОУ 25394112,Україна, 04073, м.Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б),
яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 18:18
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
У тендері № UA-2019-06-26-000749-а за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 «30190000-7» (Канцелярське приладдя: Лот 2 – папір), взяло участь 2 учасника.
Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР». Наступна пропозиція, а саме пропозиція ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», у зв’язку з обранням переможця закупівлі, Замовником не розглядалася.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, враховуючи те, що пропозицію ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» не було відхилено, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження.
У тендері № UA-2019-06-26-000749-а за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 «30190000-7» (Канцелярське приладдя: Лот 2 – папір), взяло участь 2 учасника.
Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (пропозиція якого є найбільш економічно вигідною), Замовником було прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР». Наступна пропозиція, а саме пропозиція ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», у зв’язку з обранням переможця закупівлі, Замовником не розглядалася.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, враховуючи те, що пропозицію ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» не було відхилено, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб’єктом оскарження до органу оскарження.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-26-000749-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 27 липня 2019 23:03
Дата подання: 27 липня 2019 23:03
скарга
Порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель.ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", не погоджується з рішенням (Протокол №21 від 16.07.2019р.,) Замовника про визнання переможцем ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» ( ЄДРПОУ: 39507306),як такої, що суперечить Закону
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 31.07.2019 № 10380.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 21:02
Номер скарги: UA-2019-06-26-000749-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 24 липня 2019 15:29
Дата подання: 24 липня 2019 15:29
скарга
. Рішення, відповідно до Протоколу №21 від 16.07.2019 р., щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР",
(ЄДРПОУ 25394112,Україна, 04073, м.Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б),
, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", та дискримінаційне по відношенню до
ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» (ЄДРПОУ 38295925 )під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2019 18:40
рішення від 26.07.2019 № 10143.pdf
Дата публікації: 26 липня 2019 18:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2019 № 11201.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2019 17:08
рішення від 14.08.2019 № 11201.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 21:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до протоколу №27 від 22.08.2019 на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.08.2019 № 11201–р/пк-пз Одеською митницею ДФС було вирішено скасувати рішення Одеської митниці ДФС про визначення ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» переможцем процедури закупівлі офісного устаткування та приладдя різного за кодом ДК 021:2015 «30190000-7» (Канцелярське приладдя: Лот 2 – папір) (№ тендеру в ЦБД – UA-2019-06-26-000749-а) (протокол тендерного комітету Одеської митниці ДФС від 16.07.2019 № 21).
Дата виконання рішення замовником: 22 серпня 2019 17:08
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Канцелярські матеріали |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 159 225,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 592,25 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
500 шт
Сегрегатор (папка) 50 мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
500 шт
Сегрегатор (папка) 70мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
200 шт
Ластик
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
100 шт
Коректор
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
1000 шт
Олівець
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
1500 шт
ручка кулькова
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
500 шт
Ручка гелева
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
100 пач
Скоби № 10
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
100 пач
Скоби № 24/6
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
100 пач
Скріпки
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
50 шт
Степлер № 10
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
50 шт
Степлер № 24/6
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
150 пач
Маркер
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
100 шт
Затиск для паперів 51 мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
100 шт
Затиск для паперів 32 мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
1000 шт
Конверти
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
3000 шт
Пакети поштові
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська обл., Одеса, Гайдара, 21А
Дата доставки:
01 вересня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-06-26-000749-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 27 липня 2019 23:03
Дата подання: 27 липня 2019 23:03
скарга
Порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель.ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", не погоджується з рішенням (Протокол №21 від 16.07.2019р.,) Замовника про визнання переможцем ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» ( ЄДРПОУ: 39507306),як такої, що суперечить Закону
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 31.07.2019 № 10380.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 21:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2019 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
56 865,00
UAH з ПДВ
|
56 865,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
69 882,00
UAH з ПДВ
|
69 882,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
74 457,00
UAH з ПДВ
|
74 457,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
86 151,00
UAH з ПДВ
|
86 151,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
90 900,00
UAH з ПДВ
|
90 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" #39507306 |
Переможець |
56 865,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2019 09:43
|
ДУ2_142_2019 (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2019 12:52
|
ДУ1_142_2019 (1).pdf | зміни до договору |
16 серпня 2019 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2019 16:15
|
Договір 142_2019.pdf | укладений |
07 серпня 2019 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою погодилися внести зміни до Договору, а саме до додатку 1 Договору купівлі продажу №142/2019 від 05.08.2019 (специфікація) |
Номер договору про закупівлю: | 142/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в Розділ ХІІІ Договору та викласти реквізити "Продавця" в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 142/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |