Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання планшетів, персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
664 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000720-b 16bb9f808d214864813165e87b2691f7
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Тетяна Леонідівна

+380544631753 41834905_cb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41834905
Місцезнаходження: 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14
Контактна особа: Науменко Тетяна Леонідівна
+380544631753
41834905_cb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 13:40
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 13:40
Очікувана вартість: 664 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

26 червня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 13:35
1 ТЕНДЕРНА_ПЛАНШ НОУТБ КОМПЮТЕРИ .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-000720-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЛЬ-СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:39127168
Дата подання: 27 липня 2019 19:18
Вимога щодо дискваліфікації учасника ТОВ "Ель-Сістем"
Замовник відхилив тендерну пропозицію від учасника ТОВ "Ель-Сістем" на закупівлю UA-2019-06-26-000720-b, протокольним рішенням від 16.07.2019 р., аргументувавши тим, що процессор, який пропонує ТОВ "Ель-Сістем" не відповідвє вимогам Замовника, та поступається в технічних характеристиках. Хоча, процессор, MT 6580, який запропонував учасник ТОВ "Ель-Сістем", не є гіршим за процессор, який бажаний Замовником Qualcom Snapdragon 425, але додатково перевищує деякі характеристики, які є в процессорі, який вказав Замовник. Учасник ТОВ "Ель-Сістем" зробив порівняльну характеристику, в якій підкреслив, які параметри співпадають, та ті які перевищують характеристики процессора, який бажаний Замовником.
Порівняння, додано до даної вимоги.
Учасник ТОВ "Ель-Сістем" вимагає пересмотру результатів тендеру, тому що, процессор запропонований Учасником повністб підпадає під критерії Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 17:22
торги відмінено відповідно ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" , протокол від 26.07.2019р.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-000720-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 14 липня 2019 14:10
Вимога дискваліфікації ТОВ "КОМЕЛ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі UA-2019-06-26-000720-b, звертаємо Вашу увагу на те, що дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації до лоту 2 вимагав у складі системного блоку персонального комп’ютера материнську плату з двома внутрішніми роз’ємами USB 2.0, тоді як ТОВ "КОМЕЛ" запропонувало материнську плату з одним внутрішнім роз’ємом USB 2.0, (посилання на офіційний сайт виробника http://www.gigabyte.ru/products/page/mb/h310m_s2h_20#sp), що скорочує можливості розширення функціоналу системного блоку та не відповідає вимогам замовника;
- Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються Замовником у тендерній документації.
Разом з тим, ТОВ «Комел» надано довідку про виконання аналогічного договору в форматі word, що суперечить умовам тендерної документації.
- Згідно з пп. 2.3. п.2 Додатку №1 Тендерної документації Учасник повинен надати копію листа-відгуку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від одного із Замовників, зазначених у будь-якому з наданих копіях договорів.
Однак, ТОВ «Комел» надано оригінали листів-відгуків.
- Відповідно до Додатку 3 Учасник повинен надати копії висновків Державної санітарно – епідеміологічної експертизи МОЗ України на сировину з якої виготовлено меблі та копії сертифікатів якості на меблі (чинні на період поставки товару). Учасником ТОВ «Комел» не надано вказаних сертифікатів або будь-яких пояснень щодо їх ненадання.
- Відповідно до п. 5 Додатку 4 учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території м. Охтирка, шляхом надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції.
Учасником ТОВ «Комел» не надано жодного підтвердження наявності сервісного центру в м. Охтирці.
- Згідно з п. 2-3 Додатку 4 у складі тендерної пропозиції Учасник повинен також надати наступні документи: гарантійний лист від Учасника про постачання Обладнання належної якості відповідно до умов Технічних вимог цієї тендерної документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, про що Учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 8 Додатку 4 в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить десять днів з моменту отримання повідомлення від Замовника, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.
ТОВ «Комел» не надано вказані гарантійні листи.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Придбання планшетів
Опис предмету закупівлі:
Термін поставки товару: на протязі 14 днів з дати заключення договору
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 174 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 957,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 липня 2019 12:02
Закінчення: 12 липня 2019 12:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 шт
Придбання планшетів
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, пров. Друкарський, 4
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 10:06
Дата відповіді: 27 червня 2019 14:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання 1): Відповідно до Додатку 4 тендерної документації : Поси-лання на конкретну торгівельну марку є необхідним, оскільки за основними характерис-тиками зазначені товари є такими, що оптимально відповідають потребам Замовника і в той же час являються економічно вигідними та надійними, що є значною економією бюджетних коштів. У випадку пропонування еквіваленту, Учасник в складі пропозиції, має надати порівняльну таблицю з обов’язковим зазначенням всіх технічних характери-стик запропонованого еквіваленту та документи, що підтверджують еквівалентність запропонованих товарів (сертифікати та декларації відповідності, інструкції з викорис-тання та (або) гарантійний талон тощо). Якщо мова йде про закупівлі персональних комп’ютерів , зверніть увагу, обов’язковою вимогою є підтримка операційної системи Windows 7 х 64. Також, керуючись досвідом користування комп’ютерною технікою, надаємо перевагу виробнику процесорів Intel при виборі переможця , що приймуть участь у закупівлі.

Відповідь на питання 2): 1)Відповідно до п.5Розділу1 тендерної документації: Вітчиз-няні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2) Відповідно до пп.1.2.п.1 Розділу Vтендерної документації: Ціна має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені ( в т.ч. ПДВ – якщо Учасник є платником цього податку), а також витрат на транспортування, страхування та інших витрат, визна-чених законодавством. Якщо Учасником є нерезидент, ціна повинна включати всі витра-ти, податки та збори, відповідно до законодавства його країни, Учасник повинен подати в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазаначається інформація про ціну, інші критерії оцінки( у разі їх установлення Замовни-ком), та завантаження файлу відповідно до Додатку 1 тендерної документації, який на-дається в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format. 3) Відповідно до пп.1.3.п.1 Розділу V тендерної документайції: Тендерна пропозиція відхиляється Замовни-ком у разі якщо: Учасник : - не відповідає учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому відповідно до статті 16 Закону; переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укла-дення договору про закупівлю;- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;- 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЬ-СІСТЕМ" 164 970,00
UAH з ПДВ
158 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОЛЄВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 173 970,00
UAH з ПДВ
173 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2019 15:10
Тендерна пропозиція.PDF
10 липня 2019 15:10
Довіреність.pdf
10 липня 2019 15:10
Лист гарантія закон.PDF
10 липня 2019 15:10
Статут (скан).pdf
10 липня 2019 15:10
Подяка 2.pdf
10 липня 2019 15:10
Подяка 1.pdf
10 липня 2019 15:10
Лист.pdf
10 липня 2019 15:10
Договір поставки 2.pdf
10 липня 2019 15:10
Договір поставки 1.pdf
10 липня 2019 15:10
довідка з банку.pdf
10 липня 2019 15:10
Гарантійний лист 3.pdf
10 липня 2019 15:10
Гарантійний лист 2.pdf
10 липня 2019 15:10
Гарантійний лист 1.pdf
10 липня 2019 15:10
Висновок.pdf
10 липня 2019 15:10
Витяг з ЄДРЮО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЬ-СІСТЕМ"

ФОП "ХОЛЄВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЬ-СІСТЕМ"
#39127168
Відхилено 158 940,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 17:47
ФОП "ХОЛЄВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2668301215
Відхилено 173 970,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 09:17

Інформація про відміну

Дата відміни
26 липня 2019 15:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі