Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання планшетів, персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
664 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000720-b ● 16bb9f808d214864813165e87b2691f7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 41834905 |
Місцезнаходження: | 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14 |
Контактна особа: |
Науменко Тетяна Леонідівна +380544631753 41834905_cb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 13:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 13:40 |
Очікувана вартість: | 664 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
26 червня 2019 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 13:35 |
1 ТЕНДЕРНА_ПЛАНШ НОУТБ КОМПЮТЕРИ .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-26-000720-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЛЬ-СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:39127168
Дата подання: 27 липня 2019 19:18
Вимога щодо дискваліфікації учасника ТОВ "Ель-Сістем"
Замовник відхилив тендерну пропозицію від учасника ТОВ "Ель-Сістем" на закупівлю UA-2019-06-26-000720-b, протокольним рішенням від 16.07.2019 р., аргументувавши тим, що процессор, який пропонує ТОВ "Ель-Сістем" не відповідвє вимогам Замовника, та поступається в технічних характеристиках. Хоча, процессор, MT 6580, який запропонував учасник ТОВ "Ель-Сістем", не є гіршим за процессор, який бажаний Замовником Qualcom Snapdragon 425, але додатково перевищує деякі характеристики, які є в процессорі, який вказав Замовник. Учасник ТОВ "Ель-Сістем" зробив порівняльну характеристику, в якій підкреслив, які параметри співпадають, та ті які перевищують характеристики процессора, який бажаний Замовником.
Порівняння, додано до даної вимоги.
Учасник ТОВ "Ель-Сістем" вимагає пересмотру результатів тендеру, тому що, процессор запропонований Учасником повністб підпадає під критерії Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Порівняння, додано до даної вимоги.
Учасник ТОВ "Ель-Сістем" вимагає пересмотру результатів тендеру, тому що, процессор запропонований Учасником повністб підпадає під критерії Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 17:22
торги відмінено відповідно ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" , протокол від 26.07.2019р.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-000720-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 14 липня 2019 14:10
Вимога дискваліфікації ТОВ "КОМЕЛ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "КОМЕЛ" в тендерній закупівлі UA-2019-06-26-000720-b, звертаємо Вашу увагу на те, що дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації до лоту 2 вимагав у складі системного блоку персонального комп’ютера материнську плату з двома внутрішніми роз’ємами USB 2.0, тоді як ТОВ "КОМЕЛ" запропонувало материнську плату з одним внутрішнім роз’ємом USB 2.0, (посилання на офіційний сайт виробника http://www.gigabyte.ru/products/page/mb/h310m_s2h_20#sp), що скорочує можливості розширення функціоналу системного блоку та не відповідає вимогам замовника;
- Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються Замовником у тендерній документації.
Разом з тим, ТОВ «Комел» надано довідку про виконання аналогічного договору в форматі word, що суперечить умовам тендерної документації.
- Згідно з пп. 2.3. п.2 Додатку №1 Тендерної документації Учасник повинен надати копію листа-відгуку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від одного із Замовників, зазначених у будь-якому з наданих копіях договорів.
Однак, ТОВ «Комел» надано оригінали листів-відгуків.
- Відповідно до Додатку 3 Учасник повинен надати копії висновків Державної санітарно – епідеміологічної експертизи МОЗ України на сировину з якої виготовлено меблі та копії сертифікатів якості на меблі (чинні на період поставки товару). Учасником ТОВ «Комел» не надано вказаних сертифікатів або будь-яких пояснень щодо їх ненадання.
- Відповідно до п. 5 Додатку 4 учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території м. Охтирка, шляхом надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції.
Учасником ТОВ «Комел» не надано жодного підтвердження наявності сервісного центру в м. Охтирці.
- Згідно з п. 2-3 Додатку 4 у складі тендерної пропозиції Учасник повинен також надати наступні документи: гарантійний лист від Учасника про постачання Обладнання належної якості відповідно до умов Технічних вимог цієї тендерної документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, про що Учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 8 Додатку 4 в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить десять днів з моменту отримання повідомлення від Замовника, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.
ТОВ «Комел» не надано вказані гарантійні листи.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
- Замовник у своїй тендерній документації до лоту 2 вимагав у складі системного блоку персонального комп’ютера материнську плату з двома внутрішніми роз’ємами USB 2.0, тоді як ТОВ "КОМЕЛ" запропонувало материнську плату з одним внутрішнім роз’ємом USB 2.0, (посилання на офіційний сайт виробника http://www.gigabyte.ru/products/page/mb/h310m_s2h_20#sp), що скорочує можливості розширення функціоналу системного блоку та не відповідає вимогам замовника;
- Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються Замовником у тендерній документації.
Разом з тим, ТОВ «Комел» надано довідку про виконання аналогічного договору в форматі word, що суперечить умовам тендерної документації.
- Згідно з пп. 2.3. п.2 Додатку №1 Тендерної документації Учасник повинен надати копію листа-відгуку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від одного із Замовників, зазначених у будь-якому з наданих копіях договорів.
Однак, ТОВ «Комел» надано оригінали листів-відгуків.
- Відповідно до Додатку 3 Учасник повинен надати копії висновків Державної санітарно – епідеміологічної експертизи МОЗ України на сировину з якої виготовлено меблі та копії сертифікатів якості на меблі (чинні на період поставки товару). Учасником ТОВ «Комел» не надано вказаних сертифікатів або будь-яких пояснень щодо їх ненадання.
- Відповідно до п. 5 Додатку 4 учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території м. Охтирка, шляхом надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції.
Учасником ТОВ «Комел» не надано жодного підтвердження наявності сервісного центру в м. Охтирці.
- Згідно з п. 2-3 Додатку 4 у складі тендерної пропозиції Учасник повинен також надати наступні документи: гарантійний лист від Учасника про постачання Обладнання належної якості відповідно до умов Технічних вимог цієї тендерної документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, про що Учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 8 Додатку 4 в разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить десять днів з моменту отримання повідомлення від Замовника, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист.
ТОВ «Комел» не надано вказані гарантійні листи.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Придбання планшетів |
Опис предмету закупівлі: |
Термін поставки товару: на протязі 14 днів з дати заключення договору
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 174 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 957,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
30 шт
Придбання планшетів
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, пров. Друкарський, 4
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 10:06
Дата відповіді: 27 червня 2019 14:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання 1): Відповідно до Додатку 4 тендерної документації : Поси-лання на конкретну торгівельну марку є необхідним, оскільки за основними характерис-тиками зазначені товари є такими, що оптимально відповідають потребам Замовника і в той же час являються економічно вигідними та надійними, що є значною економією бюджетних коштів. У випадку пропонування еквіваленту, Учасник в складі пропозиції, має надати порівняльну таблицю з обов’язковим зазначенням всіх технічних характери-стик запропонованого еквіваленту та документи, що підтверджують еквівалентність запропонованих товарів (сертифікати та декларації відповідності, інструкції з викорис-тання та (або) гарантійний талон тощо). Якщо мова йде про закупівлі персональних комп’ютерів , зверніть увагу, обов’язковою вимогою є підтримка операційної системи Windows 7 х 64. Також, керуючись досвідом користування комп’ютерною технікою, надаємо перевагу виробнику процесорів Intel при виборі переможця , що приймуть участь у закупівлі.
Відповідь на питання 2): 1)Відповідно до п.5Розділу1 тендерної документації: Вітчиз-няні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2) Відповідно до пп.1.2.п.1 Розділу Vтендерної документації: Ціна має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені ( в т.ч. ПДВ – якщо Учасник є платником цього податку), а також витрат на транспортування, страхування та інших витрат, визна-чених законодавством. Якщо Учасником є нерезидент, ціна повинна включати всі витра-ти, податки та збори, відповідно до законодавства його країни, Учасник повинен подати в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазаначається інформація про ціну, інші критерії оцінки( у разі їх установлення Замовни-ком), та завантаження файлу відповідно до Додатку 1 тендерної документації, який на-дається в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format. 3) Відповідно до пп.1.3.п.1 Розділу V тендерної документайції: Тендерна пропозиція відхиляється Замовни-ком у разі якщо: Учасник : - не відповідає учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому відповідно до статті 16 Закону; переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укла-дення договору про закупівлю;- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;- 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідь на питання 2): 1)Відповідно до п.5Розділу1 тендерної документації: Вітчиз-няні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2) Відповідно до пп.1.2.п.1 Розділу Vтендерної документації: Ціна має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені ( в т.ч. ПДВ – якщо Учасник є платником цього податку), а також витрат на транспортування, страхування та інших витрат, визна-чених законодавством. Якщо Учасником є нерезидент, ціна повинна включати всі витра-ти, податки та збори, відповідно до законодавства його країни, Учасник повинен подати в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазаначається інформація про ціну, інші критерії оцінки( у разі їх установлення Замовни-ком), та завантаження файлу відповідно до Додатку 1 тендерної документації, який на-дається в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format. 3) Відповідно до пп.1.3.п.1 Розділу V тендерної документайції: Тендерна пропозиція відхиляється Замовни-ком у разі якщо: Учасник : - не відповідає учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому відповідно до статті 16 Закону; переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укла-дення договору про закупівлю;- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;- 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
26 липня 2019 15:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі