Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дидактичний матеріал для учнів початкових класів для організації освітнього простору Нова українська школа в загальноосвітніх закладах Любешівської селищної ради
Очікувана вартість
306 385,00 UAH
UA-2019-06-26-000707-a ● 10c8228e41eb408ca1a0aa7c4b7f2e49
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42043220 |
Місцезнаходження: | 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53 |
Контактна особа: |
Лащ Галина Миколаївна +380663650432 uprgumpol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 12:18 |
Очікувана вартість: | 306 385,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 531,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
Дидактичний матеріал для учнів початкових класів для організації освітнього простору Нова українська школа в загальноосвітніх закладах Любешівської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44200, Україна, Волинська область, смт. Любешів, вулиця Незалежності , 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовник | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 13:59 |
ТД дидактика.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-26-000707-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 26 червня 2019 15:36
щодо внесення змін в тендерну документацію, а саме видалення дискримінаційних вимог
1.Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Вимога тендерного комітету надати "авторизаційний лист від виробника нижчезазначеного дидактичного обладнання про повноваження участі у закупівлі із зазначенням замовника і номеру торгів" обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. В даному випадку зазначена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, таке положення тендерної документації позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Надання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них. Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Зазначена вимога обмежує коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі. Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційну умову та прибрати з тендерної документації вимогу про надання "авторизаційного листа від виробника нижчезазначеного дидактичного обладнання про повноваження участі у закупівлі із зазначенням замовника і номеру торгів". 2.копія Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару Дані вимоги порушують ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». В п.5 розділу 1 «загальні положення» тендерної документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. А дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які є представниками іноземних виробників, і тим самим звужує коло потенційних учасників. Вимагаючи подати оригінал/ копію титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання і обладнання, погоджені відповідним органом МОН України, завірені виробником Замовник ставить учасників у нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. На сьогоднішній день є лише одне підприємство, яке має свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам і щосили користується цим. Однак, така вимога чинним законодавством не передбачена. І виробники не зобов’язані робити ТУ та посвідчувати якість в МОН. Основним документом, підтверджуючим якість товарів є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що зазначені вимоги обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2019 15:15
Тендерний комітет Управління Гуманітарної політики Любешівської селищної ради ознайомився з Вашою вимогою щодо внесення змін до тендерної документації та повідомляє наступне.
І. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів, виробів сумнівного походження, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції оригіналу надати авторизаціний лист (чи авторизаційні листи) від виробника / або офіційного представника виробника в Україні вище зазначеного дидактичного обладнання про надання повноважень Учаснику щодо участі у закупівлі, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua. (сканований оригінал).
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних виробів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки виробу.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки виробу учасником торгів. Надання авторизаційного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку дидактичного матеріалу Замовнику.
2. Забезпечення високої якості виробу, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість товару.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на виріб, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ).
4. Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того, що вироби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання авторизаційного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником але й офіційним представником.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Департаментом охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації вимог діючого законодавства
ІІ. Щодо виключення вимоги надання Учасником в складі тендерної пропозиції копії Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, виданих на виробника товару, зазначаємо наступне.
Тендерний комітет не може погодитись з Вашою позицією, що вказана вимога є дискримінаційною, такою, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників.
Звертаємо увагу на те, що предметом закупівлі дидактичний матеріал для учнів початкових класів для організації освітнього простору Нова українська школа, як єдиний виріб.
Відповідно до чинного законодавства, вироби можуть вироблятися відповідно до Галузевого стандарту, Державного Стандарту або Технічних умов. Повідомляємо, що цей вид продукції не регулюється ГС та ДСТУ, а виробляється відповідно до ТУ, та погоджується профільним міністерством і рештою компетентних органів. ТУ розробляється самим підприємством-виробником. Отже, будь-яка компанія чи організація може розробити та погодити ТУ і розпочати виробництво дидактичного матеріалу для учнів початкових класів для організації освітнього простору Нова українська школа. Для іноземних компаній обмежень по цій процедурі також немає.
Необхідність надання технічних умов також вимагається і підтверджується вимогами пункту 2.4 Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537 "Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтва Міністерства освіти і науки України" та є обов’язковим для виконання. Даний наказ також встановлює вимоги щодо наявності санітарно-гігієнічних висновків та сертифікатів відповідності. Погодження із профільним міністерством (у цьому випадку із МОН) технічних умов на виробництво є обов’язковим і робиться з метою, щоб виробники/постачальники комплексів/кабінетів, які включають до свого складу велику кількість найменувань обладнання, забезпечили їх відповідність навчальній програмі та затвердженим специфікаціям.
Звертаємо увагу на те, що Документація не містить вимоги, що пропозиції можуть подавати тільки виробники навчальних кабінетів. Відповідно до вимог Документації учасник повинен надати документ, що регулює відносини між виробником обладнання та учасником, якщо пропозиція подається не виробником, а його партнером/представником.
Наголошуємо, що вказані ТУ можна отримати в добровільному порядку, відповідно вказана вимога відповідає чинному законодавству з питань публічних закупівель, та не створює штучних обмежень колу учасників єдиним виробником.
Вказана позиція підтверджується рішенням постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 року.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» вимог діючого законодавства тендерним комітетом Управління Гуманітарної політики Любешівської селищної ради.
І. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів, виробів сумнівного походження, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції оригіналу надати авторизаціний лист (чи авторизаційні листи) від виробника / або офіційного представника виробника в Україні вище зазначеного дидактичного обладнання про надання повноважень Учаснику щодо участі у закупівлі, із вказівкою номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua. (сканований оригінал).
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних виробів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки виробу.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки виробу учасником торгів. Надання авторизаційного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку дидактичного матеріалу Замовнику.
2. Забезпечення високої якості виробу, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість товару.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на виріб, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ).
4. Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того, що вироби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання авторизаційного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником але й офіційним представником.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Департаментом охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації вимог діючого законодавства
ІІ. Щодо виключення вимоги надання Учасником в складі тендерної пропозиції копії Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, виданих на виробника товару, зазначаємо наступне.
Тендерний комітет не може погодитись з Вашою позицією, що вказана вимога є дискримінаційною, такою, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників.
Звертаємо увагу на те, що предметом закупівлі дидактичний матеріал для учнів початкових класів для організації освітнього простору Нова українська школа, як єдиний виріб.
Відповідно до чинного законодавства, вироби можуть вироблятися відповідно до Галузевого стандарту, Державного Стандарту або Технічних умов. Повідомляємо, що цей вид продукції не регулюється ГС та ДСТУ, а виробляється відповідно до ТУ, та погоджується профільним міністерством і рештою компетентних органів. ТУ розробляється самим підприємством-виробником. Отже, будь-яка компанія чи організація може розробити та погодити ТУ і розпочати виробництво дидактичного матеріалу для учнів початкових класів для організації освітнього простору Нова українська школа. Для іноземних компаній обмежень по цій процедурі також немає.
Необхідність надання технічних умов також вимагається і підтверджується вимогами пункту 2.4 Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537 "Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтва Міністерства освіти і науки України" та є обов’язковим для виконання. Даний наказ також встановлює вимоги щодо наявності санітарно-гігієнічних висновків та сертифікатів відповідності. Погодження із профільним міністерством (у цьому випадку із МОН) технічних умов на виробництво є обов’язковим і робиться з метою, щоб виробники/постачальники комплексів/кабінетів, які включають до свого складу велику кількість найменувань обладнання, забезпечили їх відповідність навчальній програмі та затвердженим специфікаціям.
Звертаємо увагу на те, що Документація не містить вимоги, що пропозиції можуть подавати тільки виробники навчальних кабінетів. Відповідно до вимог Документації учасник повинен надати документ, що регулює відносини між виробником обладнання та учасником, якщо пропозиція подається не виробником, а його партнером/представником.
Наголошуємо, що вказані ТУ можна отримати в добровільному порядку, відповідно вказана вимога відповідає чинному законодавству з питань публічних закупівель, та не створює штучних обмежень колу учасників єдиним виробником.
Вказана позиція підтверджується рішенням постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 року.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» вимог діючого законодавства тендерним комітетом Управління Гуманітарної політики Любешівської селищної ради.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Додіч-Маліцька Марія Володимирівна" |
247 000,00
UAH з ПДВ
|
243 936,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА |
253 976,00
UAH з ПДВ
|
245 445,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лавренюк В.О. |
278 400,00
UAH з ПДВ
|
253 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕНТ ГРУП" |
278 880,00
UAH з ПДВ
|
277 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Додіч-Маліцька Марія Володимирівна" #2857405601 |
Відхилено |
243 936,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 15:48
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА #3217904701 |
Відхилено |
245 445,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 15:52
|
ФОП Лавренюк В.О. #2302611410 |
Відхилено |
253 900,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 15:55
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕНТ ГРУП" #42331796 |
Переможець |
277 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 18:10
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 12:41
|
підписаний договір | укладений |
29 липня 2019 12:38
|