Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники на площі Перемоги ПВ-8235, ПВ-8870 у Шевченківському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 832 041,20 UAH
UA-2019-06-26-000705-a 79a32664c2a84ffe918cc813a372683d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 14:46
Очікувана вартість: 1 832 041,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники на площі Перемоги ПВ-8235, ПВ-8870 у Шевченківському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
(10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва/кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, площа Перемоги ПВ-8235, ПВ-8870 у Шевченківському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 1 808 286,96
UAH з ПДВ
1 808 286,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євро Знак 1 832 040,00
UAH з ПДВ
1 832 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 20:13
Електронний підпис
25 липня 2019 20:11
Довідка ДФС 22.07.pdf
25 липня 2019 20:11
Довідка МВС 22.07.pdf
17 липня 2019 07:07
Електронний підпис
17 липня 2019 07:03
6.Статут 2017.pdf
17 липня 2019 07:03
6.Статут 2016.pdf
17 липня 2019 07:03
6.Витяг.pdf
17 липня 2019 07:03
6.Протокол №2.pdf
17 липня 2019 07:03
6.Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2019 07:03
6.Наказ №1.pdf
17 липня 2019 07:03
6.Наказ №2.pdf
17 липня 2019 07:03
6.Ліцензія ДАБІ.pdf
17 липня 2019 07:03
6.Протокол №1.pdf
17 липня 2019 07:03
6.Опис 2017 355936830678.pdf
17 липня 2019 07:03
6.Опис 2016 425932254099.pdf
17 липня 2019 07:03
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 16:19
Пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ТОВ Євро Знак

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 1 808 286,96
UAH з ПДВ
23 липня 2019 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
1 808 286,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:27
звіт.pdf укладений
16 грудня 2019 15:25
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 14:55
ДУ №1 від 16.12.2019 р. до Дог. №124-КР від 08.08.2019 р..pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 16:04
Договір №124-КР від 08.08.2019.pdf укладений
08 серпня 2019 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1799579,46 (Один мільйон сімсот дев'яносто дев'ять тисяч п'ятсот сімдесят дев'ять грн. 46 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 299929,91 (Двісті дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот двадцять дев'ять грн. 91 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1799579,46 (Один мільйон сімсот дев'яносто дев'ять тисяч п'ятсот сімдесят дев'ять грн. 46 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 299929,91 (Двісті дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот двадцять дев'ять грн. 91 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 124-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 799 579,46
UAH (в тому числі ПДВ 299 929,91 UAH)