Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінетів біології, хімії, фізики, географії, математики
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000674-b 790b0d1bb9bb4ee0a92db2f05a3fce77
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Владлен Васильович

+380384923214 internat_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам'янець-Подільська спеціальна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23827908
Вебсайт: http://www.osvita-slabozori.com.ua
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський, вул. Суворова, 20
Контактна особа: Коваленко Владлен Васильович
+380384923214
internat_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Обладнання для оснащення кабінету біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, вул. Суворова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Обладнання для оснащення кабінету хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, вул. Суворова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Обладнання для оснащення кабінету фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, вул. Суворова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Обладнання для оснащення кабінету математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, вул. Суворова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Обладнання для оснащення кабінету географії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, вул. Суворова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 12:43
ДКТ кабінети.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-000674-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 28 червня 2019 12:12
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: 5.6 Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) кабінетів біології, географії, математики, фізики, інтерактивний комплекс.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити п. 5.6 Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) кабінетів біології, географії, математики, фізики, інтерактивний комплекс.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2019 16:15
Добрий день. Дякуємо за запитання. Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати на обладнання (виробництво) кабінетів біології, географії, математики, фізики, інтерактивний комплекс декларацію відповідності; ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; висновок СЕС України.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам. Адже, системи управління якістю (стандарт ISO серії 9000) та системи екологічного управління (стандарт ISO серії 14000) є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи.
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки використання продукту для майбутнього клієнта. Адже, ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості продукції, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі компанії, а наявність екологічних сертифікатів ISO гарантує йому екологічність товарів та процесу їх виробництва.

По-друге, що теж дуже важливо, у розробці стандартів окрім виробників продукції та постачальників участь беруть і споживачі з різних країн. Це дозволяє сертифікованим компаніям, повною мірою враховувати практично будь-які вимоги і побажання клієнтів та відповідати їм. Окрім цього, щороку організація, яка отримала сертифікат ISO, повинна його підтверджувати і проходити повторну перевірку аудиторами міжнародної компанії зі стандартизації.

Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати технічні характеристики товарів, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля ( п.3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
Оскільки, навчальне обладнання та приладдя закуповується для навчального закладу, з ним мають працювати діти, встановлення вимоги про надання міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 є обґрунтованим.
А тому, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-000674-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 28 червня 2019 12:13
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2019 16:16
Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо наступне. У разі, якщо сертифікат ISO 9001:2015 виданий національним органом сертифікації, він має бути виданий виключно акредитованим органом сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ для забезпечення гармонізованості з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого ДСТУ EN ISO/IEC TS 17021-5:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про 488 488,00
UAH з ПДВ
488 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бі-Про

Інформація про відміну

Дата відміни
11 липня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій