Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне) - джерело фінансування - місцевий бюджет
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000665-a ● 1d531d02055f41d0b0547f56974db937
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02145228 |
Місцезнаходження: | 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132 |
Контактна особа: |
Звоздяк Світлана Михайлівна +380486422532 svetllana22@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2019 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
вугілля кам’яне марки ДГ(13-50)- 165 т., ДГ (25-100) - 20т., ДГ (0-100) - 20т., АО (25-50) - 10 т., АКО (25-100) - 10т., ЖКО (25-80) - 7 т
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
232 т
09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66502, Україна, Одеська область, смт.Любашівка, вул.Володимира Князя,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у п.2.2., п.3.1 - Договору, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 13:42 |
Любашівка ТД вугілля - 26.06.19.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконны вимоги тенденої документації.
Дата подання: 26 червня 2019 14:07
Дата відповіді: 01 липня 2019 11:28
Доводимо до Вашого відома, що ДСТУ 7146:2010 НЕ ПЕРЕБАЧЕНО вугілля марки Ж (КО) 25-80 та ДГ (0-100)
Приведіть вимоги тендерної у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь: Замовник при здійсненні закупівлі вугільної продукції не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яка по технічним та якісним характеристикам підійде для його систем опалення . Предмет закупівлі, технічні та якісні його характеристики повнинні відповідати національним стандартам України. Національним стандартом України" Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб"-ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д,ДГ,Г,П,А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну,з розмірами кусків згідно ГОСТу 19242,а також вугілля,що імпортують,якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472,а за розміром кусків (крім 6-100мм)-ГОСТу 19242.
Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені в межах та відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі.
Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені в межах та відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 червня 2019 14:13
Дата відповіді: 01 липня 2019 11:29
5.1.2. Документи, підтверджуючі наявність складських приміщень та вагової на території Любашівського району Одеської області чи мобільних ваг які можуть бути розташовані на зазначеній території.
Дана вимога є дискримінаційною та підлягає виключенню з тенерної документації.
Така вимога є грубим порушенням принципів закупівель, встановлених ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Задля законності проведення даної закупівлі вимагаємо внести зміни.
У випадку не приведення тендерної документації у відповідність вимог Закону, будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав у АМКУ. Звертаємо увагу, що ЖОДНИМ рішенням АМКУ така вимога не була визнана законною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оскільки замовник не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля на своїй території. Поставка буде здійснюватись невеликими партіями в обсягах, зазначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби. Несвоєчасна поставка вугілля може загрожувати підривом опалювального сезону закладів освіти. Як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного). . Крім того дана вимога була встановлена з метою в будь-який момент перед поставкою конкретної партії товару, мати можливість перевірити Замовником якість товару та відповідність зважування вугілля. Адже, не маючи ні складських приміщень ні вагової Замовник належним чином не зможе контролювати кількість та якість поставленого вугілля. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова на території Любашівського району Одеської області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та ваговї на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля. . Відсутність складу у Постачальника у безпосередність близькості до Замовника унеможливлює здійснення таких поставок.
Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині, а лише намагається встановити найзручніші та найвигідніші умови поставки.
Оскільки замовник не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля на своїй території. Поставка буде здійснюватись невеликими партіями в обсягах, зазначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби. Несвоєчасна поставка вугілля може загрожувати підривом опалювального сезону закладів освіти. Як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного). . Крім того дана вимога була встановлена з метою в будь-який момент перед поставкою конкретної партії товару, мати можливість перевірити Замовником якість товару та відповідність зважування вугілля. Адже, не маючи ні складських приміщень ні вагової Замовник належним чином не зможе контролювати кількість та якість поставленого вугілля. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова на території Любашівського району Одеської області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та ваговї на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля. . Відсутність складу у Постачальника у безпосередність близькості до Замовника унеможливлює здійснення таких поставок.
Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині, а лише намагається встановити найзручніші та найвигідніші умови поставки.
Дискримінаційні
Дата подання: 01 липня 2019 13:42
Дата відповіді: 04 липня 2019 11:42
ГОСТу 19242 на якому Ви грунтуєте свою відповідь ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ 01.01.2019року.
Отже. враховуючи вищевикладене, приведіть вимоги Тендерної документації у відповідності Закону.
З урахуванням того, що, обладнання Ви не міняли, враховуючи інши "лоти", то дуже дивно виглядає додавання до предмету закупівлі вугілля яке не передбачено чинними ДСТУ!. Із вашої відповіді вбачається, що Ваш "Вибір" не має законодавсого підгрунтя.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що Національний стандарт містить посилання на ГОСТ 19242 щодо розміру кусків
згідно таблиці № 1 ДСТУ 7146:2010, де вказується розмір лише в числовому виражені. У
зв’язку з втратою чинності ГОСТу 19242-73 з 01.01.2019 згідно з Наказом від 14.12.2015
№ 185 ДП "УкрНДНЦ", позначення літерами класу по розміру кусків не передбачається.
На даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за розміром кусків
відсутній. Тому тендерна документація не містить посилання на ГОСТ, що втратив чинність.
Вугілля, що закуповується даноми торгами його технічні та якісні характеристики зазначено з посилання на ДСТУ 7146:2010 та в межах вказаного ДСТУ.
Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну та яка краще підійде для опалювальних котлів навчальних закладів.
згідно таблиці № 1 ДСТУ 7146:2010, де вказується розмір лише в числовому виражені. У
зв’язку з втратою чинності ГОСТу 19242-73 з 01.01.2019 згідно з Наказом від 14.12.2015
№ 185 ДП "УкрНДНЦ", позначення літерами класу по розміру кусків не передбачається.
На даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за розміром кусків
відсутній. Тому тендерна документація не містить посилання на ГОСТ, що втратив чинність.
Вугілля, що закуповується даноми торгами його технічні та якісні характеристики зазначено з посилання на ДСТУ 7146:2010 та в межах вказаного ДСТУ.
Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну та яка краще підійде для опалювальних котлів навчальних закладів.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 01 липня 2019 13:48
Дата відповіді: 04 липня 2019 11:43
Щодо наявності складу на теріторії Замовника.
ДАНА ВИМОГА Є ДИСКРИМІАЦІЙНОЮ!.
Яким чином учасники, які мають склад навіть на теріторії Одеської області не зможуть виконати пставку у передбачені Замовником строки?
Вимога щодо наявності складу на теріторії Замовника- це ДИСКРИМІНАЦІЯ!
Крім того. звертаємо увагу, що Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА , яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законом не передбачено право замовника встановлювати вимоги, що значно звужують конкуренцію та порушують чинне законодавство.
Отде, приберіть дискримінаційні вимоги, задля законності проведення даних торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомл’яємо, що вказана вимога була встановлена з метою в будь-який момент перед поставкою конкретної партії товару, мати можливість перевірити Замовником якість товару та відповідність зважування вугілля. Замовник не має ні складських приміщень для зберігання вугілля, ні вагової. Дана вимога встанов також з метою щоб мати можливість належним чином контролювати кількість товару, що буде постачатись.
Умовами Документації передбачено можливість не лише мати у власності склад, але й скористатись правом оренди такого майна або заключення договорів про надання послуг зберігання вугілля задля виконання даної вимоги.
Таким чином, Замовник у тендерній документації не встановлює дискримінаційних вимог, а лише намагається встановити найзручніші та найвигідніші умови поставки.
Умовами Документації передбачено можливість не лише мати у власності склад, але й скористатись правом оренди такого майна або заключення договорів про надання послуг зберігання вугілля задля виконання даної вимоги.
Таким чином, Замовник у тендерній документації не встановлює дискримінаційних вимог, а лише намагається встановити найзручніші та найвигідніші умови поставки.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" #30514975 |
Переможець |
1 144 618,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 17:46
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2020 16:02
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2020 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 09:58
|
Дод.угода 1-905 - продов.дог.Вугілля до 31.03. 2020.doc.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 09:46
|
специфікація 80/499 | укладений |
29 липня 2019 09:42
|
договір 80/499 | укладений |
29 липня 2019 09:42
|
договір 80/499 | укладений |
29 липня 2019 09:42
|
договір 80/499 | укладений |
29 липня 2019 09:42
|
договір 80/499 | укладений |
29 липня 2019 09:42
|
договір 80/499 | укладений |
29 липня 2019 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 80/499 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 80/499 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/86 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до ч.4 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 – VIІI, та на підставі п. 9.2 Договору № 80/499 від 29 липня 2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 80/499 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 140 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |