Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне) - джерело фінансування - місцевий бюджет
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000665-a 1d531d02055f41d0b0547f56974db937
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Звоздяк Світлана Михайлівна

+380486422532 svetllana22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02145228
Місцезнаходження: 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132
Контактна особа: Звоздяк Світлана Михайлівна
+380486422532
svetllana22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 15:40
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


вугілля кам’яне марки ДГ(13-50)- 165 т., ДГ (25-100) - 20т., ДГ (0-100) - 20т., АО (25-50) - 10 т., АКО (25-100) - 10т., ЖКО (25-80) - 7 т
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
232 т
09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт.Любашівка, вул.Володимира Князя,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у п.2.2., п.3.1 - Договору, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 13:42
Любашівка ТД вугілля - 26.06.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконны вимоги тенденої документації.
Дата подання: 26 червня 2019 14:07
Дата відповіді: 01 липня 2019 11:28
Доводимо до Вашого відома, що ДСТУ 7146:2010 НЕ ПЕРЕБАЧЕНО вугілля марки Ж (КО) 25-80 та ДГ (0-100) Приведіть вимоги тендерної у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь: Замовник при здійсненні закупівлі вугільної продукції не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яка по технічним та якісним характеристикам підійде для його систем опалення . Предмет закупівлі, технічні та якісні його характеристики повнинні відповідати національним стандартам України. Національним стандартом України" Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб"-ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д,ДГ,Г,П,А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну,з розмірами кусків згідно ГОСТу 19242,а також вугілля,що імпортують,якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472,а за розміром кусків (крім 6-100мм)-ГОСТу 19242.
Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені в межах та відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 червня 2019 14:13
Дата відповіді: 01 липня 2019 11:29
5.1.2. Документи, підтверджуючі наявність складських приміщень та вагової на території Любашівського району Одеської області чи мобільних ваг які можуть бути розташовані на зазначеній території. Дана вимога є дискримінаційною та підлягає виключенню з тенерної документації. Така вимога є грубим порушенням принципів закупівель, встановлених ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Задля законності проведення даної закупівлі вимагаємо внести зміни. У випадку не приведення тендерної документації у відповідність вимог Закону, будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав у АМКУ. Звертаємо увагу, що ЖОДНИМ рішенням АМКУ така вимога не була визнана законною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оскільки замовник не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля на своїй території. Поставка буде здійснюватись невеликими партіями в обсягах, зазначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби. Несвоєчасна поставка вугілля може загрожувати підривом опалювального сезону закладів освіти. Як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного). . Крім того дана вимога була встановлена з метою в будь-який момент перед поставкою конкретної партії товару, мати можливість перевірити Замовником якість товару та відповідність зважування вугілля. Адже, не маючи ні складських приміщень ні вагової Замовник належним чином не зможе контролювати кількість та якість поставленого вугілля. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова на території Любашівського району Одеської області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та ваговї на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля. . Відсутність складу у Постачальника у безпосередність близькості до Замовника унеможливлює здійснення таких поставок.
Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині, а лише намагається встановити найзручніші та найвигідніші умови поставки.
Дискримінаційні
Дата подання: 01 липня 2019 13:42
Дата відповіді: 04 липня 2019 11:42
ГОСТу 19242 на якому Ви грунтуєте свою відповідь ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ 01.01.2019року. Отже. враховуючи вищевикладене, приведіть вимоги Тендерної документації у відповідності Закону. З урахуванням того, що, обладнання Ви не міняли, враховуючи інши "лоти", то дуже дивно виглядає додавання до предмету закупівлі вугілля яке не передбачено чинними ДСТУ!. Із вашої відповіді вбачається, що Ваш "Вибір" не має законодавсого підгрунтя.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що Національний стандарт містить посилання на ГОСТ 19242 щодо розміру кусків
згідно таблиці № 1 ДСТУ 7146:2010, де вказується розмір лише в числовому виражені. У
зв’язку з втратою чинності ГОСТу 19242-73 з 01.01.2019 згідно з Наказом від 14.12.2015
№ 185 ДП "УкрНДНЦ", позначення літерами класу по розміру кусків не передбачається.
На даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за розміром кусків
відсутній. Тому тендерна документація не містить посилання на ГОСТ, що втратив чинність.
Вугілля, що закуповується даноми торгами його технічні та якісні характеристики зазначено з посилання на ДСТУ 7146:2010 та в межах вказаного ДСТУ.
Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну та яка краще підійде для опалювальних котлів навчальних закладів.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 01 липня 2019 13:48
Дата відповіді: 04 липня 2019 11:43
Щодо наявності складу на теріторії Замовника. ДАНА ВИМОГА Є ДИСКРИМІАЦІЙНОЮ!. Яким чином учасники, які мають склад навіть на теріторії Одеської області не зможуть виконати пставку у передбачені Замовником строки? Вимога щодо наявності складу на теріторії Замовника- це ДИСКРИМІНАЦІЯ! Крім того. звертаємо увагу, що Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА , яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законом не передбачено право замовника встановлювати вимоги, що значно звужують конкуренцію та порушують чинне законодавство. Отде, приберіть дискримінаційні вимоги, задля законності проведення даних торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомл’яємо, що вказана вимога була встановлена з метою в будь-який момент перед поставкою конкретної партії товару, мати можливість перевірити Замовником якість товару та відповідність зважування вугілля. Замовник не має ні складських приміщень для зберігання вугілля, ні вагової. Дана вимога встанов також з метою щоб мати можливість належним чином контролювати кількість товару, що буде постачатись.
Умовами Документації передбачено можливість не лише мати у власності склад, але й скористатись правом оренди такого майна або заключення договорів про надання послуг зберігання вугілля задля виконання даної вимоги.
Таким чином, Замовник у тендерній документації не встановлює дискримінаційних вимог, а лише намагається встановити найзручніші та найвигідніші умови поставки.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 1 150 650,00
UAH з ПДВ
1 144 618,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 1 198 900,00
UAH з ПДВ
1 147 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 14:18
Електронний підпис
18 липня 2019 14:14
довідка дфс
18 липня 2019 14:14
Довідка МВС
11 липня 2019 10:56
Електронний підпис
11 липня 2019 10:54
Підписаний_gar4517.pdf
11 липня 2019 10:53
35. проект договору.pdf
11 липня 2019 10:53
33. витяг ЄДР.pdf
11 липня 2019 10:53
32. копія Статуту.pdf
11 липня 2019 10:53
31. лист-пояснення ПДВ.pdf
11 липня 2019 10:53
29. захист довкілля.pdf
11 липня 2019 10:53
17.2. копія док на тз 2.pdf
11 липня 2019 10:53
17.1. копія док. на тз 1.pdf
11 липня 2019 10:53
13. довідка матбаза.pdf
11 липня 2019 10:53
9. витяг зі Статуту.pdf
11 липня 2019 10:53
8. копія паспорт і код.pdf
11 липня 2019 10:53
7. протокол зборів 11.pdf
11 липня 2019 10:53
6. копія протоколу 11.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 09:06
Електронний підпис
11 липня 2019 09:04
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
11 липня 2019 09:04
Проект договору.pdf
11 липня 2019 09:04
Копія ТО_МАЗ.pdf
11 липня 2019 09:04
Копія Статуту.pdf
11 липня 2019 09:03
Копія паспорту.pdf
11 липня 2019 09:03
Копія Витягу_ПДВ.PDF
11 липня 2019 09:03
Копія Виписки.PDF
11 липня 2019 09:03
Довідка_ліцензія.pdf
11 липня 2019 09:03
Довідка_ст.17.PDF
11 липня 2019 09:03
Довідка_працівники.pdf
11 липня 2019 09:03
Довідка_ПДВ.PDF
11 липня 2019 09:03
Довідка_довкілля.PDF
11 липня 2019 09:03
ВН-Зелена гірка.pdf
11 липня 2019 09:03
Відгук_Зелена гірка.PDF
11 липня 2019 09:03
Витяг зі Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
Переможець 1 144 618,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"
#30514975
1 144 618,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 17:46
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 березня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 16:02
додаткова угода.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 15:49
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:58
Дод.угода 1-905 - продов.дог.Вугілля до 31.03. 2020.doc.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:52
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 09:46
специфікація 80/499 укладений
29 липня 2019 09:42
договір 80/499 укладений
29 липня 2019 09:42
договір 80/499 укладений
29 липня 2019 09:42
договір 80/499 укладений
29 липня 2019 09:42
договір 80/499 укладений
29 липня 2019 09:42
договір 80/499 укладений
29 липня 2019 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 80/499
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 80/499
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до ч.4 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 – VIІI, та на підставі п. 9.2 Договору № 80/499 від 29 липня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 80/499
Договір:
Номер додаткової угоди: 140
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 157 325,75
UAH