Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуги з відновлення працездатності вентиляційних систем рентгенологічного кабінету)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000445-b 7b411eb8bcc54a34bc897957d41e94b6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карина Вікторівна

+380629513228
+380964026010
likarnya9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Карина Вікторівна
+380629513228,+380964026010
likarnya9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 11:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


З-№237: «Технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЗ)», «Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження», форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», «проект Договору» - зазначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови поставки - згідно істотних умов проекту договору про закупівлю. Джерело фінансування: Міський бюджет. СФ Плата за послуги бюджетних установ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з відновлення працездатності вентиляційних систем рентгенологічного кабінету Ку "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 10:32
2 Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc
26 червня 2019 10:32
1 ТЗ - технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
26 червня 2019 10:32
4 проект ДОГОВІР .docx
26 червня 2019 10:32
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП УЗУН СЕРГІЙ ПАНТЕЛІЙОВИЧ 38 000,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 09:35
Пропозиція.pdf
05 липня 2019 09:35
Удост Узун лист 2.jpg
05 липня 2019 09:35
Паспорт лист 4.pdf
05 липня 2019 09:35
Паспорт лист 2.pdf
05 липня 2019 09:35
Виписка.pdf
05 липня 2019 09:35
Довідка 2.pdf
05 липня 2019 09:35
Договір.pdf
05 липня 2019 09:35
Удост Узун лист 1.jpg
05 липня 2019 09:35
Паспорт лист 3.pdf
05 липня 2019 09:35
Паспорт лист 1 ИНН.pdf
05 липня 2019 09:35
Довідка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП УЗУН СЕРГІЙ ПАНТЕЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП УЗУН СЕРГІЙ ПАНТЕЛІЙОВИЧ
#2500510057
Переможець 38 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП УЗУН СЕРГІЙ ПАНТЕЛІЙОВИЧ
#2500510057
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 13:18
Додаткова угода №2 від 06.11.2019.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 13:17
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 10:42
Додаткова угода №1 від 06.08.2019.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 09:47
Договір № 170 від 26.07.2019.pdf укладений
26 липня 2019 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни у п.п. 2.1; 2.4; 3.1; 10.13.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до реквізитів Виконавця (IBAN)
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML