Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Саперно-Слобідська, ПВ-1212, ПВ-1258, ПВ-1645, ПВ-1648, ПВ-1213 у Голосіївському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
13 710 218,40 UAH
UA-2019-06-26-000425-a 0b99546c8e14434b99960661dbea57de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 13:08
Очікувана вартість: 13 710 218,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Саперно-Слобідська, ПВ-1212, ПВ-1258, ПВ-1645, ПВ-1648, ПВ-1213 у Голосіївському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва/кошти підприємства)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м.Київ, вул. Саперно-Слобідська, ПВ-1212, ПВ-1258, ПВ-1645, ПВ-1648, ПВ-1213 у Голосіївському районі м.Києва,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-000425-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41264111
Дата подання: 01 серпня 2019 16:12
Повторна кваліфікація
Просимо провести повторну кваліфікацію, компанії ТОВ «ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ», у зв’язку з тим, що усі документи які повинні бути в складі тендерної пропозиції, надані у повному обсязі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 15:39
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерним комітетом КП «Київміськсвітло» в складі Вашої пропозиції на закупівлю: Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Саперно-Слобідська, ПВ-1212, ПВ-1258, ПВ-1645, ПВ-1648, ПВ-1213 у Голосіївському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), не виявлено документів, зазначених в протоколі відхилення. На Вашу вимогу, було перевірено інформацію щодо наявності документів в повному обсязі в складі Вашої пропозиції. За результатами перевірки не виявлено документів, визначених в протоколі відхилення №97/3 від 24.07.2019 року.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» непередбачено процедуру повторної кваліфікації Учасника відкритих торгів. Дана процедура може проводитись виключно за рішенням Антимонопольного комітету України за результатами оскарження процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 16:12
Вимога.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ" 13 024 176,65
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" 13 099 328,46
UAH з ПДВ
12 510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "Трест "Київелектромонтаж" 13 447 102,14
UAH з ПДВ
13 447 102,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 17:57
Електронний підпис
19 липня 2019 17:56
Електронний підпис
19 липня 2019 17:55
50.20.статут.pdf
19 липня 2019 17:55
36.Дозвіл.pdf
19 липня 2019 17:55
1.21.Витяг2.pdf
19 липня 2019 17:55
77_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
19 липня 2019 17:55
16.29.Лист відгук.PDF
19 липня 2019 17:55
33.Протокол зборів.pdf
19 липня 2019 17:55
38.Опис.PDF
19 липня 2019 17:55
19.Довідка механізмів.PDF
19 липня 2019 17:55
Проект договору.PDF
19 липня 2019 17:55
21.Довідка досвід.PDF
19 липня 2019 17:55
Цінова пропозиція.PDF
19 липня 2019 17:55
34.5.Досвід 2 Договор 9К.PDF
19 липня 2019 17:55
77_ДЦ_ИВР.rtf
19 липня 2019 17:55
Гарантійний лист.PDF
19 липня 2019 17:55
Технічне завдання.PDF
19 липня 2019 17:55
77_ДЦ_ССР.rtf
19 липня 2019 17:55
77_ДЦ_ОПР.rtf
19 липня 2019 17:55
28.18.Витяг1.pdf
19 липня 2019 17:55
77_ДЦ_ДЦ.rtf
19 липня 2019 17:55
25.10.Витяг.pdf
19 липня 2019 17:55
77.imd
19 липня 2019 17:55
77_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 липня 2019 17:55
13.17.ПДВ.pdf
19 липня 2019 17:55
7.31.Наказ.pdf
19 липня 2019 17:55
3.14.Лицензия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"

ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ"

ПАТ "Трест "Київелектромонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВЕРЕСТ СИСТЕМ"
#41264111
Відхилено 12 500 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 16:39
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ"
#23046766
Відхилено 12 510 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 17:18
ПАТ "Трест "Київелектромонтаж"
#04012750
Переможець 13 447 102,14
UAH з ПДВ
29 липня 2019 17:20

Документи

29 липня 2019 17:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Трест "Київелектромонтаж"
#04012750
13 447 102,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2019 17:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 20:04
ЗВІТ.pdf укладений
02 січня 2020 20:03
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:55
ДУ №1 від 27.12.2019р. до Договору 45-КР..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:51
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 15:24
Договір №45-КР від 15.08.2019.pdf укладений
15 серпня 2019 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 13321798,15 (Тринадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча сімсот дев'яносто вісім грн. 15 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 2220299,69 (Два мільйони двісті двадцять тисяч двісті дев'яносто дев'ять грн. 69 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 13321798,15 (Тринадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча сімсот дев'яносто вісім грн. 15 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 2220299,69 (Два мільйони двісті двадцять тисяч двісті дев'яносто дев'ять грн. 69 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 45-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 321 798,15
UAH (в тому числі ПДВ 2 220 299,69 UAH)