Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Торфобрикет
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000346-a 21dbd84878794bfc888d46d6ee17f3c1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасьєва Надія Василівна

380968696247
osvita_buhgalteria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація (установа, заклад) відділ освіти молоді і спорту Новомиргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144105
Місцезнаходження: 26000, Україна , Кіровоградська обл., Новомиргород, Соборності, 112
Контактна особа: Анастасьєва Надія Василівна
380968696247,
osvita_buhgalteria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 11:32
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Торфобрикет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тони
Торфобрикет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, Новомиргород, Соборносты, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 11:25
Додаток № 5.docx
26 червня 2019 11:25
Додаток № 4.docx
26 червня 2019 11:25
специфікація № 3.docx
26 червня 2019 11:25
Додаток № 2.docx
26 червня 2019 11:25
Додаток № 1.docx
26 червня 2019 11:24
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-27-000006 ● b9368cea4a1742ad8c53fc6f4a7688cc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 червня 2019 14:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.06.2019 № 37

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.06.2019 № 37

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-06-26-000346-a 26.06.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-27 14:22:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Торфобрикет» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-000346-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4¹. Вид предмета закупівлі», «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-01 11:51:00

Пояснення на запит

Прийнято рішення про скасування відкритих торгів на закупівлю твердого палива (код ДК 021:2015 - 09110000-3), а саме: торфобрикету, на загальну вартість предмета закупівлі - 275 000 грн., номер закупівлі UA-2019-06-26-000346-a, згідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 липня 2019 11:16
Коментар щодо відміни: У зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
01 липня 2019 11:14
IMG_20190701_100701.jpg
01 липня 2019 11:13
IMG_20190701_100641.jpg
01 липня 2019 11:12
IMG_20190701_100624.jpg