Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Набережно-Хрещатицька ПВ-8126, ПВ-8126/1, ПВ-8237, ПВ-8234, ПВ-8236 у Подільському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 962 490,80 UAH
UA-2019-06-26-000318-a 98c9f823b02c434bb7b5b9be2da1931d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 11:08
Очікувана вартість: 4 962 490,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Набережно-Хрещатицька ПВ-8126, ПВ-8126/1, ПВ-8237, ПВ-8234, ПВ-8236 у Подільському районі м.Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва/кошти підприємства)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м.Київ, вул. Набережно-Хрещатицька ПВ-8126, ПВ-8126/1, ПВ-8237, ПВ-8234, ПВ-8236 у Подільському районі м.Києва,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" 4 939 997,82
UAH з ПДВ
4 939 997,82
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" 4 962 000,00
UAH з ПДВ
4 962 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 11:58
Довідка МВС.pdf
25 липня 2019 11:58
Довідка ДФС.pdf
17 липня 2019 16:44
Електронний підпис
17 липня 2019 16:44
Аналогічний договор.pdf
16 липня 2019 09:41
Електронний підпис
16 липня 2019 09:41
Статут.pdf
16 липня 2019 09:41
Протоколи, наказ.pdf
16 липня 2019 09:41
Працівники.pdf
16 липня 2019 09:41
ПДВ.pdf
16 липня 2019 09:41
МТБ.pdf
16 липня 2019 09:41
Ліцензія.pdf
16 липня 2019 09:41
Довідка ст 17 Закону.pdf
16 липня 2019 09:41
Довідка про помилки.pdf
16 липня 2019 09:41
Аналогічний договор.pdf
16 липня 2019 09:41
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 17:15
Електронний підпис
16 липня 2019 17:14
Технічне завдання.pdf
16 липня 2019 17:14
Статут.pdf
16 липня 2019 17:14
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 липня 2019 17:14
Наказ _1.pdf
16 липня 2019 17:14
Цінова пропозиція.pdf
16 липня 2019 17:14
Рішення засновника.pdf
16 липня 2019 17:14
Гарантійний лист.pdf
16 липня 2019 17:14
Ліцензія будівельна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"
#41800661
Переможець 4 939 997,82
UAH з ПДВ
23 липня 2019 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"
#41800661
4 939 997,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:39
звіт.pdf укладений
20 грудня 2019 14:38
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 17:02
ДУ№2 від 19.12.2019 р. до Договору №119-КР від 08.08.2019.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 17:01
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 16:00
ДУ№1 до Договору №119-КР від 08.08.2019.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 15:57
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 15:47
Договір №119-КР від 08.08.2019.pdf укладений
08 серпня 2019 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Привести договірну ціну (вартість) Робіт у відповідність до інвесторської документації Замовника і узгодити її в загальній сумі 4881203,38 (Чотири мільйони вісімсот вісімдесят одна тисяча двісті три грн. 38 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 813533,90 (Вісімсот тринадцять тисяч п’ятсот тридцять три грн. 90 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 4881203,38 (Чотири мільйони вісімсот вісімдесят одна тисяча двісті три грн. 38 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 813533,90 (Вісімсот тринадцять тисяч п’ятсот тридцять три грн. 90 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника за результатами аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 1464361,01 (Один мільйон чотириста шістдесят чотири тисячі триста шістдесят одна грн. 01 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 119-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 4836601,53 (Чотири мільйони вісімсот тридцять шість тисяч шістсот одна грн. 53 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 806100,26 (Вісімсот шість тисяч сто грн. 26 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 4836601,53 (Чотири мільйони вісімсот тридцять шість тисяч шістсот одна грн. 53 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 806100,26 (Вісімсот шість тисяч сто грн. 26 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 119-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 836 601,53
UAH (в тому числі ПДВ 806 100,25 UAH)