Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дослідницькі послуги
Очікувана вартість
408 200,00 UAH
UA-2019-06-26-000220-a fda4c4e9908749b8bbf5a985c062efe5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Белей Степан Іванович

+380342511395 ifdergprod@vetif.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40309088
Вебсайт: https://vetif.gov.ua/
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 24
Контактна особа: Белей Степан Іванович
+380342511395
ifdergprod@vetif.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 12:19
Очікувана вартість: 408 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 041,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


лабораторні та інструментальні дослідження, випробування, вимірювання, експертиза для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства та державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 посл.
Дослідницькі послуги (лабораторні та інструментальні дослідження, випробування, вимірювання, експертиза для потреб державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства та державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Акт наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 10:38
ТД_Дослідницькі послуги_25-06-2019.pdf
26 червня 2019 10:38
Протокол № 33 від 25-06-2019.pdf
26 червня 2019 10:38
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ 408 194,88
UAH з ПДВ
408 194,88
UAH з ПДВ
Документи
Снятинська міжрайонна державна лабораторія державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів 408 200,00
UAH з ПДВ
408 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 11:31
Електронний підпис
22 липня 2019 10:51
Цінова пропозиція
10 липня 2019 16:04
Електронний підпис
10 липня 2019 16:02
Субпідряд Снятин.pdf
10 липня 2019 16:02
Субпідряд Рогатин.pdf
10 липня 2019 16:02
Субпідряд Калуш.pdf
10 липня 2019 16:02
Субпідряд Коломия.pdf
10 липня 2019 16:02
Відповідність ст 17.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 10:35
Електронний підпис
10 липня 2019 10:34
Штатний 2019.pdf
10 липня 2019 10:34
Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2019 10:34
Тех паспорт АВЕО.pdf
10 липня 2019 10:34
Положення.pdf
10 липня 2019 10:34
Довідки.pdf
10 липня 2019 10:34
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ

Снятинська міжрайонна державна лабораторія державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00699626
Переможець 408 194,88
UAH з ПДВ
16 липня 2019 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00699626
408 194,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 08:56
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 13:00
Додаткова угода № 3 до дог№94 (1).pdf зміни до договору
21 січня 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:19
Додаткова угода № 2 від 28.12.2019р. (1) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:19
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 16:20
Додаткова угода № 1від 31.07.2019р. (2).pdf зміни до договору
31 липня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 09:30
Договір № 94 від 30.07.2019р..pdf укладений
30 липня 2019 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Додаток 1
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 408 194,88
UAH (в тому числі ПДВ 68 032,48 UAH)