Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Теодора Драйзера, ПВ-5982, ПВ-5503, ПВ-5980, ПВ-5214 в Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 462 754,60 UAH
UA-2019-06-26-000193-a eb75def44c8144cfadc8d676555d513a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 15:00
Очікувана вартість: 6 462 754,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Теодора Драйзера, ПВ-5982, ПВ-5503, ПВ-5980, ПВ-5214 в Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м.Київ, вул. Теодора Драйзера, ПВ-5982, ПВ-5503, ПВ-5980, ПВ-5214 в Деснянському районі міста Києва.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 6 170 601,78
UAH з ПДВ
6 170 601,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК" 6 178 050,00
UAH з ПДВ
6 178 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2019 11:27
Електронний підпис
25 липня 2019 14:28
Електронний підпис
12 липня 2019 19:00
Електронний підпис
12 липня 2019 18:58
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 липня 2019 18:58
Опис документів.pdf
12 липня 2019 18:58
Протокол _ 1.pdf
12 липня 2019 18:58
Договір_оренди_БМ.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 14:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 липня 2019 14:53
Ліцензія.pdf
16 липня 2019 14:53
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2019 14:53
Технічне завдання.pdf
16 липня 2019 14:53
Гарантійні листи.pdf
16 липня 2019 14:53
Довідки.pdf
16 липня 2019 14:53
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»

ТОВ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
Переможець 6 170 601,78
UAH з ПДВ
23 липня 2019 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
6 170 601,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 17:57
звіт.pdf укладений
21 грудня 2019 17:55
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:38
ДУ №2 від 19.12.2019 р. до Договору №101-КР від 08.08.2019 р..pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:38
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 15:52
ДУ№1 до Договору №101-КР від 08.08.2019.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 15:41
Договір №101-КР від 08.08.2019.pdf укладений
08 серпня 2019 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В розділі 23 Договору «Місцезнаходження та платіжні реквізити Сторін» реквізити Підрядника викласти в новій редакції, а саме: Підрядник: ТОВ «БК «БАК УКРАЇНА» Код ЄДРПОУ 42079874 03115, м. Київ, вул. Генерала Вітрука,12 р/р 37126011703210 в Держказначейська служба України, м.Київ Код банку 820172 п/р 26001001068341 в ПАТ "КБ "ГЛОБУС" у м. Києві Код банку 380526 ІПН 420798726592 Витяг з реєстру платників ПДВ №1826594501674 тел. (044)227-75-78
Номер договору про закупівлю: 101-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 6113817,76 (Шість мільйонів сто тринадцять тисяч вісімсот сімнадцять грн. 76 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1018969,63 (Один мільйон вісімнадцять тисяч дев'ятсот шістдесят дев'ять грн. 63 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 6113817,76 (Шість мільйонів сто тринадцять тисяч вісімсот сімнадцять грн. 76 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1018969,63 (Один мільйон вісімнадцять тисяч дев'ятсот шістдесят дев'ять грн. 63 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 101-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 113 817,76
UAH (в тому числі ПДВ 1 018 969,63 UAH)