Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання, відповідний мультимедійний контент для початкових класів "Нової української школи" (інтерактивний комплекс), ноутбук, багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
586 000,00 UAH
UA-2019-06-26-000160-c 793a23e44f3c4aa1a902d13c8f5d73b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голдис Юлія Олександрівна

+380385991235 chemvoms@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Чемеровецької районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38195499
Місцезнаходження: 31600, Україна , Хмельницька обл., смт Чемерівці, вул.Центральна, 40
Контактна особа: Голдис Юлія Олександрівна
+380385991235
chemvoms@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 10:24
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 10:24
Початок аукціону: 15 липня 2019 11:13
Очікувана вартість: 586 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


джерело фінансування: кошти державного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
комп’ютерне обладнання, відповідний мультимедійний контент для початкових класів "Нової української школи" (інтерактивний комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31600, Україна, Хмельницька область, Чемеровецький район, загальноосвітні навчальні заклади, смт.Чемерівці , вул. Центральна, 40, складське приміщення відділу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31600, Україна, Хмельницька область, Чемеровецький район, загальноосвітні навчальні заклади, смт.Чемерівці , вул. Центральна, 40, складське приміщення відділу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
9 шт
багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31600, Україна, Хмельницька область, Чемеровецький район, загальноосвітні навчальні заклади, смт.Чемерівці , вул. Центральна, 40, складське приміщення відділу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно видаткової накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 10:19
5.3. - Проект договору Д 3.docx
26 червня 2019 10:19
5.2. -Технічна характеристика Д.2.docx
26 червня 2019 10:19
5.1.- Тендерна пропозиція Д.1.docx
26 червня 2019 10:19
5 - ТД компи НУШ .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 10:25
Дата відповіді: 27 червня 2019 11:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку в примітці визначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Тобто, у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
Участь фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців (платників чи не платників ПДВ) не суперечить чинному законодавству, тому – звичайно, допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації та законодавством не передбачене, відповідно, замовником не буде здійснюватись. Замовник не порівнює ціни та не здійснює оцінку цінових пропозицій – відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-000160-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технопростір", Код ЄДРПОУ:37017140
Дата подання: 19 липня 2019 17:23
Вимога надати пояснення стосовно рішення торгів.
Прошу надати роз'яснення, стосовно результатів рішення закупівлі (відкритих торгів). Хочемо дізнатись причини відхилення нашої пропозиції, так як ТОВ "Техно Простір" зазначив найнижчу ціну, за яку зможе поставити товар серед інших Учасників.
Очікуємо відповідь у найближчі терміни.
З повагою, ТОВ "Техно Простір".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 10:14
Доброго дня.
На Вашу вимогу № UA-2019-06-26-000160-c.c1 від 19.07.2019 року «Вимога надати пояснення стосовно рішення торгів» повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була Ваша тендерна пропозиція.
Але, відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону визначено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Отож, керуючись нормами Закону, Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та оприлюднено в електронній системі публічних закупівель протокол № 72 від 19.07.2019 року про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції на закупівлю «код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (комп’ютерне обладнання, відповідний мультимедійний контент для початкових класів "Нової української школи" (інтерактивний комплекс), ноутбук, багатофункціональний пристрій)».
Зокрема, виявлено наступну невідповідність вимогам Тендерної документації (надалі - ТД):
1. Згідно вимог п.п 3.1.1 розділу 3 ТД - форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" надається згідно додатку №1 в заповненому вигляді.
Вами не повністю заповнено форму тендерної пропозиції згідно Додатку 1 ТД, так як в ній не вказано протягом якого терміну ви погоджуєтесь дотримуватися умов своєї пропозиції (п.2 Додатку 1 ТП), що в свою чергу не відповідає в даній частині вимогам ТД;
2. Відповідно до вимог п.п 3.1.5 розділу 3 ТД та на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен був надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення).
Вами, всупереч даній вимозі не надано в складі своєї пропозиції відповідний лист-згоду щодо обробки персональних даних.
3. Також, відповідно до вимог п.п. 3.6.3 розділу 3 ТД визначено, що Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам повинно бути надане, в складі тендерної пропозиції, у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис основних технічних характеристик товару.
В Вашій пропозиції відсутня пояснювальна записки з детальним описом основних технічних характеристик товару, що в свою чергу не відповідає вимогам ТД.
4. Відповідно до вимог п.п. 3.6.6 розділу 3 ТД визначено, що Учасник має дотримуватися заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримуватися вимог чинного природоохоронного законодавства України, про що мав надати лист гарантію в довільній формі.
Вами не надано листа гарантії в довільній формі щодо дотримання заходів щодо збереження навколишнього середовища та дотримування вимог чинного природоохоронного законодавства України.
5. Відповідно до вимог п.п. 5.2.2 розділу 5 ТД та з метою дотримання вимог визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, учасник повинен був надати гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів на протязі 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
В складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа, щодо зобов’язання надання Вами документів на протязі 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що в свою чергу не відповідає вимогам Замовника викладеним в ТД.
6. Відповідно до вимог п.п. 6.2.4 розділу 6 ТД Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно було надати в складі пропозиції документ (витяг з документу), що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору.
В складі тендерної пропозиції відсутні інформація (довідка в довільній формі) про особу уповноважену підписувати договір про закупівлю та документ, що посвідчує особу уповноваженого.
7. Також відповідно до вимог п.п. 6.3.2 розділу 6 ТД Учасник закупівлі повинен був надати у складі тендерної пропозиції заповнений проект договору (ціна та реквізити).
В Вашій пропозиції всупереч вимог тендерної документації відсутній заповнений проект договору.
8. Згідно вимог п.п. 6.4.6 розділу 6 ТД Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
Всупереч вимог п.п. 6.4.6 розділу 6 ТД відсутній вказаний гарантійний лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору.
9. Відповідно до вимог Додатку 2 ТД Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, Учасники повинні були підтвердити шляхом надання під час проведення процедури закупівлі сканованих копій наступних документів завірених мокрою печаткою учасника:
- Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.
- Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс або на кожну (!) з його складових, комп’ютерне обладнання та приладдя.
- Копію сертифікату(декларації) відповідності на інтерактивний комплекс або на кожну (!) з його складових, комп’ютерне обладнання та приладдя.
- Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів, виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення.
- Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання строком не менше 12 місяців.
- Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
- Учасник повинен надати лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
У разі, якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється.
В Вашій тендерній пропозиції відсутні всі вище перелічені документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічним та якісним вимогам Замовника, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації та на підставі чого Вашу пропозицію відхилено тендерним комітетом.
Згідно вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником на виконання вимог Закону відхилено Вашу тендерну пропозицію, хоча вона й була найбільш економічно вигідною.
Дякуємо за взаєморозуміння!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технопростір" 583 000,00
UAH з ПДВ
550 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА" 559 600,00
UAH з ПДВ
559 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 578 305,00
UAH з ПДВ
578 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 18:04
Статут.jpg
11 липня 2019 18:04
Статут_9.jpg
11 липня 2019 18:04
Статут_8.jpg
11 липня 2019 18:04
Статут_7.jpg
11 липня 2019 18:04
Статут_6.jpg
11 липня 2019 18:04
Статут_5.jpg
11 липня 2019 18:04
Статут_4.jpg
11 липня 2019 18:04
Статут_3.jpg
11 липня 2019 18:04
Статут_2.jpg
11 липня 2019 18:04
Доручення.jpg
11 липня 2019 18:04
Витяг з ЄДРПОУ.jpg
11 липня 2019 18:04
Витяг з ЄДРПОУ_9.jpg
11 липня 2019 18:04
Витяг з ЄДРПОУ_8.jpg
11 липня 2019 18:04
Витяг з ЄДРПОУ_7.jpg
11 липня 2019 18:03
Витяг з ЄДРПОУ_6.jpg
11 липня 2019 18:03
Витяг з ЄДРПОУ_5.jpg
11 липня 2019 18:03
Витяг з ЄДРПОУ_4.jpg
11 липня 2019 18:03
Витяг з ЄДРПОУ_3.jpg
11 липня 2019 18:03
Витяг з ЄДРПОУ_2.jpg
11 липня 2019 18:03
Витяг з ЄДРПОУ_12.jpg
11 липня 2019 18:03
Витяг з ЄДРПОУ_11.jpg
11 липня 2019 18:03
Витяг з ЄДРПОУ_10.jpg
11 липня 2019 18:03
Гарантійний лист.jpg
11 липня 2019 18:03
Партнери_покупці.jpg
11 липня 2019 18:03
Договори клієнтам.jpg
11 липня 2019 18:03
Договори клієнтам_6.jpg
11 липня 2019 18:03
Договори клієнтам_5.jpg
11 липня 2019 18:03
Договори клієнтам_4.jpg
11 липня 2019 18:03
Договори клієнтам_3.jpg
11 липня 2019 18:03
Договори клієнтам_2.jpg

Публічні документи

11 липня 2019 22:20
Електронний підпис

Публічні документи

11 липня 2019 16:41
Електронний підпис
11 липня 2019 16:39
9. Проект договору.pdf
11 липня 2019 16:39
8. Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2019 16:39
7. Сертифікати.pdf
11 липня 2019 16:39
5. Стаття 16.pdf
11 липня 2019 16:39
3. Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технопростір"

ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА"

ТОВ Бі-Про

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технопростір"
#37017140
Відхилено 550 900,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 11:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА"
#41049587
Відхилено 559 600,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 11:17
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 578 305,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 11:20

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технопростір" #37017140

№ рішення у справі

72/38-р/к

Дата рішення у справі

06.08.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

19 липня 2019 11:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
578 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:32
Договір укладений
02 січня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 18:15
Договір укладений
31 липня 2019 17:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 578 305,00
UAH (в тому числі ПДВ 96 384,17 UAH)