Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30200000-0 Комп’ютерне обладнання (БФП)
Очікувана вартість
281 953,00 UAH
UA-2019-06-26-000134-b dc18cc4799184081b077f3baa9bcfb1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Анцупов

+380505593800
+380645223322
+380645223081
tender36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Володимир Миколайович Анцупов
+380505593800,+380645223322,+380645223081
tender36@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2019 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 12:07
Очікувана вартість: 281 953,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 409,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 штука
ДК 021:2015 - 30200000-0 Комп’ютерне обладнання (БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Вілесова. буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  10 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 09:16
примірний договір БФП на 2019 рік.doc
26 червня 2019 09:16
ТД БПФ на 2019 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 червня 2019 10:32
Дата відповіді: 27 червня 2019 12:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Так допускається. Тендерні вимоги складені відповідно до ч.1.п.3.ст 22 закону України "Про публічні закупівлі" . Якщо є посилення на конкретну торговельну марку чи фірму,вираз "або єквівалент" є необхідним. Таким чином, ви маєте право у своїй тендерні пропозиції запропонувати інший вид засобу який не відрізняється , за технічною спеціфікецією, від умов Замовника.
До участі до закупівлі допускаються усі учасники. Єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна з урахуванням ПДВ(без ПДВ у разі коли суб'єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством). Питома вага цінового критерію 100%. Під час подання тендерних пропозицій в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, учасник зазначає ціну з урахуванням податку на додану вартість.Якщо учасник не є платником ПВД, або якщо предмет закупівлі не облагається ПДВ, то він зазначає ціну без ПДВ. Зазначена цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-26-000134-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 12 липня 2019 20:12
вимога про дотримання принципів, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (дане повідомлення в жодному випадку не може тлумачитися, як тиск на замовника, проте є застереженням щодо недопущення порушення вимог законодавства та вимогою щодо дотримання принципів здійснення закупівель)
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання вимог чинного законодавства стосовно об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
П. 5 Розділу ІІІ. ( Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) ДТ встановлений кваліфікаційний критерій для учасника, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника, на підтвердження чого учасник має надати довідку із зазначенням конкретної інформації.
Суть вказаного кваліфікаційного критерію полягає в тому, що Замовник має стійке переконання, що учасник не зможе самостійно (особисто) виконати умови договору, а тому встановлює даний кваліфікаційний критерій, метою якого є підтвердження наявності в учасника трудових ресурсів (не менше двох працівників), які, до того ж, мають необхідні знання та досвід.
Вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на правову позицію АМК, викладену, зокрема, за наслідками розгляду скарг у закупівлях UA-2019-02-28-002236-a та UA-2019-05-02-001043-b, якою АМК визнає, що даний кваліфікаційний критерій передбачає наявність в учасника трудових ресурсів (не менше двох працівників), які, до того ж, мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи наведене, просимо перевірити пропозиції учасників на відповідність встановленому кваліфікаційному критерію та надати належну оцінку документам, в яких має бути зазначені відомості про не менш ніж двох працівників.

Крім того вважаємо наголосити на необхідності перевірки відомостей, наданих учасниками про наявність орендованих х приміщень, та ретельної перевірки документів (договорів оренди), які мають підтверджувати право користування саме тими приміщеннями. Зокрема мова йде про Договір оренди №01/11/2018 від 05.11.2018 року на передачу в оренду приміщення будівлі літери «Г», загальною площею 40 (сорок) кв.м., в той час як учасником надано інформацію про наявність права користування офісно-складським приміщенням площею 230 кв.м. , на підтвердження чого надано Договір оренди №01/11/2018 від 05.11.2018 року.
Враховуючи наведене, просимо ретельно перевірити виконання учасниками вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 12:08
Шановний Учасник! Ми розглядаємо Вашу вимогу, як тиск на тендерний комітет, Оцінка пропозицій всіх учасників аукціону нами здійснюється відповідно до ст.ст. 3.5 Закону.
З повагою Замовник.
Номер вимоги: UA-2019-06-26-000134-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 15 липня 2019 09:55
Вимога
Шановні Замовники. Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП БУЛКО, та дискваліфікувати.
Причини наведено в прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 12:10
Шановний Учасник! Ми розглядаємо Вашу вимогу, як тиск на тендерний комітет, Оцінка пропозицій всіх учасників аукціону нами здійснюється відповідно до ст.ст. 3.5 Закону. З повагою Замовник.

Документи подані скаржником

15 липня 2019 09:55
Epson (5).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БУЛКО 197 400,00
UAH з ПДВ
197 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 218 998,38
UAH з ПДВ
217 585,56
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 229 548,00
UAH з ПДВ
218 973,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" 232 932,00
UAH з ПДВ
218 995,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 242 971,20
UAH з ПДВ
242 971,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 09:58
Електронний підпис
15 липня 2019 09:57
Кінцева пропозиція
11 липня 2019 12:41
Електронний підпис
11 липня 2019 12:39
Тендерна пропозиція.pdf
11 липня 2019 12:39
Проект договору.pdf
11 липня 2019 12:38
Довідка про рахунки.pdf
11 липня 2019 12:38
ВН Сосницьке ОУ ПФ.pdf
11 липня 2019 12:38
ВН Освіта Чернігів.pdf
11 липня 2019 12:38
Відгук Короп освіта.pdf

Публічні документи

16 липня 2019 11:14
Електронний підпис
16 липня 2019 11:13
4. Довідка МВС 12.07..pdf
16 липня 2019 11:13
3. Довідка п.2 ст.17.pdf
11 липня 2019 12:54
Електронний підпис
11 липня 2019 12:54
34. Технічні вимоги.pdf
11 липня 2019 12:54
31. Паспорт Лєбєдєва.pdf
11 липня 2019 12:54
30. Проект договору.pdf
11 липня 2019 12:54
3. Статут.pdf
11 липня 2019 12:53
2. Витяг ПДВ оригінал.pdf
11 липня 2019 12:53
1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 12:25
Електронний підпис
11 липня 2019 12:21
Тендерна пропозиція .pdf
11 липня 2019 12:21
протокол + наказ.pdf
11 липня 2019 12:21
Лист-гарантія ст. 17 .pdf
11 липня 2019 12:21
копія Статуту.pdf
11 липня 2019 12:21
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 11:22
Електронний підпис
11 липня 2019 11:21
СЕС Epson.pdf
11 липня 2019 11:21
Ориінал Статуту.pdf
11 липня 2019 11:21
Копія Статуту.pdf
11 липня 2019 11:21
Копія Витягу ПДВ.pdf
11 липня 2019 11:21
Копія Виписки з ЄДР.pdf
11 липня 2019 11:21
16. Проект договору.pdf
11 липня 2019 11:21
14. Персональні данні.pdf
11 липня 2019 11:21
12. Довкілля.pdf
11 липня 2019 11:21
11. Санкції 2.pdf
11 липня 2019 11:21
10. Санкції.pdf
11 липня 2019 11:21
01. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БУЛКО

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БУЛКО
#3160809217
Відхилено 197 400,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 12:19
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 217 585,56
UAH з ПДВ
15 липня 2019 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
217 585,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 10:06
Протокол № 282 від 28.08.19р., Звіт про виконання договору Комп'ютерне обладнання (БФП).PDF укладений
29 серпня 2019 10:05
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 14:01
Договор № 359 від 29.07.19р., Комп'ютерне обладнання (БФП).PDF укладений
30 липня 2019 14:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 217 585,56
UAH (в тому числі ПДВ 36 264,26 UAH)