Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
652 071,00 UAH
UA-2019-06-25-002689-c 199240f33de84769bb571e5b3bec4600
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Квачко

+380627728180 hozgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Добропільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142833
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., місто Добропілля, ВУЛИЦЯ РАДЯНСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Таміла Квачко
+380627728180
hozgoroo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 20:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 09:00
Очікувана вартість: 652 071,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 260,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина) код CPV ДК 021-2015: 30210000-4 (ноутбуки та мультимедійне обладнання для початкової школи).
Строк поставки товарів липень-серпень 2019 року (оплата товару здійснюється після поставки згідно фінансування замовника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Персональний комп’ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2019  —  19 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
13 штука
Мультимедійний проектор з інтерактивними функціями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2019  —  19 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Строк поставки товарів липень-серпень 2019 року (оплата товару здійснюється після поставки згідно фінансування замовника). Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 09:36
Дата відповіді: 26 червня 2019 10:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, Замовником неодноразово надавалась відповідь на ваше запитання .Тендерний комітет відділу освіти звертає увагу на дотримання вимог щодо характеристики запропонованого товару та пропозиції з аналогами або еквівалентами, такі тендерні пропозиції бути розглянуті Замовником. Замовник буде розглядати пропозиції кожного учасника згідно результату аукціону за остаточною ціною, Очікувана вартість закупівлі запланована з нарахуванням ПДВ. Дякуємо за розуміння та співпрацю .
Документація
Дата подання: 26 червня 2019 14:10
Дата відповіді: 27 червня 2019 09:58
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Добрий день !
У технічних вимогах тендерної документації прописано, що учасник зобов’язаний дотримуватись всіх характеристик запропонованого товару. Запропонований товар повинен відповідати всім вказаним вимогам замовника.
Дякуємо за співпрацю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 620 000,00
UAH з ПДВ
620 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 липня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій