Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Закупівля персональних комп’ютерів (ноутбуків для закладів освіти Старосільської сільської ради) Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук). За рахунок з місцевого бюджету на реалізацію заходів спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на придбання персональних комп’ютерів)».
Очікувана вартість
525 105,00 UAH
UA-2019-06-25-002621-c 384af3eafc2144bca212882f82badcd1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Кузьмич

+380363545352 stareselorada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Старосільська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04387645
Місцезнаходження: 34210, Україна , Рівненська обл., с. Старе Село, вул. Богдана Хмельницького, 50
Контактна особа: Олександр Кузьмич
+380363545352
stareselorada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 19:00
Очікувана вартість: 525 105,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 251,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування:за рахунок з місцевого бюджету на реалізацію заходів спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на придбання персональних комп’ютерів)».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 одиниця
«Закупівля персональних комп’ютерів (ноутбуків для закладів освіти Старосільської сільської ради) Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук). За рахунок з місцевого бюджету на реалізацію заходів спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на придбання персональних комп’ютерів)».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34210, Україна, Рівненська область, Старе село, Б. Хмельницького 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 16:05
ТД у новії редакції.doc
26 червня 2019 16:05
перелік змін ноути .docx
25 червня 2019 18:19
Оголошення.docx
26 червня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 16:05
ТД у новії редакції.doc
25 червня 2019 18:19
ТД ноутб 25.06.19.doc
26 червня 2019 16:05
перелік змін ноути .docx
25 червня 2019 18:19
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 09:38
Дата відповіді: 26 червня 2019 10:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно читайте розділ "Загальні положення" п. 5 та розділ "Оцінка тендерної пропозиції" п. 1 Тендерної документації. 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.2. оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі одного критерію - ціна тендерної пропозиції і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону;

Ціна Пропозиції повинна включати: вартість товару, транспортні витрати (зазначаються на умовах доставки товару до місць призначення), витрати на завантаження, доставку та розвантаження, усі інші витрати, податки та обов’язкові платежі, що підлягають сплаті. Ціна Пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, запропонований на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Якщо учасником є нерезидент ціна тендерної пропозиції повинна включати всі витрати, податки та збори відповідно до законодавства його країни. Методика оцінки Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000028 ● 167c63c869f74829a10906393a7383ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.07.2019 № 30

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о начальника управління ОЛЕНА ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.07.2019 № 30.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-25-002621-c 25.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля скасована.

2019-07-12 09:33:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
10 липня 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій