Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Старосільська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04387645 |
Місцезнаходження: | 34210, Україна , Рівненська обл., с. Старе Село, вул. Богдана Хмельницького, 50 |
Контактна особа: |
Олександр Кузьмич +380363545352 stareselorada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 18:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 19:00 |
Очікувана вартість: | 525 105,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 251,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 16:05 |
ТД у новії редакції.doc | |
26 червня 2019 16:05 |
перелік змін ноути .docx | |
25 червня 2019 18:19 |
Оголошення.docx |
26 червня 2019 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2019 16:05 |
ТД у новії редакції.doc
|
|||
26 червня 2019 16:05 |
перелік змін ноути .docx
|
|||
25 червня 2019 18:19 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ціна Пропозиції повинна включати: вартість товару, транспортні витрати (зазначаються на умовах доставки товару до місць призначення), витрати на завантаження, доставку та розвантаження, усі інші витрати, податки та обов’язкові платежі, що підлягають сплаті. Ціна Пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, запропонований на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Якщо учасником є нерезидент ціна тендерної пропозиції повинна включати всі витрати, податки та збори відповідно до законодавства його країни. Методика оцінки Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-01-000028 ● 167c63c869f74829a10906393a7383ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.07.2019 № 30
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В. о начальника управління ОЛЕНА ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.07.2019 № 30.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-25-002621-c 25.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівля скасована.
2019-07-12 09:33:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону