Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б марка 1 на бітумах з адгезійними добавками. Бітум дорожній марки 70/100. Емульсія бітумна, дорожна.)
Очікувана вартість
3 018 151,26 UAH
UA-2019-06-25-002563-c b5f61a22001e478d8663753668f2489b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Собачко

+380963332287 avtodorogi_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05445296
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13
Контактна особа: Юлія Собачко
+380963332287
avtodorogi_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 23:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 15:01
Очікувана вартість: 3 018 151,26 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 090,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
960 тони
Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б марка 1 на бітумах з адгезійними добавками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
4 тони
Бітум дорожній марки 70/100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
4 тони
Емульсія бітумна, дорожна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування місцевий бюджет. Закупівля на лоти не поділяється. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 20:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 17:54
Проект договору.docx
25 червня 2019 17:54
ТД асфальт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000017 ● 475272082576482f943f11777ab133e5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.09.2019 № 81
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.09.2019 № 81

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1. UA-2019-06-25-002563-c, 25.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-10 14:47:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі конструкційних матеріалів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-002563-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому договір про закупівлю від 29.08.2019 № 701 укладено з порушенням строків, визначених частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-13 14:37:08

Посянення

По заданому питанню можемо пояснити наступне:

На засіданнях тендерного комітету які відбулися 9 серпня 2019 року були прийняті рішення по наступних закупівлях: UA-2019-06-25-002563-c – протокол № 97 та UA-2019-06-25-002582-c – протокол № 98.

Під час підготовки протоколів для підписання в протоколі № 97 від 9 серпня 2019 року була допущена технічна описка, а саме: вказана дата протоколу «08» серпня 2019 року замість «09» серпня 2019 року. Про допущення описки стало відомо 15 серпня. В той же день на засіданні тендерного комітету було розглянуто це питання та прийнято рішення про виправлення технічної описки в протоколі № 97 та відповідно в повідомленні про намір укласти договір прийнятого на підставі цього протоколу, що зафіксовано у протоколі тендерного комітету № 101 від 15 серпня 2019 року.

Отже, фактично засідання тендерного комітету про визначення переможця закупівлі UA-2019-06-25-002563-c, прийняття рішення про намір укласти договір та оприлюднення цієї інформації в системі «Prozorro» відбулося 9 серпня 2019 року, і відповідно договір про закупівлю укладено в межах строків, визначених частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»

Додаток: протокол від 15 серпня 2019 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-16 15:53:16

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі конструкційних матеріалів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-002563-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, з урахуванням пояснень, отриманих 13.09.2019 через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому строк розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «Дорстрой» перевищив 20 робочих днів (найбільш економічно вигідна пропозиція визначена 11.07.2019, рішення про намір укласти договір, відповідно до наданих пояснень, прийняте 09.08.2019)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-18 14:36:41

Пояснення

Щодо, питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. При цьому згідно з частиною першою статті 255 Цивільного кодексу України якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. А отже, станом на 12.07.2019 року найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція приватного підприємства "ДОРСТРОЙ". Згідно з вимогами ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене тендерним комітетом було прийнято протокольне рішення від 18.07.2019р № 87 розгляд тендерної пропозиції приватного підприємства "ДОРСТРОЙ" продовжити до 20 робочих днів. Тобто, подія щодо прийняття рішення щодо продовження строку розгляду пропозиції відбулась 18.07.2019 року. Застосовуючи норми ст. 253 Цивільного кодексу України обчислення продовження до 20 робочих днів відбулось з моменту настання події (рішення про продовження). Таким чином, останній день розгляду тендерної пропозиції наданої приватним підприємством "ДОРСТРОЙ" припадав на 15 серпня 2019 року. Дотримуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України Протоколом засідання тендерного комітету від 09.08.2019 № 97 Замовник прийняв рішення визначити переможцем закупівлі приватне підприємство "ДОРСТРОЙ",– без порушення строків.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись вимогами ч.8 ст.7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», в порядку та строки, передбаченими цією нормою інформуємо, що усунути виявлені порушення не виявляється можливим, оскільки за вказаною закупівлею вже підписаний договір та закупівля завершена. В подальшому при проведенні тендерних закупівель будуть враховані вимоги та зауваження північного офісу держаудитслужби.

2019-09-30 15:12:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 2 982 960,00
UAH з ПДВ
2 982 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЦЕНТРДОРРЕСУРС 3 005 000,00
UAH з ПДВ
3 005 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 13:31
Електронний підпис
13 серпня 2019 13:13
довідки.pdf
10 липня 2019 21:22
Електронний підпис
10 липня 2019 21:21
кваліфікація 2.rar
10 липня 2019 21:21
кваліфікація.rar
10 липня 2019 21:21
Різні.rar
10 липня 2019 21:21
повноваження.rar
10 липня 2019 21:21
дціна.pdf
10 липня 2019 21:21
дод 4.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 15:00
Документи.rar
10 липня 2019 15:00
Додаток 3.rar
10 липня 2019 15:00
Додаток 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ ЦЕНТРДОРРЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 2 982 960,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
2 982 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 20:02
Додаткова угода 3 701.PDF зміни до договору
28 січня 2020 18:00
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 22:29
Додаткова угода 2 до 701.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 22:09
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 16:57
Додаткова угода.docx зміни до договору
06 вересня 2019 16:54
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 15:17
Договір 701.PDF укладений
29 серпня 2019 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 701
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 701
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 701
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 459 124,00
UAH (в тому числі ПДВ 409 854,00 UAH)