Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000
Current average repair of the public road of general use of the state value of P-33 Vinnitsa - Turbiv - Gaisin - Balta - Velikaya Mikhailovka - / M-16 /, km 238 + 939- km 245 + 000
Очікувана вартість
103 607 875,00 UAH
UA-2019-06-25-002307-c bd23ae82d00340bdbcb93543c54efc61
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487782580 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487782580
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487782580
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 14:51
Очікувана вартість: 103 607 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 25 червня 2019 16:54
Enquiries until: 27 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 02 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 серпня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 103 607 875 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,97 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000 (джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий та/або інші бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road of general use of the state value of P-33 Vinnitsa - Turbiv - Gaisin - Balta - Velikaya Mikhailovka - / M-16 /, km 238 + 939- km 245 + 000
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 08:53
перелік змін Р-33 238-245.doc
26 липня 2019 08:53
ЗТД 1 Р-33 238-245 26 07 19.docx
25 червня 2019 16:51
проект договору.docx
26 липня 2019 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 08:53
перелік змін Р-33 238-245.doc
26 липня 2019 08:53
ЗТД 1 Р-33 238-245 26 07 19.docx
25 червня 2019 16:51
ТД 3 Р-33 238-245.docx
25 червня 2019 16:51
проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-25-002307-c.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 06 вересня 2019 21:31
СКАРГА на рішення Служби автомобільних доріг в Одеській області про відхилення тендерної пропозиції учасника (протокол розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі №4 від 02.09.2019 року)
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ПБС» свідчить про упереджене ставлення та дискримінаційний підхід до учасників. Прийняття рішення про відхилення пропозиції та не допущення до аукціону учасника з надуманих підстав, порушує права учасника публічних закупівель ТОВ «ПБС» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників, порушує принцип добросовісної конкуренцію серед учасників. Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.3, ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень під час проведення процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939– км 245+000»; 3. Зобов’язати Службу автомобільних доріг в Одеській області скасувати своє рішення, оформлене Протоколом № 4 від 02.09.2019 року, в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 19:47
рішення від 11.09.2019 № 12724 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 19:47
рішення від 26.09.2019 № 13765 .pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 21:55
Номер скарги: UA-2019-06-25-002307-c.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 07 вересня 2019 22:36
Скарга
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Миколаївбудцентр» та допущення до аукціону пропозицій інших учасників.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 21:11
Рішення від 11.09.2019 № 12705 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 21:11
Рішення від 26.09.2019 № 13746.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 22:46

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 21:31
Платіжне доручення 10437.pdf
06 вересня 2019 21:31
ПР6 розгляд Р-33 253-259 22 05 19.pdf
06 вересня 2019 21:31
транспортна схема.pdf
06 вересня 2019 21:31
додаток _ 3.docx

Документи подані скаржником

07 вересня 2019 22:36
скарга
26 вересня 2019 14:25
пояснення щодо Відуку.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-21-000004 ● a8914fb4491840cdbe4ca89da77773c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2020 12:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.01.2020 Одеса № 21

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 21.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.01.2020.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.01.2020 № 21

Витяг з переліку процедур закупівель
1. UA-2019-06-25-002307-c 25.06.2019 Отримання інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-21 15:53:08

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
Як Замовник може пояснити невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз, яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються в частині скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр»?
Чи оскаржував Замовник у судовому порядку рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-24 16:04:38

Пояснення на запит Держаудитслужби України

Відповідно до част. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що Служба автомобільних доріг в Одеській області, як Замовник процедури закупівлі не погодилася з рішенням, винесеним органом оскарження, було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України від 26.09.2019 № 13746-р/пк-пз, яке оприлюднено 01.10.2019р. Копія позовної заяви додається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-29 17:10:56

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Якою нормою законодавства керувався Замовник під час призупинення процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-06-25-002307-c (вказати пункт, частину, статтю, тощо нормативно-правового акту)?
2. Чи відповідають умовам сьогодення наявність фінансування вказаної процедури закупівлі, технічні умови (завдання)?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-05 17:40:36

Відповідь на запит Держаудитслужби України

1. Повідомляємо, що відповідно до част. 17 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження.
Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Після прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги про відмову в задоволенні скарги рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду електронна система закупівель автоматично, не раніше ніж через два дні з дня розміщення такого рішення в електронній системі закупівель, визначає дату та час проведення електронного аукціону та розсилає повідомлення усім особам, які подали тендерні пропозиції.
З усього вищевказаного легко зрозуміти, що саме електронна система закупівель Прозорро, а не Замовник призупиняє або продовжує хід процедури закупівлі. До завершення судової справи жодного впливу на хід проведення процедури закупівлі Замовник не має, вона залишається заблокованою системою Прозорро.


2. Фінансування буде виділено протягом 1-2 місяців, (звертаємо увагу, що зараз початок року). Технічне завдання актуальне.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг в Одеській області усунула порушення в спосіб, вказаний в констатуючій частині висновку. Детальна інформація зазначена в протоколі засідання тендерного комітету від 13.02.2020р. №б/н, що додається.

2020-02-14 09:51:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Пояснення Замовника оприлюднено через електронну систему закупівель всупереч вимогам частини п'ятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі".)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-06-25-002307-cbd23ae82d00340bdbcb93543c54efc61
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи

Документи

02 вересня 2019 16:20
ПР 4 розгл Р-33 238-245 02 09 19.pdf
02 вересня 2019 16:20
Електронний підпис

Публічні документи

05 серпня 2019 12:13
довідка банку.pdf
05 серпня 2019 12:13
заява на гарантію.pdf
05 серпня 2019 12:13
банківські документи.pdf
25 липня 2019 15:28
мат-тех база.pdf
25 липня 2019 15:28
спеціалісти.pdf
25 липня 2019 15:28
Ліцензія банку.pdf
25 липня 2019 15:28
лабораторія.pdf
25 липня 2019 15:28
проект договору.pdf
25 липня 2019 15:28
довідка працівники.docx
25 липня 2019 15:28
довідка мат-тех база.docx
25 липня 2019 15:28
GRI0418OD19.pdf

Документи

02 вересня 2019 16:21
ПР 4 розгл Р-33 238-245 02 09 19.pdf
02 вересня 2019 16:21
Електронний підпис

Документи

02 вересня 2019 16:21
ПР 4 розгл Р-33 238-245 02 09 19.pdf
02 вересня 2019 16:21
Електронний підпис

Публічні документи

06 серпня 2019 09:26
Електронний підпис
06 серпня 2019 09:25
Довідка банк.pdf
05 серпня 2019 19:11
Електронний підпис
05 серпня 2019 19:09
Довідка покриття 238.pdf
05 серпня 2019 19:09
Заява 238.pdf
05 серпня 2019 19:09
Гарантія 238 н.р.7z
05 серпня 2019 19:09
Техніка ОДЕСА 238.rtf
25 липня 2019 20:16
Електронний підпис
25 липня 2019 20:14
Техпаспорти 114.pdf
25 липня 2019 19:06
Заява 527-1.pdf
25 липня 2019 19:06
Гарантія 238.7z
25 липня 2019 19:06
Техніка ОДЕСА 238.rtf
25 липня 2019 19:06
Лист автогрейдер.pdf
25 липня 2019 19:06
Лист ТОВ Буковель.PDF
25 липня 2019 19:06
Інформаційний лист.PDF
25 липня 2019 19:05
Договір автогрейдер.PDF
25 липня 2019 19:05
НАКАЗИ-ОДЕСА-22.07.2019.pdf
25 липня 2019 19:05
Лист відгук _45..pdf
25 липня 2019 19:05
Довідка про досвід.pdf
25 липня 2019 19:05
Технічне завдання.PDF
25 липня 2019 19:05
атестат ТДВ МИГИЯ.pdf
25 липня 2019 19:05
Договір поставки.PDF
25 липня 2019 19:05
Транспортна схема.PDF
25 липня 2019 19:05
Довідка про санкції.PDF
25 липня 2019 19:05
Інформація по ст.17.pdf
25 липня 2019 19:05
Проект договору.PDF
25 липня 2019 19:05
Протокол 238.PDF
25 липня 2019 19:05
Протокол на участь.PDF
25 липня 2019 19:05
Протокол ЗБ.pdf
25 липня 2019 19:05
Ліцензія ПБС.PDF

Документи

02 вересня 2019 16:22
ПР 4 розгл Р-33 238-245 02 09 19.pdf
02 вересня 2019 16:22
Електронний підпис

Публічні документи

05 серпня 2019 18:30
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:29
ЛИСТ покриття 13510-46.pdf
05 серпня 2019 18:29
ДОП з банком.pdf
05 серпня 2019 18:29
46, 46_1.PDF
05 серпня 2019 18:29
13510-46-1 РОСТДОРСТРОЙ p7s.zip
05 серпня 2019 18:29
238-245.PDF
25 липня 2019 20:41
Електронний підпис
25 липня 2019 20:40
Транспортна схема.pdf
25 липня 2019 20:40
РОСТДОРСТРОЙ 13510-46 p7s.zip
25 липня 2019 20:40
ЛИСТ покриття 13510-46.pdf
25 липня 2019 20:40
Лист від ТФ Ескадор.pdf
25 липня 2019 20:40
Лист від Ескадор.pdf
25 липня 2019 20:40
Довідка про довкілля.pdf
25 липня 2019 20:40
Гарантійний лист.PDF
25 липня 2019 20:40
Статут.pdf
25 липня 2019 20:40
Скан витягу ПДВ.pdf
25 липня 2019 20:40
Копії дипломів.pdf
25 липня 2019 20:40
КБ 42Б ч.4.PDF
25 липня 2019 20:40
КБ 42Б ч.3.PDF
25 липня 2019 20:40
КБ 42Б ч.2.pdf
25 липня 2019 20:40
КБ 42Б ч.2-1.PDF
25 липня 2019 20:40
КБ 42Б ч.1.pdf
25 липня 2019 20:40
Договор поставки.pdf
25 липня 2019 20:40
Договір Лабораторія.pdf
25 липня 2019 20:40
Договір з Держдорнді.pdf
25 липня 2019 20:39
Дог.№42Б.pdf
25 липня 2019 20:39
Довідка про санкціїї.PDF
25 липня 2019 20:39
Довідка за ст 17.PDF
25 липня 2019 20:39
Відгук.pdf
25 липня 2019 20:39
Атестат АБЗ.pdf

Документи

02 вересня 2019 16:23
ПР 4 розгл Р-33 238-245 02 09 19.pdf
02 вересня 2019 16:23
Електронний підпис

Публічні документи

06 серпня 2019 09:24
Електронний підпис
05 серпня 2019 23:04
МТБ ГД 10.pdf
05 серпня 2019 23:04
Довереность Ляшенко.pdf
05 серпня 2019 23:04
Scan_001(5).pdf
05 серпня 2019 23:04
Fwd_.zip
05 серпня 2019 23:04
Fwd_ юр документы с ЕЦП.zip
05 серпня 2019 23:04
558.pdf
05 серпня 2019 23:04
11. Технічне завдання.pdf
05 серпня 2019 23:04
10. Проект договору.pdf
05 серпня 2019 23:04
8. Документи ТОВ.pdf
05 серпня 2019 23:04
6. Працівники.docx
05 серпня 2019 23:04
2. Довідка про МТБ.docx

Документи

02 вересня 2019 16:24
ПР 4 розгл Р-33 238-245 02 09 19.pdf
02 вересня 2019 16:24
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВ ПБС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 18:30
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:29
ЛИСТ покриття 13510-46.pdf
05 серпня 2019 18:29
ДОП з банком.pdf
05 серпня 2019 18:29
46, 46_1.PDF
05 серпня 2019 18:29
13510-46-1 РОСТДОРСТРОЙ p7s.zip
05 серпня 2019 18:29
238-245.PDF
25 липня 2019 20:41
Електронний підпис
25 липня 2019 20:40
Транспортна схема.pdf
25 липня 2019 20:40
РОСТДОРСТРОЙ 13510-46 p7s.zip
25 липня 2019 20:40
ЛИСТ покриття 13510-46.pdf
25 липня 2019 20:40
Лист від ТФ Ескадор.pdf
25 липня 2019 20:40
Лист від Ескадор.pdf
25 липня 2019 20:40
Довідка про довкілля.pdf
25 липня 2019 20:40
Гарантійний лист.PDF
25 липня 2019 20:40
Статут.pdf
25 липня 2019 20:40
Скан витягу ПДВ.pdf
25 липня 2019 20:40
Копії дипломів.pdf
25 липня 2019 20:40
КБ 42Б ч.4.PDF
25 липня 2019 20:40
КБ 42Б ч.3.PDF
25 липня 2019 20:40
КБ 42Б ч.2.pdf
25 липня 2019 20:40
КБ 42Б ч.2-1.PDF
25 липня 2019 20:40
КБ 42Б ч.1.pdf
25 липня 2019 20:40
Договор поставки.pdf
25 липня 2019 20:40
Договір Лабораторія.pdf
25 липня 2019 20:40
Договір з Держдорнді.pdf
25 липня 2019 20:39
Дог.№42Б.pdf
25 липня 2019 20:39
Довідка про санкціїї.PDF
25 липня 2019 20:39
Довідка за ст 17.PDF
25 липня 2019 20:39
Відгук.pdf
25 липня 2019 20:39
Атестат АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 квітня 2020 14:10
Коментар щодо відміни: Відпала потреба.
Документи:
17 квітня 2020 14:10
ПР відміни Р-33 238-245.doc