Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
1 890 000,00 UAH
UA-2019-06-25-002258-c 7757864ddba14e33bfaede9234593457
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Андріївна Шишка

+380524232286 rvoalex27300@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 02144128
Місцезнаходження: 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт. Олеквсандрівка, вул. Незалежності України, 82
Контактна особа: Надія Андріївна Шишка
+380524232286
rvoalex27300@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 14:54
Очікувана вартість: 1 890 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 тони
вугілля кам'яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 14:36
Тендерна документація (нова редакція 16.07.2019).doc
16 липня 2019 14:36
Перелік змін до тендерної документації 16.07.2019.doc
08 липня 2019 15:29
Тендерна документація (нова редакція 08.07.2019).doc
08 липня 2019 15:29
Перелік змін до тендерної документації 08.07.2019.doc
04 липня 2019 13:00
Тендерна документація (нова редакція 04.07.2019).doc
04 липня 2019 13:00
Перелік змін до тендерної документації 04.07.2019.doc
02 липня 2019 16:22
Перелік змін до тендерної документації 02.07.2019.doc
02 липня 2019 16:22
Тендерна документація (нова редакція 02.07.2019).doc
25 червня 2019 16:40
Проект договору.doc
25 червня 2019 16:40
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 01 липня 2019 10:45
Дата відповіді: 02 липня 2019 15:53
Замовник згідно пункту 2 Розділу 3 Документації вимагає наступне: Вид забезпечення тендерної пропозиції – безвідклична банківська гарантія, оформлена обслуговуючим банком у паперовому вигляді, оформлена та згідно з вимогами постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5) та надана учасником до завершення періоду подання тендерних пропозицій. Тобто вимагається банківська гарантія в паперовому вигляді. Згідно статті 14, статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі" усі документи пропозиції завантажуються в електроному вигляді, тобто гарантія повина бути в електроному вигляді, а не в паперовому. Замовник даною вимогою порушує основні принципи публічних закупівель. Просимо внести зміни в Документацію та видалити незакону вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно з пунктом 8 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Отже, Закон не встановлює вимог щодо форми гарантії (паперова чи електронна).
Крім того, замовнику не зрозуміло, які основні принципи публічних закупівель порушує вимога щодо надання безвідкличної банківської гарантії, оформленої обслуговуючим банком у паперовому вигляді, оформленої згідно з вимогами постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5)?
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Щодо якісних показників товару
Дата подання: 01 липня 2019 11:04
Дата відповіді: 02 липня 2019 15:54
Згідно пункту 6 Розділу 3 Документації ви вимагаєте: "Технічні, якісні та кількісні характеристики товару повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ або ТУ виробника та наведені у таблиці" Марка вугілля Зольність Вологість Кількість ДГР (0-200) До 40% До 16% 150 ДГ (13-100) До 14% До 14% 250 ГЖП (25-100) До 10% До 10% 50 Якщо ви вимагаєте, щоб вугілля відповідало показникам в таблиці, то воно відповідає діючим ДСТУ, а отже ви керувались, якимись ДСТУ щоб встановити якісні показники вимагаємих марок вугілля згідно таблиці. Надайте (вкажіть перелік) яким саме ДСТУ??? Надайте перелік ДСТУ яким відповідає товар, який ви хочете, щоб вам його поставляли. Тобто перелік ДСТУ яким відповідає товар згідно вашої таблиці: вугілля камяне марок ДГР (0-200), ДГ (13-100) та ГЖП (25-100).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні, якісні та кількісні характеристики товару повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ або ТУ виробника.
Визначення відповідності товару вимогам діючих ДСТУ або ТУ виробника умовами тендерної документації покладається саме на учасника торгів.
З цією метою вимагається довідка в довільній формі із зазначенням технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується до постачання (зольність на сухий стан палива, загальна вологість на робочий стан палива, вихід летких речовин, нижча теплота згорання) з посиланням на ДСТУ або ТУ, якому воно відповідає, а також інформація про назву виробника товару, його місцезнаходження та про постачальника товару у якого учасник його закуповує або планує закуповувати.
Крім того, учасник повинен надати, зокрема, копії усіх ДСТУ або ТУ, яким відповідає товар, що пропонується до постачання.
Тендерним комітетом буде здійснено перевірку відповідності, зазначених у тендерній документації, технічних та якісних характеристик товару вимогам діючих ДСТУ або ТУ виробника.
Таким чином, перелік ДСТУ або ТУ виробника, яким відповідає товар, надає учасник.
Щодо підпису пропозиції
Дата подання: 01 липня 2019 11:14
Дата відповіді: 02 липня 2019 15:54
Ви вимагаєте: "Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника." 7 листопада 2018 року набув чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги». З цієї дати втратив чинність Закон України «Про електронний цифровий підпис». Одним із важливих нововведень закону про електронні довірчі послуги є те, що він запроваджує поняття «кваліфікований електронний підпис», яке замінило поняття «електронного цифрового підпису». Просимо видалити дискримінаційну вимогу з документації, щодо ЕЦП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Згідно з прикінцевими положеннями Закону України «Про електронні довірчі послуги» Закон України «Про електронний цифровий підпис» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 36, ст. 276; 2009 р., № 24, ст. 296; 2013 р., № 37, ст. 488; 2015 р., № 23, ст. 158; 2016 р., № 47, ст. 800) втратив чинність 07.11.2018.
Враховуючи зазначене вище, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-25-002258-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 05 липня 2019 22:33
Скарга
на незаконні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 18:27
рішення від 10.07.2019 № 9196.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 18:27
Перенесеннвід 05.07.2019 № UA-2019-06-25-002258-c.b1 .pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 22:34
рішення від 24.07.2019 № 10031.pdf
Дата публікації: 29 липня 2019 22:37
Номер скарги: UA-2019-06-25-002258-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 19 серпня 2019 18:16
Скарга
н незаконні дії тенедрного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2019 21:48
рішення від 21.08.2019 № 11633 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 21:48
Рішення від 06.09.2019 №12511.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 23:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Паливторг" та про визнання переможцем ПП "Артмаркет"
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2019 09:59
Номер скарги: UA-2019-06-25-002258-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:42234769
Дата подання: 19 серпня 2019 20:54
Скарга
СКАРГА щодо порушення Відділом освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області порядку проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне)»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2019 22:00
рішенні від 21.08.2019 № 11619.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:00
Рішення від 10.09.2019 №12678.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2019 00:02
Номер скарги: UA-2019-06-25-002258-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 03 жовтня 2019 20:09
Скарга
на незаконі рішення тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 19:16
рішення від 07.10.2019 № 14333+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 19:16
рішення від 23.10.2019 № 15305.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 22:35

Документи подані скаржником

05 липня 2019 22:33
пд.pdf
05 липня 2019 22:33
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

19 серпня 2019 18:13
ПД.pdf
19 серпня 2019 18:15
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

19 серпня 2019 20:54
Скарга
19 серпня 2019 20:54
Платіжне доручення

Документи подані скаржником

03 жовтня 2019 20:08
скарга.docx
03 жовтня 2019 20:08
ПД.pdf
03 жовтня 2019 20:08
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 1 470 000,00
UAH з ПДВ
1 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" 1 482 000,00
UAH з ПДВ
1 482 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 1 605 000,00
UAH з ПДВ
1 605 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРТМАРКЕТ" 1 890 000,00
UAH з ПДВ
1 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 10:24
Електронний підпис
22 липня 2019 10:21
Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 16:29
Електронний підпис
23 липня 2019 16:35
Електронний підпис

Публічні документи

23 липня 2019 16:56
Електронний підпис
23 липня 2019 16:56
26 дсту 4083-2012.pdf
23 липня 2019 16:56
26 дсту 7146.pdf
23 липня 2019 16:56
37 статут.pdf
23 липня 2019 16:56
26 ДСТУ 3472.pdf
23 липня 2019 16:56
29 копія договору з ОП.pdf
23 липня 2019 16:56
27 ГЖП 25-100.pdf
23 липня 2019 16:56
11 копії сертифікатів.pdf
23 липня 2019 16:56
27 ДГР.pdf
23 липня 2019 16:56
24 накладні ЕП.pdf
23 липня 2019 16:56
39 витяг ЄДР.pdf
23 липня 2019 16:56
27 ДГКОМ.pdf
23 липня 2019 16:56
60 тпп.pdf
23 липня 2019 16:56
52 проект.pdf
23 липня 2019 16:56
44 Баланс ПТ 2018.pdf
23 липня 2019 16:56
15дог.купівлі ваг.pdf
23 липня 2019 16:56
1 РЕЄСТР.pdf
23 липня 2019 16:56
58 протокол зборів.pdf
23 липня 2019 16:56
3 тех спец.pdf
23 липня 2019 16:56
32 копія протколу ГЖП.pdf
23 липня 2019 16:56
59 цінова.pdf
23 липня 2019 16:56
9 мтб.pdf
23 липня 2019 16:56
2 ст 17.pdf
23 липня 2019 16:56
32 копія протоклу ДГР.pdf
23 липня 2019 16:56
41копія витягу ПДВ.pdf
23 липня 2019 16:56
24 накладна ЕП 2016.pdf
23 липня 2019 16:56
7 довіреність.pdf
23 липня 2019 16:56
23 відгук ЕП 2018.pdf
23 липня 2019 16:56
43про свідоцтво.pdf
23 липня 2019 16:56
23відгук ЕП 2016.pdf
23 липня 2019 16:56
16 повірка ваги.pdf
23 липня 2019 16:55
21 аналогічні.pdf
23 липня 2019 16:55
19працівники.pdf
23 липня 2019 16:55
51 про учасника.pdf
23 липня 2019 16:55
49 довідка Альянс.pdf
23 липня 2019 16:55
40відомості єдрпоу.pdf
23 липня 2019 16:55
28 відвантаження.pdf
23 липня 2019 16:55
50довідка Альянс (2).pdf
23 липня 2019 16:55
50довідка Альянс (1).pdf
23 липня 2019 16:55
48 рахунок Південний.pdf
23 липня 2019 16:55
36 про пільгу пдв.pdf
23 липня 2019 16:55
42єдиний.pdf
23 липня 2019 16:55
57 відповідність.pdf
23 липня 2019 16:55
4 формальні.pdf
23 липня 2019 16:55
20 наказ Жук.pdf
23 липня 2019 16:55
48 альянс.pdf
23 липня 2019 16:55
23 відгук ЕЗ.pdf
23 липня 2019 16:55
5 виписка з протоколу.pdf
23 липня 2019 16:55
50Довідка.PDF
23 липня 2019 16:55
6 наказ Морозов.pdf
23 липня 2019 16:55
38 Виписка ЄДР.pdf
23 липня 2019 16:55
48рвс.PDF
23 липня 2019 16:55
62 гарантія.pdf
23 липня 2019 16:55
50рух коштів.pdf
23 липня 2019 16:55
20 наказ Задорожна (1).pdf
23 липня 2019 16:55
20 наказ Коваль.pdf
23 липня 2019 16:55
016-001-29041-2019.zip
23 липня 2019 16:55
30 дозвіл ДГР-1.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 20:43
Електронний підпис
12 серпня 2019 16:58
Електронний підпис
19 липня 2019 19:31
Електронний підпис
19 липня 2019 19:28
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"

ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ПП "АРТМАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#39508011
Рішення скасоване 1 470 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 09:57
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42234769
Рішення скасоване 1 482 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 09:57
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Рішення скасоване 1 605 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 09:57
ПП "АРТМАРКЕТ"
#40149331
Рішення скасоване 1 890 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 09:57
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#39508011
Відхилено 1 470 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 11:08
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42234769
Відхилено 1 482 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 15:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Відхилено 1 605 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 15:58
ПП "АРТМАРКЕТ"
#40149331
Переможець 1 890 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 14:12

Документи

17 вересня 2019 11:08
Електронний підпис
17 вересня 2019 11:07
282.pdf
17 вересня 2019 09:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2019 15:39
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:35
284.pdf
17 вересня 2019 11:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2019 15:58
Електронний підпис
20 вересня 2019 15:57
285.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АРТМАРКЕТ"
#40149331
1 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 10:56
ду 5.pdf зміни до договору
17 січня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 15:45
ду 4.pdf зміни до договору
15 січня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:10
ду 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 10:21
ду 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 10:19
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 08:39
ду 1.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 08:38
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:06
120.pdf укладений
30 жовтня 2019 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в ціну товару
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено на 20%
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшено суму договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в реквізити
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 890 000,00
UAH