Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вугілля кам'яне (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
1 890 000,00 UAH
UA-2019-06-25-002258-c ● 7757864ddba14e33bfaede9234593457
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 02144128 |
Місцезнаходження: | 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт. Олеквсандрівка, вул. Незалежності України, 82 |
Контактна особа: |
Надія Андріївна Шишка +380524232286 rvoalex27300@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 1 890 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 тони
вугілля кам'яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 липня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 14:36 |
Тендерна документація (нова редакція 16.07.2019).doc | |
16 липня 2019 14:36 |
Перелік змін до тендерної документації 16.07.2019.doc | |
08 липня 2019 15:29 |
Тендерна документація (нова редакція 08.07.2019).doc | |
08 липня 2019 15:29 |
Перелік змін до тендерної документації 08.07.2019.doc | |
04 липня 2019 13:00 |
Тендерна документація (нова редакція 04.07.2019).doc | |
04 липня 2019 13:00 |
Перелік змін до тендерної документації 04.07.2019.doc | |
02 липня 2019 16:22 |
Перелік змін до тендерної документації 02.07.2019.doc | |
02 липня 2019 16:22 |
Тендерна документація (нова редакція 02.07.2019).doc | |
25 червня 2019 16:40 |
Проект договору.doc | |
25 червня 2019 16:40 |
Тендерна документація.doc |
16 липня 2019 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
16 липня 2019 14:36 |
Тендерна документація (нова редакція 16.07.2019).doc
|
||||||||||||
16 липня 2019 14:36 |
Перелік змін до тендерної документації 16.07.2019.doc
|
||||||||||||
08 липня 2019 15:29 |
Тендерна документація (нова редакція 08.07.2019).doc
|
||||||||||||
08 липня 2019 15:29 |
Перелік змін до тендерної документації 08.07.2019.doc
|
||||||||||||
04 липня 2019 13:00 |
Тендерна документація (нова редакція 04.07.2019).doc
|
||||||||||||
04 липня 2019 13:00 |
Перелік змін до тендерної документації 04.07.2019.doc
|
||||||||||||
02 липня 2019 16:22 |
Перелік змін до тендерної документації 02.07.2019.doc
|
||||||||||||
02 липня 2019 16:22 |
Тендерна документація (нова редакція 02.07.2019).doc
|
||||||||||||
25 червня 2019 16:40 |
Проект договору.doc
|
||||||||||||
25 червня 2019 16:40 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 01 липня 2019 10:45
Дата відповіді: 02 липня 2019 15:53
Замовник згідно пункту 2 Розділу 3 Документації вимагає наступне: Вид забезпечення тендерної пропозиції – безвідклична банківська гарантія, оформлена обслуговуючим банком у паперовому вигляді, оформлена та згідно з вимогами постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5) та надана учасником до завершення періоду подання тендерних пропозицій.
Тобто вимагається банківська гарантія в паперовому вигляді.
Згідно статті 14, статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі" усі документи пропозиції завантажуються в електроному вигляді, тобто гарантія повина бути в електроному вигляді, а не в паперовому.
Замовник даною вимогою порушує основні принципи публічних закупівель. Просимо внести зміни в Документацію та видалити незакону вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно з пунктом 8 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Отже, Закон не встановлює вимог щодо форми гарантії (паперова чи електронна).
Крім того, замовнику не зрозуміло, які основні принципи публічних закупівель порушує вимога щодо надання безвідкличної банківської гарантії, оформленої обслуговуючим банком у паперовому вигляді, оформленої згідно з вимогами постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5)?
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно з пунктом 8 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Отже, Закон не встановлює вимог щодо форми гарантії (паперова чи електронна).
Крім того, замовнику не зрозуміло, які основні принципи публічних закупівель порушує вимога щодо надання безвідкличної банківської гарантії, оформленої обслуговуючим банком у паперовому вигляді, оформленої згідно з вимогами постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5)?
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Щодо якісних показників товару
Дата подання: 01 липня 2019 11:04
Дата відповіді: 02 липня 2019 15:54
Згідно пункту 6 Розділу 3 Документації ви вимагаєте: "Технічні, якісні та кількісні характеристики товару повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ або ТУ виробника та наведені у таблиці"
Марка вугілля Зольність Вологість Кількість
ДГР (0-200) До 40% До 16% 150
ДГ (13-100) До 14% До 14% 250
ГЖП (25-100) До 10% До 10% 50
Якщо ви вимагаєте, щоб вугілля відповідало показникам в таблиці, то воно відповідає діючим ДСТУ, а отже ви керувались, якимись ДСТУ щоб встановити якісні показники вимагаємих марок вугілля згідно таблиці. Надайте (вкажіть перелік) яким саме ДСТУ???
Надайте перелік ДСТУ яким відповідає товар, який ви хочете, щоб вам його поставляли. Тобто перелік ДСТУ яким відповідає товар згідно вашої таблиці: вугілля камяне марок ДГР (0-200), ДГ (13-100) та ГЖП (25-100).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні, якісні та кількісні характеристики товару повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ або ТУ виробника.
Визначення відповідності товару вимогам діючих ДСТУ або ТУ виробника умовами тендерної документації покладається саме на учасника торгів.
З цією метою вимагається довідка в довільній формі із зазначенням технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується до постачання (зольність на сухий стан палива, загальна вологість на робочий стан палива, вихід летких речовин, нижча теплота згорання) з посиланням на ДСТУ або ТУ, якому воно відповідає, а також інформація про назву виробника товару, його місцезнаходження та про постачальника товару у якого учасник його закуповує або планує закуповувати.
Крім того, учасник повинен надати, зокрема, копії усіх ДСТУ або ТУ, яким відповідає товар, що пропонується до постачання.
Тендерним комітетом буде здійснено перевірку відповідності, зазначених у тендерній документації, технічних та якісних характеристик товару вимогам діючих ДСТУ або ТУ виробника.
Таким чином, перелік ДСТУ або ТУ виробника, яким відповідає товар, надає учасник.
Визначення відповідності товару вимогам діючих ДСТУ або ТУ виробника умовами тендерної документації покладається саме на учасника торгів.
З цією метою вимагається довідка в довільній формі із зазначенням технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується до постачання (зольність на сухий стан палива, загальна вологість на робочий стан палива, вихід летких речовин, нижча теплота згорання) з посиланням на ДСТУ або ТУ, якому воно відповідає, а також інформація про назву виробника товару, його місцезнаходження та про постачальника товару у якого учасник його закуповує або планує закуповувати.
Крім того, учасник повинен надати, зокрема, копії усіх ДСТУ або ТУ, яким відповідає товар, що пропонується до постачання.
Тендерним комітетом буде здійснено перевірку відповідності, зазначених у тендерній документації, технічних та якісних характеристик товару вимогам діючих ДСТУ або ТУ виробника.
Таким чином, перелік ДСТУ або ТУ виробника, яким відповідає товар, надає учасник.
Щодо підпису пропозиції
Дата подання: 01 липня 2019 11:14
Дата відповіді: 02 липня 2019 15:54
Ви вимагаєте:
"Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника."
7 листопада 2018 року набув чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги». З цієї дати втратив чинність Закон України «Про електронний цифровий підпис». Одним із важливих нововведень закону про електронні довірчі послуги є те, що він запроваджує поняття «кваліфікований електронний підпис», яке замінило поняття «електронного цифрового підпису».
Просимо видалити дискримінаційну вимогу з документації, щодо ЕЦП.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Згідно з прикінцевими положеннями Закону України «Про електронні довірчі послуги» Закон України «Про електронний цифровий підпис» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 36, ст. 276; 2009 р., № 24, ст. 296; 2013 р., № 37, ст. 488; 2015 р., № 23, ст. 158; 2016 р., № 47, ст. 800) втратив чинність 07.11.2018.
Враховуючи зазначене вище, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Згідно з прикінцевими положеннями Закону України «Про електронні довірчі послуги» Закон України «Про електронний цифровий підпис» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 36, ст. 276; 2009 р., № 24, ст. 296; 2013 р., № 37, ст. 488; 2015 р., № 23, ст. 158; 2016 р., № 47, ст. 800) втратив чинність 07.11.2018.
Враховуючи зазначене вище, до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-25-002258-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 05 липня 2019 22:33
Дата подання: 05 липня 2019 22:33
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 18:27
рішення від 10.07.2019 № 9196.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 18:27
Перенесеннвід 05.07.2019 № UA-2019-06-25-002258-c.b1 .pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 22:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2019 № 10031.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 19:40
рішення від 24.07.2019 № 10031.pdf
Дата публікації: 29 липня 2019 22:37
Номер скарги: UA-2019-06-25-002258-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 19 серпня 2019 18:16
Дата подання: 19 серпня 2019 18:16
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2019 21:48
рішення від 21.08.2019 № 11633 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 21:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2019 №12511.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 16:42
Рішення від 06.09.2019 №12511.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 23:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Паливторг" та про визнання переможцем ПП "Артмаркет"
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2019 09:59
Номер скарги: UA-2019-06-25-002258-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:42234769
Дата подання: 19 серпня 2019 20:54
Дата подання: 19 серпня 2019 20:54
Скарга
СКАРГА
щодо порушення Відділом освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області порядку проведення процедури закупівлі
«код ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам’яне)»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2019 22:00
рішенні від 21.08.2019 № 11619.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:00
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-06-25-002258-c.b3.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 23:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2019 №в12678.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 18:37
Рішення від 10.09.2019 №12678.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2019 00:02
Номер скарги: UA-2019-06-25-002258-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 03 жовтня 2019 20:09
Дата подання: 03 жовтня 2019 20:09
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 19:16
рішення від 07.10.2019 № 14333+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 19:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.10.2019 № 15305.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 14:00
рішення від 23.10.2019 № 15305.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 22:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" |
1 482 000,00
UAH з ПДВ
|
1 482 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
1 605 000,00
UAH з ПДВ
|
1 605 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АРТМАРКЕТ" |
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" #39508011 |
Рішення скасоване |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 09:57
|
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" #42234769 |
Рішення скасоване |
1 482 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 09:57
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Рішення скасоване |
1 605 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 09:57
|
ПП "АРТМАРКЕТ" #40149331 |
Рішення скасоване |
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 09:57
|
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" #39508011 |
Відхилено |
1 470 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 11:08
|
ТОВ "ПРИВАТНА ВУГІЛЬНА КОМПАНІЯ" #42234769 |
Відхилено |
1 482 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 15:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Відхилено |
1 605 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2019 15:58
|
ПП "АРТМАРКЕТ" #40149331 |
Переможець |
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2020 10:56
|
ду 5.pdf | зміни до договору |
17 січня 2020 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2020 15:45
|
ду 4.pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:10
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:21
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2019 08:39
|
ду 1.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2019 08:38
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 14:06
|
120.pdf | укладений |
30 жовтня 2019 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни в ціну товару |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжено на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшено суму договору на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни в реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |