Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв ( заправка картриджа)
Очікувана вартість
140,00 UAH
UA-2019-06-25-002049-c 04d2ff8d25e6443a96e45aa922b32e95
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Жидецька

+380974304624 lena_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня Коростеньської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 40475812
Місцезнаходження: 11522, Україна , Житомирська обл., с. Васьковичи, вул. Першотравнева, 7
Контактна особа: Олена Жидецька
+380974304624
lena_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв (заправка картриджа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50323000-5 — Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв (заправка катриджа) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

25 червня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 16:05
Акт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пашинський Микола Васильович
#2955319754
Переможець 320,00
UAH
25 червня 2019 16:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
140.00.pdf укладений
26 червня 2019 08:56
Договір.pdf укладений
25 червня 2019 16:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 140,00
UAH
Причини розірвання договору: В зв'язку з допущенням технічної помилки.

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: в зв*язку з винекнення технічної помилки