Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам'яне марки АМ 13-25)
Очікувана вартість
442 000,00 UAH
UA-2019-06-25-002031-c f5e1b254068a415f80ddd8e01074353e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушна Тетяна

+380552328390 inbox@ks.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 26283946
Вебсайт: http://ks.court.gov.ua/tu22/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон , вул. Перекопська, 5
Контактна особа: Пушна Тетяна
+380552328390
inbox@ks.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 10:20
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 10:20
Початок аукціону: 18 липня 2019 14:44
Очікувана вартість: 442 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13260 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 тони
Тверде паливо (вугілля кам'яне марки АМ 13-25). (Джерело фінансування - Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Перекопська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 10:26
Тендерна документація ТП.doc
25 червня 2019 16:10
Протокол затвердж. документації.pdf
10 липня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 10:26
Тендерна документація ТП.doc
25 червня 2019 16:45
Тендерна документація ТП.doc
25 червня 2019 16:35
Тендерна документація ТП.doc
25 червня 2019 16:10
Протокол затвердж. документації.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000052 ● 03f480666ba345cab9f7e7746794bb42
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.07.2019 № 173

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-25-002031-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника управління Олександр ПОЛІЩУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-10 12:20:05

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного, що проводить Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Херсонській області (далі – Замовник) за номером UA-2019-06-25-002031-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати, що тендерною документацією Замовника не передбачається надання учасниками інформації щодо застосування заходів із захисту довкілля?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що тендерна документація Замовника не містить адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати, що у формі оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю вугілля кам’яного Замовником не визначено джерело фінансування закупівлі?
4. Яким чином ви можете обґрунтувати, що Тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 4 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
5. Яким чином ви можете обґрунтувати, що при внесенні змін до тендерної документації, не розміщено у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться, а також не оприлюднено положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних ?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-12 11:27:13

Виправлення помилок

Реагування на моніторинг прописано в протоколі №27 ТК ТУ ДСА України в Херсонській області.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 липня 2019 11:24
Коментар щодо відміни: У зв'язку з виявленими недоліками органом державного фінансового контролю - торги скасовано.
Документи:
12 липня 2019 11:24
Електронний підпис
12 липня 2019 11:22
Протокол відміни торгів.pdf