Послуги з ремонту тягових трансформаторів.
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-06-25-001815-c ecc875c9a1834b95a2a23fcc57650827
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження замовника: Україна, Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа замовника: Салій Надія Миколаївна
(048)727-14-30
ntvk@odz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


детальніше див. тендерну документацію
Джерело фінансування – власні кошти

Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Об'єм трансформаторного масла
Дата подання: 27 червня 2019 17:20
Дата відповіді: 01 липня 2019 14:06
Просимо вказати який приблизно об'єм трансформаторного масла необхідно буде долити. Вказаний об'єм до 27т не є коректним, бо вартість масла накладає значну затратну частину у капітальному ремонті. Також, без розуміння об'єму для доливу неможливо коректно сформувати калькуляції та смети, та на момент виконання робіт необхідно буде вносити коригування у смети по факту доливу масла, та вартість послуг може перевищити договірну ціну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог РД 34.10.552-87 «Индивидуальные нормы расхода трансформаторного масла на ремонтные и эксплуатационные нужды для оборудования энергопредприятий» коефіцієнт втрат масла після його регенерації складає від 5 до 15% загальної кількості масла. Тобто необхідна кількість масла для доливання після регенерації становить від 1,35 т до 4,06 т. у залежності від наявності окалини, домішок.
Кількість трансформаторного масла також залежить чи відповідає воно вимогам нормативного документа СОУ-Н ЕЕ 43.101:2009 «Приймання, застосування та експлуатація трансформаторних масел. Норми оцінювання якості» та СОУ-Н ЕЕ 46.501:2006 «Діагностика масло наповненого трансформаторного обладнання за результатами хроматографічного аналізу газів, відібраних з газового реле, і газів, розчинених у ізоляційному маслі».
Отже вказати більш точну кількість масла неможливо, вона індивідуальна для кожного трансформатора, але відповідно до додатку №1 «Технічні вимоги» тендерної документації «перевищення запропонованої ціни на надані послуги не допускається».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-25-001815-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Український Центр Енергоремонт", Код ЄДРПОУ:33583465
Дата подання: 19 серпня 2019 17:01
Скарга до АМКУ про скасування незаконного рішення Замовника щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Український Центр Енергоремонт»
25.06.2019р. Замовником торгів було розпочато (оголошено) процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-25-001815-c. Предметом закупівлі є - Послуги з ремонту тягових трансформаторів ДК 021-2015 код 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Лот № 1 - Послуги з ремонту тягових трансформаторів: ТДТНЖ-40000/110 -72У1 Т-1 ТП «Завадівка» та ТДТНЖ-40000/110 -72У1 Т-2 ТП «Завадівка». Лот № 2 – Послуги з ремонту тягового трансформатора ТДТНЕ-25000/150 У1 ТП «Сугоклея»), що зазначено у оголошенні та ТД. ТОВ «Український Центр Енергоремонт» виявило бажання взяти участь у цьому тендері по Лоту №1 та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. 12.07.2018р. було проведено аукціон по зазначеній процедурі закупівлі, за результатами якого пропозиція ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» була визнана найбільш економічно вигідною. 19.07.2019р. Замовником у електронній системі закупівель було опубліковано Протокол №89 від 18.07.2019 засідання тендерного комітету із закупівлі товарів, робіт і послуг по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти» регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» до 20 робочих днів згідно п. 4 ст. 28 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
09.08.2019р. після розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП» Замовник відхилив зазначену тендерну пропозицію (ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій (відміна) №136 від 08.08.2019).
В цей же день, 09.08.2019р. Замовником також було відхилено тендерну пропозицію нашого підприємства ТОВ «Український Центр Енергоремонт» (ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій (відміна) №136 від 08.08.2019) з наступною аргументацією:
- в порушення п.п.5.3 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» не надано документ, який підтверджує повноваження представника Учасника, що підписує договір, відповідно до вимог п. 13.27.9 Статуту ТОВ «Український Центр Енергоремонт» - «затвердження договорів, якщо їх предмет становить 25% вартості активів за даними остаточної річної фінансової звітності Товариства належить до компетенції загальних зборів учасників Товариства»;
- в порушення абз.2 п.п.5.6 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» надано копія декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, проте, як вимагалось надання копії дозволу на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В;
- в порушення абз.4 п.п.5.6 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» не надано копію дозволу учасника, що надає право на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: вантажопідіймальних кранів та (або) вантажопідіймального устаткування. Надано Лист-пояснення від Учасника - ТОВ "Український Центр Енергоремонт", який не підтверджує можливості застосування принципу мовчазної згоди відповідно Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»;
- в порушення вимог п.6 «Переліку обов'язкових послуг з ремонту трансформатора ТДТНЖ-40000/110 -72У1 Т-1 ТП «Завадівка» Додатку №1 до тендерної документації «Технічні вимоги» надано калькуляцію на надання послуг, а саме: розділ «Матеріали та комплектуючі» де планується замінити 23 шт. плоских кранів (дискових затворів ДУ-80) проте як вимагалось заміна - 25 шт.;
- в порушення вимог п.18 «Переліку обов'язкових послуг з ремонту трансформатора…..» Додатку №1 до тендерної документації «Технічні вимоги» надано калькуляції на надання послуг не в повному обсязі, а саме: розділ «Матеріали та комплектуючі» де не враховано заміну термосифонних фільтрів 2 шт. для кожного трансформатора.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає зазначене рішення Замовника таким, що порушує його права та інтереси, та норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Відповідно до п.п.5.3 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» інші документи, які повинен подати Учасник торгів: копію Документу на підтвердження повноваження представника Учасника, що підписує договір (один з наступних документів - виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності, доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів). Учасником у складі тендерної пропозиції надано протокол та наказ на призначення директора Ковтуна Ігоря Володимировича, які підтверджують повноваження директора на підписання документів та договорів, що власне і вимагалося тендерною документацією. Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію нашого підприємства з посиланням на те, що учасником не надано протоколу загальних зборів учасників Товариства про затвердження договору про закупівлю, предмет якого становить, на думку Замовника, 25% вартості активів за даними остаточної річної фінансової звітності. По-перше Замовником не вимагалося надання фінансової звітності учасника та інформації про вартість активів, з огляду на що Замовник не міг зробити висновок про те, яка сума договору відповідає 25% вартості активів. Такої інформації Замовник в учасника не запитував, а отже прийняв неправомірне рішення без жодного обґрунтування. До того ж Тендерною документацією вимагалося надання документів на підтвердження повноважень щодо підписання договору, а не підтвердження його затвердження, яке відбувається уже при самому укладенні договору з остаточною ціною, яка не могла бути відомою до завершення аукціону. «Підписання» та «затвердження» (яке відбувається у випадках укладення договору на суму більше 25% вартості активів) є зовсім різними юридичними поняттями. Ще одним важливим аспектом є те, що одноосібним засновником Товариства є його директор Ковтун Ігор Володимирович, що підтверджується Розділом 3 Статуту. У складі тендерної пропозиції нами надано всі документи, які вимагалися Замовником у п.п.5.3 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а отже рішення про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства по цій підставі є неправомірним.
2. Однією з підстав відхилення Замовником зазначено, що в порушення абз.2 п.п.5.6 п.5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасником надано копію декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, проте, як вимагалось надання копії дозволу на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В. Зазначена підстава відхилення є явно незаконною, оскільки у складі тендерної пропозиції учасником в архіві «Кваліфікаційні критерії» надано «Лист-пояснення про дозвіл», в якому учасник роз’яснив, що відповідно до п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, який затверджений Постановою КМУ №48 від 07.02.2018р., виконання робіт з підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, здійснюються на роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Додатком 6 вищевказаного Порядку передбачене виконання наступних робіт підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема п.6 Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, п.16 Роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти. Тому, враховуючи вимоги чинного законодавства на момент подачі тендерної пропозиції суб’єкт господарювання набуває право на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В не на підставі дозволу, а на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка і була надана учасником у складі тендерної пропозиції. Очевидно, незнання Замовником чинного законодавства вплинули на прийняття ним неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиці ТзОВ «Український Центр Енергоремонт» за цією підставою, оскільки учасником надано всі необхідні документи для підтвердження права на виконання відповідних робіт.
3. Відповідно до абз.4 п.п.5.6 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник повинен надати копію дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: вантажопідіймальних кранів та (або) вантажопідіймального устаткування, виданого Державною службою України з питань праці (або Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України), або копії документів, що підтверджують можливість застосування принципу мовчазної згоди відповідно Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (копія заяви з описом прийнятих документів та відміткою про дату їх прийняття, копія листа дозвільного органу стосовно провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності за принципом мовчазної згоди). Зазначена підстава відхилення є явно незаконною, оскільки у складі тендерної пропозиції учасником в архіві «Кваліфікаційні критерії» надано «Лист дозвільного органу про мовчазну згоду». Згідно цього листа ТзОВ «Український Центр Енергоремонт» набуло права на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: вантажопідіймальних кранів та (або) вантажопідіймального устаткування за принципом мовчазної згоди, що відповідає вимогам Замовника, викладеними у Тендерній документації. Очевидно, за незрозумілих підстав Замовник не помітив цього документу, що призвело до неправомірного відхилення пропозиції за цією підставою.
4. Щодо зауважень по калькуляціях, а саме зазначення у калькуляції на надання послуг з ремонту трансформатора ТДТНЖ-40000/110 -72У1 Т-1 ТП «Завадівка 23 шт. плоских кранів (дискових затворів ДУ-80) замість 25 шт., як це вимагалося Технічними вимогами до Тендерної документації, та не врахування у калькуляціях на надання послуг заміни термосифонних фільтрів 2 шт. для кожного трансформатора варто сказати наступне: у тендерній пропозиції у архіві «Інші документи та повноваження» учасником надано файл «Технічні вимоги», згідно з яким учасник погодився виконати повний обсяг послуг, зазначений Замовником у тендерній документації, перерахував його та скріпив його підписом уповноваженої особи та печаткою. Згідно з п.1 Розділом 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Описані Замовником неточності є технічними описками, які не впливають на зміст пропозиції та не можуть бути підставою відхилення.
Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ТОВ «Український Центр Енергоремонт» порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Український Центр Енергоремонт», чим порушив права нашого підприємства, оскільки пропозиція нашого підприємства повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами і мала б усі шанси перемогти у цих торгах у разі прийняття законного рішення Замовником. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до порушення майнових прав нашого підприємства, як потенційного переможця торгів, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку виконання будівельних робіт.
Виходячи з вищевикладеного, та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Український Центр Енергоремонт», зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій (відміна) №136 від 08.08.2019, та розглянути пропозицію нашого підприємства у відповідності до чинного законодавства.


Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Протокол розгляду тендерних пропозицій (відміна) №136 від 08.08.2019р.
3. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці при робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти, зареєстрована у встановленому законодавством порядку та лист-пояснення щодо дозволу, наданий у складі тендерної пропозиції.
4. Копія листа дозвільного органу стосовно експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: вантажопідіймальних кранів та (або) вантажопідіймального устаткування за принципом мовчазної згоди.


19.08.2019р.


Директор
ТОВ «Український Центр Енергоремонт» І.В. Ковтун
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

19 серпня 2019 17:01
Скарга
19 серпня 2019 17:01
Доказ оплати
19 серпня 2019 17:01
Протокол відхилення

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.Послуги з ремонту тягових трансформаторів: ТДТНЖ-40000/110 -72У1 Т-1 ТП «Завадівка» та ТДТНЖ-40000/110 -72У1 Т-2 ТП «Завадівка».
Опис предмету закупівлі: детальніше див. Додаток №1 тендерної документації
Джерело фінансування – власні кошти
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 2 300 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 500,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23 000,00 UAH

Аукціон

Початок: 12 липня 2019 12:54
Закінчення: 12 липня 2019 13:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 од.
Послуги з ремонту тягових трансформаторів: ТДТНЖ-40000/110 -72У1 Т-1 ТП «Завадівка» та ТДТНЖ-40000/110 -72У1 Т-2 ТП «Завадівка». Джерело фінансування – власні кошти.
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Дата доставки: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Український Центр Енергоремонт" 2 284 589,23
UAH
2 233 440,00
UAH
Документи
ТОВ "ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП" 2 246 666,00
UAH
2 221 940,00
UAH
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЖЕНЕРАЛ ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#41158698
Відхилено 2 221 940,00
UAH
09 серпня 2019 11:39
ТОВ "Український Центр Енергоремонт"
#33583465
Відхилено 2 233 440,00
UAH
09 серпня 2019 11:41

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку