Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)»
Очікувана вартість
1 067 025,00 UAH
UA-2019-06-25-001715-b ● 5626763801c14698b1e4e5462f06981d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 18:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2019 13:50 |
Очікувана вартість: | 1 067 025,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 335,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32010.75 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Закупівля здійснюється вцылому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2019 18:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2019 18:22 |
ТД канцтовари зі змінами.pdf | |
25 червня 2019 18:35 |
Проект договору.docx |
08 липня 2019 18:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2019 18:22 |
ТД канцтовари зі змінами.pdf
|
|||
25 червня 2019 18:35 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-25-001715-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 червня 2019 21:24
вимога
Управлінню освіти, молоді та спорту Святошинської
Районної в місті Києві адміністрації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-06-25-001715-b на закупівлю ДК 021:2015 -30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)»
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2019-06-25-001715-b нами було встановлено, що наявні дискримінаційні вимоги, а саме:
1. Позиція №10 Олівці воскові 16 кольорів Упаковка картон Кількість в упаковці 16 шт Кількість кольорів 16 – Дана позиція представлена тільки у однієї торгівельної марки «1 вересня», але в наявності у імпортера на даний час відсутня. Більше того інші марки олівців воскових, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Просимо Вас внести зміни до цієї позиції, а саме зазначити кількість воскових олівців та кольорів – не менше 12 шт для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Районної в місті Києві адміністрації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-06-25-001715-b на закупівлю ДК 021:2015 -30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)»
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2019-06-25-001715-b нами було встановлено, що наявні дискримінаційні вимоги, а саме:
1. Позиція №10 Олівці воскові 16 кольорів Упаковка картон Кількість в упаковці 16 шт Кількість кольорів 16 – Дана позиція представлена тільки у однієї торгівельної марки «1 вересня», але в наявності у імпортера на даний час відсутня. Більше того інші марки олівців воскових, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Просимо Вас внести зміни до цієї позиції, а саме зазначити кількість воскових олівців та кольорів – не менше 12 шт для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2019 19:42
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Замовник вже не вперше проводить тендерні процедури із закупівлі "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" та повідомляє вас, що по позиції №10 Додатку №2 тендерної документації Замовнику пропонувався товар не тільки торгівельної марки «1 вересня», а і інших виробників та торгівельних марок. Зокрема, в тендерній документації Замовником визначені технічні характеристики товару для якого існує потреба у Замовника.
Додатком №2 тендерної документації передбачено. що всі "всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Учасник може запропонувати товар з КРАЩИМИ технічними характеристиками"".
Пропонуємо, Вас, як Учасника, подати найбільш економічно вигідну пропозицію по технічним характеристикам, які визначені Замовником в Додатку №2 тендерної документації або з Кращими технічними характеристиками.
На підставі вищевикладеного Замовник не має підстав для внесення змін до умов тендерної документації та Ваша вимога не підлягає задоволенню. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Замовник вже не вперше проводить тендерні процедури із закупівлі "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" та повідомляє вас, що по позиції №10 Додатку №2 тендерної документації Замовнику пропонувався товар не тільки торгівельної марки «1 вересня», а і інших виробників та торгівельних марок. Зокрема, в тендерній документації Замовником визначені технічні характеристики товару для якого існує потреба у Замовника.
Додатком №2 тендерної документації передбачено. що всі "всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Учасник може запропонувати товар з КРАЩИМИ технічними характеристиками"".
Пропонуємо, Вас, як Учасника, подати найбільш економічно вигідну пропозицію по технічним характеристикам, які визначені Замовником в Додатку №2 тендерної документації або з Кращими технічними характеристиками.
На підставі вищевикладеного Замовник не має підстав для внесення змін до умов тендерної документації та Ваша вимога не підлягає задоволенню. Дякуємо.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністраці
Номер вимоги: UA-2019-06-25-001715-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 18 липня 2019 18:01
Порушення вимог Замовника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-06-25-001715-b на закупівлю «ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)», який проходив 16.07.2019р.
Проаналізувавши пропозицію учасника ФОП Сталєв Євген Олександрович, були виявлені порушення, які наведені у вкладенні (файл Вимога.pdf та файл Додаток 1.pdf).
Просимо відхилити пропозицію ФОП Сталєв Євген Олександрович як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши пропозицію учасника ФОП Сталєв Євген Олександрович, були виявлені порушення, які наведені у вкладенні (файл Вимога.pdf та файл Додаток 1.pdf).
Просимо відхилити пропозицію ФОП Сталєв Євген Олександрович як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2019 12:42
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер вимоги: UA-2019-06-25-001715-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Сталев Евгений Александрович", Код ЄДРПОУ:3128017577
Дата подання: 23 липня 2019 16:16
Відповідь на вимогу ТОВ "Український папір"
Прошу надати відповідь: чи задоволена Вимога ТОВ "Український папір" від 18.07.2019 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП Сталєв Є.О.?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 16:44
Шановний Учасник, в зв'язку зі збоєм в мережі інтернет Лист - відповідь на вимогу № 1/1807 19 від 18.07.2019 року від ТОВ Український папір" було оприлюднена не повному обсязі, а саме: не оприлюднена сама відповідь. Просимо вибачення.
В зв'язку з вище викладеним, повідомляємо наступне.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) розглянуло вимогу №1/180719 від 18.07.2019 року (далі – Вимога) та повідомляє наступне:
1) З приводу кольорового фото:
- Замовник отримав відповідь від ФОП Сталєв Є.О., в якій вказується, що кольорове фото по позиції №8, що надано мною в складі тендерної пропозиції, було надано мені виробником товару ПРаТ «Західна промислова Група». Слід зауважити, що умовами тендерної документації не було передбачено окремих вимог до кольорового фото товару.
З даної підстави Замовник не може задовольнити вашу Вимогу.
2.) По позиції №10 та з приводу покриття лаком чорногріфельних олівців ТМ ZIBI:
У відповідності до пункту 5.1. Наказу Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» (далі – Наказ): «5.1. Заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи.». ТОВ «ІМПОРТ – ОФІС УКРАЇНА» є власником олівців воскових та чорногріфельних олівців на підставі договору купівлі – продажу, як будь який іншій суб’єкт господарювання на території України. При цьому виробниками по позиції №10 є «ZONING LTD» (Болгарія), а виробником чорногріфельних олівців з покриттям лак є «ZONING STATIONERY CO., LIMITED» (Гонконг). Тому, будь – який суб’єкт господарювання на території України, якій отримав підставі права власності товар: олівці воскові або чорногріфельних олівців ТМ ZIBI виробництва вищевказаних компаній можуть отримати на такий товар висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на підставі Наказу. Слід зауважити що ТОВ «ІМПОРТ – ОФІС УКРАЇНА» не єдина компанія на Україні, яка продає олівці воскові або чорногріфельних олівців зпокриттям: лак ТМ ZIBI, крім того, будь який суб’єкт господарювання може звернутись до виробників: по позиції №10 - до «ZONING LTD» (Болгарія), а по чорногріфельним олівцям з покриттям лак - до «ZONING STATIONERY CO., LIMITED» (Гонконг) та постачати на територію України товар в повному асортименті, що є у виробника та під замовлення такого постачальника. Крім того, ТОВ «ІМПОРТ – ОФІС УКРАЇНА» не є виробником товару та не може встановлювати за виробника товару інформацію щодо можливості виробництва товару та продажів на території України від свого імені у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Також ФОП Сталєв Є.О. нам підтвердив, що по позиції №10 та чорногріфельних олівців з покриттям лак будуть постачатись у відповідності до умов тендерної документації Замовника по даній процедурі закупівлі та згідно умов свої тендерної пропозиції.
З даної підстави Замовник не може задовольнити вашу Вимогу.
Також Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації бажає зауважити, що ТОВ «Український папір» в складі тендерної пропозиції не надало тендерного забезпечення та не надало взагалі і 20% документів передбачених умовами тендерної документацією Замовника (інформація відображена в Протоколі №388 від 17.07.2019 року), що ставить під сумнів, що ТОВ «Український папір» мала за мету добросовісну конкуренція серед учасників. Яка визначена, як один із принципів здійснення закупівель в статті 3 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). В подальшому просимо Вас не порушувати принципи закупівель згідно Закону та добросовісно готувати тендерну пропозицію у відповідності цього ж Закону та брати участь у тендерах, які проводить Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищевикладеного Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації залишає без задоволення вимогу №1/180719 від 18.07.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
В зв'язку з вище викладеним, повідомляємо наступне.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) розглянуло вимогу №1/180719 від 18.07.2019 року (далі – Вимога) та повідомляє наступне:
1) З приводу кольорового фото:
- Замовник отримав відповідь від ФОП Сталєв Є.О., в якій вказується, що кольорове фото по позиції №8, що надано мною в складі тендерної пропозиції, було надано мені виробником товару ПРаТ «Західна промислова Група». Слід зауважити, що умовами тендерної документації не було передбачено окремих вимог до кольорового фото товару.
З даної підстави Замовник не може задовольнити вашу Вимогу.
2.) По позиції №10 та з приводу покриття лаком чорногріфельних олівців ТМ ZIBI:
У відповідності до пункту 5.1. Наказу Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» (далі – Наказ): «5.1. Заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи.». ТОВ «ІМПОРТ – ОФІС УКРАЇНА» є власником олівців воскових та чорногріфельних олівців на підставі договору купівлі – продажу, як будь який іншій суб’єкт господарювання на території України. При цьому виробниками по позиції №10 є «ZONING LTD» (Болгарія), а виробником чорногріфельних олівців з покриттям лак є «ZONING STATIONERY CO., LIMITED» (Гонконг). Тому, будь – який суб’єкт господарювання на території України, якій отримав підставі права власності товар: олівці воскові або чорногріфельних олівців ТМ ZIBI виробництва вищевказаних компаній можуть отримати на такий товар висновок санітарно – епідеміологічної експертизи на підставі Наказу. Слід зауважити що ТОВ «ІМПОРТ – ОФІС УКРАЇНА» не єдина компанія на Україні, яка продає олівці воскові або чорногріфельних олівців зпокриттям: лак ТМ ZIBI, крім того, будь який суб’єкт господарювання може звернутись до виробників: по позиції №10 - до «ZONING LTD» (Болгарія), а по чорногріфельним олівцям з покриттям лак - до «ZONING STATIONERY CO., LIMITED» (Гонконг) та постачати на територію України товар в повному асортименті, що є у виробника та під замовлення такого постачальника. Крім того, ТОВ «ІМПОРТ – ОФІС УКРАЇНА» не є виробником товару та не може встановлювати за виробника товару інформацію щодо можливості виробництва товару та продажів на території України від свого імені у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Також ФОП Сталєв Є.О. нам підтвердив, що по позиції №10 та чорногріфельних олівців з покриттям лак будуть постачатись у відповідності до умов тендерної документації Замовника по даній процедурі закупівлі та згідно умов свої тендерної пропозиції.
З даної підстави Замовник не може задовольнити вашу Вимогу.
Також Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації бажає зауважити, що ТОВ «Український папір» в складі тендерної пропозиції не надало тендерного забезпечення та не надало взагалі і 20% документів передбачених умовами тендерної документацією Замовника (інформація відображена в Протоколі №388 від 17.07.2019 року), що ставить під сумнів, що ТОВ «Український папір» мала за мету добросовісну конкуренція серед учасників. Яка визначена, як один із принципів здійснення закупівель в статті 3 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). В подальшому просимо Вас не порушувати принципи закупівель згідно Закону та добросовісно готувати тендерну пропозицію у відповідності цього ж Закону та брати участь у тендерах, які проводить Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищевикладеного Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації залишає без задоволення вимогу №1/180719 від 18.07.2019 року.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-25-001715-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 липня 2019 09:23
Дата подання: 26 липня 2019 09:23
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 10:32
рішення від 30.07.2019 № 10298.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 10:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2019 № 11033.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2019 14:29
Рішення від 12.08.2019 № 11033.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2019 21:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про визначення фізичної особи підприємця Сталєва Євгена Олександровича переможцем процедури закупівлі – "«ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)», відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, № 11033-р/пк-пз від 12.08.2019 року
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2019 17:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2019 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
870 852,54
UAH з ПДВ
|
870 852,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Сталев Евгений Александрович" |
1 063 857,00
UAH з ПДВ
|
1 063 857,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КІРПІЧОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 066 612,98
UAH з ПДВ
|
1 066 612,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Рішення скасоване |
870 852,54
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 14:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "Сталев Евгений Александрович" #3128017577 |
Рішення скасоване |
1 063 857,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 14:32
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
870 852,54
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 16:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "Сталев Евгений Александрович" #3128017577 |
Відхилено |
1 063 857,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 09:23
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КІРПІЧОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3096721694 |
Відхилено |
1 066 612,98
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 09:39
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 серпня 2019 09:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі