Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція адміністративної будівлі КЛПУ «Обласна психіатрична лікарня м. Слов’янська» за адресою: вул. Нарвська, 16, м. Слов’янськ, Донецька область ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
42 641 792,86 UAH
UA-2019-06-25-001689-b 744351732bda4c1bbe40acce3088bf32
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Алла Олексіївна

380502321637 superfinanci@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК»
Код ЄДРПОУ: 01991122
Місцезнаходження: 84115, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Контактна особа: Полякова Алла Олексіївна
380502321637
superfinanci@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 липня 2019 12:38
Очікувана вартість: 42 641 792,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 213 208,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 213208.96 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детально зазначено в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція адміністративної будівлі КЛПУ «Обласна психіатрична лікарня м. Слов’янська» за адресою: вул. Нарвська, 16, м. Слов’янськ, Донецька область
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84115, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Нарвська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов оголошення
Дата подання: 04 липня 2019 11:59
Дата відповіді: 04 липня 2019 14:14
Умовами оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, передбачено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 213 208,96 грн. В тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету 24.06.2019, сума тендерного забезпечення складає 213 208,86 грн. Тобто, різниця в оприлюднених даних становить 10 копійок. Враховуючи викладене вище, просимо уточнити на яку саме суму учасники мають отримати банківську гарантію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% від суми 42 641 792,86 гривень:
213 208,96 грн. (двісті тринадцять тисяч двісті вісім гривень 96 коп.)
Запрошуємо на участь у торгах.
Щодо тендерного забезпечення
Дата подання: 04 липня 2019 14:46
Дата відповіді: 04 липня 2019 17:30
Уточніть, будь ласка, відповідь. Суми знову вказані різні
Відповідь: Передбачено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 213 208,96 грн. - це правильна сума

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Леман-Бетон 41 920 585,10
UAH з ПДВ
41 920 585,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПБК ВЕКТОР" 42 400 520,00
UAH з ПДВ
42 400 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 08:59
Електронний підпис
15 липня 2019 11:53
Електронний підпис
15 липня 2019 11:43
40.Календарный графік.pdf
15 липня 2019 11:43
39.Проект договору.pdf
15 липня 2019 11:43
28.Довідки ст.17 та АП.PDF
15 липня 2019 11:43
24.Сертифікат ISO 9001 .pdf
15 липня 2019 11:43
23. Дозвіл.PDF
15 липня 2019 11:43
22.Ліцензія.PDF
15 липня 2019 11:43
21.Баланс та звіт 2018р.pdf
15 липня 2019 11:43
20.Довідки з банків.pdf
15 липня 2019 11:43
19.Копія витягу з ПДВ.pdf
15 липня 2019 11:43
18.Копія Витягу з ЄДР.pdf
15 липня 2019 11:43
17.Копія Статуту.pdf
15 липня 2019 11:42
15.Лист відгук.pdf
15 липня 2019 11:42
13.Аналогіний договір.pdf
15 липня 2019 11:42
12.Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 15:28
2-1-1-2.PDF
12 липня 2019 15:28
2-1-1-1.PDF
12 липня 2019 15:28
2-1-1.PDF
12 липня 2019 15:28
Тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2019 15:28
Розрахунок 8-1-1.PDF
12 липня 2019 15:28
Розрахунок 7-1-1.PDF
12 липня 2019 15:28
Розрахунки.PDF
12 липня 2019 15:28
Проект Договору.pdf
12 липня 2019 15:28
Працівникі.pdf
12 липня 2019 15:28
Об'ектний кошторис 8-1.PDF
12 липня 2019 15:28
Об'ектний кошторис 7-1.PDF
12 липня 2019 15:28
Об'ектний кошторис 5-1.PDF
12 липня 2019 15:28
Об'ектний кошторис 2-1.PDF
12 липня 2019 15:28
Локал.кошторис 2-1-4.PDF
12 липня 2019 15:28
Локал. кошторис 5-1-1.PDF
12 липня 2019 15:28
Локал. кошторис 2-1-7.PDF
12 липня 2019 15:28
Локал. кошторис 2-1-5.PDF
12 липня 2019 15:28
Локал. кошторис 2-1-2.PDF
12 липня 2019 15:28
Локал. корторис 2-1-5.7.PDF
12 липня 2019 15:28
Лкал. кошторис 2-1-8.PDF
12 липня 2019 15:28
Календ.графік РОБІТ .pdf
12 липня 2019 15:28
Договірна ціна.PDF
12 липня 2019 15:28
Довідк Ст17..pdf
12 липня 2019 15:28
Дов. захист довкілля.pdf
12 липня 2019 15:28
Fw_ Гарантия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Леман-Бетон

ТОВ "ПБК ВЕКТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Леман-Бетон
#34843832
Переможець 41 920 585,10
UAH з ПДВ
22 липня 2019 08:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Леман-Бетон
#34843832
41 920 585,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 13:41
ду від 30.09.2020 к дог 1322.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 13:40
8 повідомлення к дог 1322.doc зміни до договору
01 жовтня 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 12:00
ду№6 від 21.07.20 - нова редакція додаток1.pdf зміни до договору
22 липня 2020 11:55
6 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
22 липня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 17:45
5 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
09 липня 2020 17:38
ду 5 дог. 1322 редагування.pdf зміни до договору
09 липня 2020 17:36
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 11:31
5 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
07 липня 2020 11:20
ду №5 аванс.pdf зміни до договору
07 липня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 14:51
ду№4 від 17.06.20 до дог.№1322.pdf зміни до договору
18 червня 2020 14:50
4 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
18 червня 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 15:36
ду №5 до дог 1322.pdf зміни до договору
05 червня 2020 15:34
3 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
05 червня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 13:22
2 ду від 05.12.2019 з кал.графіком вик.робіт.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 13:14
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 14:27
ду№1 від 15.11.2019.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 14:25
1 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
15 листопада 2019 14:25
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 15:16
договір №1322 с додатками Леман-Бетон від 06.08.2019.pdf укладений
06 серпня 2019 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1322
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Строк виконання робіт з 28.08.2019 року по 27.07.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1322
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода№2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника та зміна розрахункових рахунків Замовника та Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1322
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з фактичним фінансуванням у 2019- 2020 роках на виконання будівельно-монтажних робіт: 1. Пункт 2.1 Договору № 1322 від 06.08.2019р. викласти в новій редакції: 2.1. Строк виконання Робіт: з 15.08.2019 року, по 30.09.2020 року. Невід'ємною частиною договору є Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2), в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених Договором. Датою закінчення виконання робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути закінчено достроково тільки за згодою Замовника. 2. Пункт 3.2 Договору № 1322 від 06.08.2019р. доповнити змістом: Фінансування робіт у 2019 р. складає 26 605 122,19 грн (Двадцять шiсть мiльйонiв шiстсот п`ять тисяч сто двадцять двi гривнi 19 копiйок), в т.ч. ПДВ – 4 434 187,03 грн. коштів ДФРР:- 18 623 585,34грн (Вiсiмнадцять мiльйонiв шiстсот двадцять три тисячi п`ятсот вiсiмдесят п`ять гривень 34 копiйки), у тому числі ПДВ- 3 103 930,89 грн (Три мiльйони сто три тисячi дев`ятсот тридцять гривень 92 копiйки), коштів співфінансування:- 7 981 536,85грн (Сiм мiльйонiв дев`ятсот вiсiмдесят одна тисяча п`ятсот тридцять шiсть гривень 85 копiйок), у тому числі ПДВ- 1 330 256,14 грн. (Один мiльйон триста тридцять тисяч двiстi п`ятдесят шiсть гривень 11 копiйок). Фінансування робіт у 2020 р. складає 15 315 462,91 грн. (П`ятнадцять мiльйонiв триста п`ятнадцять тисяч чотириста шiстдесят двi гривнi 91 копiйка) в т.ч. ПДВ - 2 552 577,15 грн.( Два мiльйони п`ятсот п`ятдесят двi тисячi п`ятсот сiмдесят сiм гривень 15 копiйок). коштів ДФРР:- 10 720 824,23 грн (Десять мiльйонiв сiмсот двадцять тисяч вiсiмсот двадцять чотири гривнi 23 копiйки), у тому числі ПДВ- 1 786 804,04 грн (Один мiльйон сiмсот вiсiмдесят шiсть тисяч вiсiмсот чотири гривнi 04 копiйки), коштів співфінансування:- 4 594 638,68 грн (Чотири мiльйони п`ятсот дев`яносто чотири тисячi шiстсот тридцять вiсiм гривень 68 копiйок), у тому числі ПДВ- 765 773,11 грн. (Сiмсот шiстдесят п`ять тисяч сiмсот сiмдесят три гривнi 11 копiйок) 3. Внести зміни у Додатки №2 та №3 до Договору № 1322 від 06.08.2019р. викласти в новій редакції. (додаються).
Номер договору про закупівлю: 1322
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума авансу перерахована Замовником Підряднику на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій та виробів у 2019 році склала 4 000 000 гривень 00 коп. за рахунок коштів ДФРР. 2. Відповідно до пункту 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», керуючись Наказом департаменту охорони здоров’я Донецької обласної державної адміністрації від 19.02.2020року №101 та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» п.11.6 договору №1322 від 06.08.2019року доповнити наступним змістом: У 2020 році сума авансу складає 8 576 175 грн 53 коп.: За рахунок коштів ДФРР – 4 803 322 грн 87 коп.; За рахунок коштів спів фінансування – 3 772 852 грн 66 коп.
Номер договору про закупівлю: 1322
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума авансу перерахована Замовником Підряднику на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій та виробів у 2019 році склала 4 000 000 гривень 00 коп. за рахунок коштів ДФРР. 2. Відповідно до пункту 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», керуючись Наказом департаменту охорони здоров’я Донецької обласної державної адміністрації від 19.02.2020року №101 та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» п.11.6 договору №1322 від 06.08.2019року доповнити наступним змістом: У 2020 році сума авансу складає 4 594 638 грн 87 коп.: За рахунок коштів ДФРР – 3 216 247 грн 21 коп.; За рахунок коштів спів фінансування – 1 378 391 грн 66 коп.
Номер договору про закупівлю: 1322
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 16.1 розділу 16 «УМОВИ ЗМІНИ І РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» Договору №1322 від 06.08.2019р. та статтями 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України, з метою покращення якості предмету Договору, Сторони дійшли згоди про внесення змін в Додаток №1 до Договору №1322 від 06.08.2019р. та викласти його в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1322
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 16.1 розділу 16 «УМОВИ ЗМІНИ І РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» Договору №1322 від 06.08.2019р. та статтями 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України, з метою покращення якості предмету Договору, Сторони дійшли згоди про внесення змін в Додаток №1 до Договору №1322 від 06.08.2019р. та викласти його в новій редакції, що додається. 2. Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1322
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 920 585,10
UAH (в тому числі ПДВ 6 986 764,18 UAH)