Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

навчальне обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів
Очікувана вартість
913 993,00 UAH
UA-2019-06-25-001628-b deb55c475a414f2b8cbce84c2fac3168
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Наталія Анатоліївна

+380365731451 schoolder@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Опорний заклад"Деражненський ліцей" Деражненської сільської ради Костопільського району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 35724185
Місцезнаходження: 35053, Україна , Рівненська обл., село Деражне, вул.Шевченка 43 а
Контактна особа: Бойко Наталія Анатоліївна
+380365731451
schoolder@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 13:05
Очікувана вартість: 913 993,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 279,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


джерело фінансування кошти державного і місцевого бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
навчальне обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35053, Україна, Рівненська область, с.Деражне, вул.Шевченка 43а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом семи робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 17:35
Додаток 3 (2).docx
25 червня 2019 17:35
Додаток 2.docx
25 червня 2019 17:35
Додаток 1.docx
25 червня 2019 17:35
ДКТ кабінети.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-03-000009 ● 354357df24cc4258ac09c887705947ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2019 17:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.07.2019 № 31

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.07.2019 № 31.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-25-001628-b 25.06.2019 "Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону.



Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-04 17:52:08

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-001628-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro Опорний заклад «Деражненський ліцей» Деражненської сільської ради Костопільського району Рівненської області 25.06.2019 оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів в якому зазначено код CPV ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі. При цьому в додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» визначено окремі характеристики для демонстраційної апаратури та обладнання, мультимедійного обладнання. Однак, згідно даних Єдиного закупівельного словника, код CPV для закупівлі демонстраційної апаратури та обладнання – 39294000-9, мультимедійного обладнання – 32322000-6.
Поясність чому закупівлю демонстраційної апаратури та обладнання, мультимедійного обладнання віднесено до предмету закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015: 39160000 – 1 Шкільні меблі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-08 14:43:24

Пояснення з власної ініціативи

Опорним закладом «Деражненський ліцей» Деражненської сільської ради Костопільського району Рівненської області 25.06.2019 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів «Код ДК 021-2015 (CPV): 39160000-1 - Шкільні меблі (навчальне обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів)». Згідно додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» визначено окремі характеристики для демонстраційного обладнання, мультимедійного обладнання, шкільних меблів, лабораторного обладнання, яке закуповується комплектами. Оскільки, відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» - «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару (далі - Порядок). Оскільки до предмету закупівлі окрім демонстраційного обладнання, мультимедійного обладнання входять шкільні меблі, лабораторне обладнання, Нами вказано код CPV ДК 021:2015: 39160000 – 1 Шкільні меблі, адже у зазначений код по дереву кодів входить навчальне обладнання (39162100-6) та навчальне приладдя (39162210-9).
Також повідомляємо, що згідно ч.7, ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. З метою дотримання вимог Закону в частині не розділення предмету закупівлі на окремі частини з метою уникнення проведення процедури закпівлі та дотримання принципу максимальної економії, замовником прийнято рішення визначити предмет закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015: 39160000 – 1 Шкільні меблі.
Окрім того повідомляємо, що вказаний Вами код CPV для закупівлі демонстраційної апаратури та обладнання – 39294000-9, по дереву кодів відноситься до «Фурнітури різної», а код для мультимедійного обладнання – 32322000-6 до «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», що не є навчальним обладнанням та приладдям. Також зазначаємо, що Порядком заборонено визначати предмет закупівлі за показним п’ятої і далі цифри основного словника CPV для товарів, тобто згідно кодів CPV вказаних у Вашого Запиті.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Опорний заклад «Деражненський ліцей» Деражненської сільської ради Костопільського району Рівненської області повідомляє, що згідно пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно ч.7, ст.2 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Нами закуповується в межах єдиної процедури закупівель демонстраційне обладнання, мультимедійне обладнання, шкільні меблі та лабораторне обладнання. З метою дотримання вимог Закону в частині не розділення предмету закупівлі на окремі частини з метою уникнення проведення процедури закпівлі та дотримання принципу максимальної економії, замовником прийнято рішення визначити предмет закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015: 39160000 – 1 Шкільні меблі. Згідно додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» визначено окремі характеристики для демонстраційного обладнання, мультимедійного обладнання, шкільних меблів, лабораторного обладнання, яке закуповується комплектами. Оскільки, відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» - «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару (далі - Порядок). Оскільки до предмету закупівлі окрім демонстраційного обладнання, мультимедійного обладнання входять шкільні меблі, лабораторне обладнання, Нами вказано код CPV ДК 021:2015: 39160000 – 1 Шкільні меблі, адже у зазначений код по дереву кодів входить навчальне обладнання (39162100-6) та навчальне приладдя (39162210-9).

2019-07-13 10:10:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Штурма Сергій Вікторович 910 000,00
UAH з ПДВ
910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 12:19
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бі-Про

ФОП Штурма Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 900 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 23:20
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 14:32
договір укладений
26 липня 2019 14:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 900 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 150 000,00 UAH)