Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології)
CPV - 33110000-4 - Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (Stationary angiographic system for use in interventional cardiology)
Очікувана вартість
26 450 000,00 UAH
UA-2019-06-25-001570-b 4a5a9a2dbc214cd4b12e779dae00dbe1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інкелевич Юрій Валентинович

380645221621 zdrav.fin.dep@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012651
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Інкелевич Юрій Валентинович
380645221621
zdrav.fin.dep@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Care Department of Luhansk Oblast State Administration
National ID: 02012651
Contact point: Yriy Inkelevych
380645221621
zdrav.fin.dep@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2019 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 13:54
Очікувана вартість: 26 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 25 червня 2019 17:12
Enquiries until: 19 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 25 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 26 450 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 132 250 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вулиця Півоварова, 4
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

CPV - 33110000-4 - Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (Stationary angiographic system for use in interventional cardiology)
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 16 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або у разі необхідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі додаткової угоди. Джерела фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:46
Перелiк_змiн_до__ангіографу на сайт.doc
19 липня 2019 15:45
ТД ангіограф нова редакція на сайт.doc
25 червня 2019 17:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ на сайт.docx
19 липня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:46
Перелiк_змiн_до__ангіографу на сайт.doc
09 липня 2019 10:00
Перелiк_змiн_до__ангіографу на сайт.doc
19 липня 2019 15:45
ТД ангіограф нова редакція на сайт.doc
09 липня 2019 10:00
ТД ангіограф нова редакція на сайт.doc
25 червня 2019 17:14
ТД ангіограф на сайт.doc
25 червня 2019 17:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ на сайт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оприлюднення інформації про закупівлю
Дата подання: 14 липня 2019 20:09
Дата відповіді: 17 липня 2019 16:09
09.07.2019 року Замовником до тендерної документації було внесено зміни. Враховуючи це, Замовником оприлюднено в новій редакції тендерну документацію та перелік змін до ( 2 окремих файли). При цьому на сайті не оприлюднено 09.07.2019 року проект договору ( як окремий файл), адже він теж є невід"ємною частиною тендерної документації. Просимо надати роз"яснення з яких причин Замовником при внесенні та оприлюдненні змін не оприлюднено проект договору від 09.07.2019 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Проект договору не оприлюднений Замовником, в новій редакції від 09.07.2019, тому що в Додаток 4 до тендерної документації в якому міститься - Проект договору, зміни не вносилися.Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації». Дякуємо за звернення.
щодо вимог технічного завдання
Дата подання: 14 липня 2019 20:16
Дата відповіді: 17 липня 2019 15:54
Згідно з п.5 Додатку 1 учасник має надати у складі пропозиції копію ліцензії на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання. Чи має право учасник залучити відповідно організацію, яка має таку ліцензію, чи зобовязаний виключно учасник торгів мати таку ліцензію?
Відповідь: Добрий день! Відповідно до п. 5 Додатку 1 тендерної документації виключно сам Учасник даної процедури закупівлі повинен мати Ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, дійсну на період дії тендерної пропозиції. Предметом даної закупівлі є товар, а не послуга, тому залучення інших організацій на виконання умов тендерної документації та Договору, потенційним Учасником не передбачено. Дякуємо за звернення.
щодо вимог технічного завдання
Дата подання: 14 липня 2019 20:32
Дата відповіді: 17 липня 2019 16:01
Обов’язкова наявність в Україні технічного персоналу, який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання (надати копію сертифікату інженера). Вказаний персонал - це одна особа чи дві і більше? Він має бути у штаті Учасника торгів? якими документами у складі пропозиції учасник має підтвердити правовідносини с такою особою (особами)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Копії сертифікату одного інженера буде достатньо для виконання даної умови тендерної документації. Інформація про даного інженера повинна обов’язково міститися в довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 3.5 тендерної документації). Дякуємо за звернення.
щодо захисту довкілля
Дата подання: 14 липня 2019 20:34
Дата відповіді: 17 липня 2019 15:59
Учасник має надати довідку щодо захисту довкілля відповідно до п.7 розділу 3 тендерної документації та відповідно до п.13 Додатку 1 до тендерної докумепнтації. надайте роз"яснення - учасник має надати дві різні довідки щодо захисту довкілля?
Відповідь: Добрий день! Так, відповідно до умов тендерної документації, це дві різні довідки. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-25-001570-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 14 липня 2019 20:42
Встановленя непрозорих умов оплати в проекті договору про закупівлю
Згідно з оголошенням про проведення торгів- умови оплати - Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною. У проекті договору - п.4.1 Договору - 4.1. Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або у разі необхідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі додаткової угоди, а п.4.3 Договору вказує - Замовник здійснює оплату товару протягом 15-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної.Таким чином, на етапі проведення торгів Учасник не може сформувати ціну та визначити конкретні сроки поставки, так як є незрозумілим, буде здійснюватися оплата по факту поставки і тоді строк поставки до 16.12.2019 року, чи буде здійснено передплату - і тоді відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строк поставки має складати 3 місяці.Тобто п.4.1 проекту договору суперечить п.4.3 проекта договору та суперечить п.п.5.1, 6.1, 6.1.2, 6.2.4, 6.4.1 проекту Договору.
Вимагаємо конкретно визначити умови оплати товару на етапу проведення торгів, що створить рівні умлови між всіма учасниками та не буде свідчити про суб"єктивний підхід до визначеного за результатами торгів учасника-переможця торгів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2019 17:07
Шановний потенційний Учаснику, задля уникнення невідповідності у зазначеній нами, Замовником, інформації в Оголошенні, умов тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації Проект договору про закупівлю № _, повідомляємо наступне.
З 03.05.2019 року набрав чинності Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 21.03.2019 № 463 щодо внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року N 490, зокрема - затверджено Зміни до форм документів у сфері публічних закупівель.
Відповідно до Оголошення – «Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або у разі необхідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі додаткової угоди. Джерела фінансування: місцевий бюджет».
На час Оголошення процедури закупівлі Замовник діяв відповідно до реального фінансування видатків згідно затверджених кошторисних призначень. Але, умовами тендерної документації передбачив попередню оплату відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями, шляхом укладання додаткової угоди.
Тому відповідно до Оголошення, умов тендерної документації та Додатку 4 Проект договору строки поставки товару такі:
- При можливості передньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями – строк поставки товару : протягом 3 (трьох) місяців з моменту одержання Учасником-переможцем попередньої оплати.
- Термін поставки до 16 грудня 2019 року - розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною.
Зазначення факту чіткої невизначеності стосовно оплати та поставки є недоцільними стосовно факту формування ціни потенційним Учасником, так як Замовником визначена очікувана вартість предмета закупівлі - а потенційний Учасник враховує всі свої поточні витрати пов’язані з виконанням умов тендерної документації та Договору про закупівлю при формуванні власної цінової пропозиції.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-25-001570-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 24 липня 2019 20:06
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Замовником в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, а саме Медико-технічні вимоги у Додатку 1 до тендерної документації прописані під одного виробника, що унеможливлює участь у торгах інших Учасників та порушує права та законні інтереси інших учасників. Інформацію, що викладена у зверненнях та Вимогах, Замовник ігнорує, тому, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року, Учасник торгів звертається за захистом свої прав до органу Оскарження. Детально про підстави скарги та іїх документальне підтвердження - у доданих документах
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 29.07.2019 № 10227.pdf
Дата публікації: 29 липня 2019 20:22

Документи подані скаржником

24 липня 2019 21:25
GE Optima.pdf
24 липня 2019 21:25
скарга система.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-06-25-001570-b4a5a9a2dbc214cd4b12e779dae00dbe1
Найменування: Департамент охорони здоров'я Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012651
Місцезнаходження: 93406, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

09 серпня 2019 16:08
протокол № 24.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 12:18
Електронний підпис
26 липня 2019 12:16
Додаток 4.pdf
26 липня 2019 12:16
Додаток 3.pdf
26 липня 2019 12:16
Додаток 2.pdf
26 липня 2019 12:16
Додаток 1.pdf

Документи

09 серпня 2019 16:10
протокол № 25.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" Документи

Публічні документи

26 липня 2019 12:18
Електронний підпис
26 липня 2019 12:16
Додаток 4.pdf
26 липня 2019 12:16
Додаток 3.pdf
26 липня 2019 12:16
Додаток 2.pdf
26 липня 2019 12:16
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 серпня 2019 10:32
Коментар щодо відміни: відповідно до вимог ч.1 статті 31 Зукону України від 25.12.2015 №922-VІІ "Про публічні закупівлі"
Документи:
20 серпня 2019 10:22
SCAN_20190820_093646175.pdf