Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології)
CPV - 33110000-4 - Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (Stationary angiographic system for use in interventional cardiology)
CPV - 33110000-4 - Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (Stationary angiographic system for use in interventional cardiology)
Очікувана вартість
26 450 000,00 UAH
UA-2019-06-25-001570-b ● 4a5a9a2dbc214cd4b12e779dae00dbe1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Луганської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012651 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Інкелевич Юрій Валентинович 380645221621 zdrav.fin.dep@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Care Department of Luhansk Oblast State Administration |
National ID: | 02012651 |
Contact point: |
Yriy Inkelevych 380645221621 zdrav.fin.dep@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 26 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 25 червня 2019 17:12 |
Enquiries until: | 19 липня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 25 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 липня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 26 450 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 132 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вулиця Півоварова, 4
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
CPV - 33110000-4 - Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (Stationary angiographic system for use in interventional cardiology)
CPV: 33110000-4
Період постачання:
по 16 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або у разі необхідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі додаткової угоди. Джерела фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 15:46 |
Перелiк_змiн_до__ангіографу на сайт.doc | |
19 липня 2019 15:45 |
ТД ангіограф нова редакція на сайт.doc | |
25 червня 2019 17:17 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ на сайт.docx |
19 липня 2019 15:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 липня 2019 15:46 |
Перелiк_змiн_до__ангіографу на сайт.doc
|
||||||
19 липня 2019 15:45 |
ТД ангіограф нова редакція на сайт.doc
|
||||||
25 червня 2019 17:17 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ на сайт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оприлюднення інформації про закупівлю
Дата подання: 14 липня 2019 20:09
Дата відповіді: 17 липня 2019 16:09
09.07.2019 року Замовником до тендерної документації було внесено зміни. Враховуючи це, Замовником оприлюднено в новій редакції тендерну документацію та перелік змін до ( 2 окремих файли). При цьому на сайті не оприлюднено 09.07.2019 року проект договору ( як окремий файл), адже він теж є невід"ємною частиною тендерної документації.
Просимо надати роз"яснення з яких причин Замовником при внесенні та оприлюдненні змін не оприлюднено проект договору від 09.07.2019 року?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Проект договору не оприлюднений Замовником, в новій редакції від 09.07.2019, тому що в Додаток 4 до тендерної документації в якому міститься - Проект договору, зміни не вносилися.Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації». Дякуємо за звернення.
щодо вимог технічного завдання
Дата подання: 14 липня 2019 20:16
Дата відповіді: 17 липня 2019 15:54
Згідно з п.5 Додатку 1 учасник має надати у складі пропозиції копію ліцензії на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання. Чи має право учасник залучити відповідно організацію, яка має таку ліцензію, чи зобовязаний виключно учасник торгів мати таку ліцензію?
Відповідь: Добрий день! Відповідно до п. 5 Додатку 1 тендерної документації виключно сам Учасник даної процедури закупівлі повинен мати Ліцензію на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, дійсну на період дії тендерної пропозиції. Предметом даної закупівлі є товар, а не послуга, тому залучення інших організацій на виконання умов тендерної документації та Договору, потенційним Учасником не передбачено. Дякуємо за звернення.
щодо вимог технічного завдання
Дата подання: 14 липня 2019 20:32
Дата відповіді: 17 липня 2019 16:01
Обов’язкова наявність в Україні технічного персоналу, який пройшов навчання і сертифікований виробником для інсталяції, гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання (надати копію сертифікату інженера). Вказаний персонал - це одна особа чи дві і більше? Він має бути у штаті Учасника торгів? якими документами у складі пропозиції учасник має підтвердити правовідносини с такою особою (особами)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Копії сертифікату одного інженера буде достатньо для виконання даної умови тендерної документації. Інформація про даного інженера повинна обов’язково міститися в довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 3.5 тендерної документації). Дякуємо за звернення.
щодо захисту довкілля
Дата подання: 14 липня 2019 20:34
Дата відповіді: 17 липня 2019 15:59
Учасник має надати довідку щодо захисту довкілля відповідно до п.7 розділу 3 тендерної документації та відповідно до п.13 Додатку 1 до тендерної докумепнтації. надайте роз"яснення - учасник має надати дві різні довідки щодо захисту довкілля?
Відповідь: Добрий день! Так, відповідно до умов тендерної документації, це дві різні довідки. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-25-001570-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 14 липня 2019 20:42
Встановленя непрозорих умов оплати в проекті договору про закупівлю
Згідно з оголошенням про проведення торгів- умови оплати - Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною. У проекті договору - п.4.1 Договору - 4.1. Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або у разі необхідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі додаткової угоди, а п.4.3 Договору вказує - Замовник здійснює оплату товару протягом 15-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної.Таким чином, на етапі проведення торгів Учасник не може сформувати ціну та визначити конкретні сроки поставки, так як є незрозумілим, буде здійснюватися оплата по факту поставки і тоді строк поставки до 16.12.2019 року, чи буде здійснено передплату - і тоді відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строк поставки має складати 3 місяці.Тобто п.4.1 проекту договору суперечить п.4.3 проекта договору та суперечить п.п.5.1, 6.1, 6.1.2, 6.2.4, 6.4.1 проекту Договору.
Вимагаємо конкретно визначити умови оплати товару на етапу проведення торгів, що створить рівні умлови між всіма учасниками та не буде свідчити про суб"єктивний підхід до визначеного за результатами торгів учасника-переможця торгів
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо конкретно визначити умови оплати товару на етапу проведення торгів, що створить рівні умлови між всіма учасниками та не буде свідчити про суб"єктивний підхід до визначеного за результатами торгів учасника-переможця торгів
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2019 17:07
Шановний потенційний Учаснику, задля уникнення невідповідності у зазначеній нами, Замовником, інформації в Оголошенні, умов тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації Проект договору про закупівлю № _, повідомляємо наступне.
З 03.05.2019 року набрав чинності Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 21.03.2019 № 463 щодо внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року N 490, зокрема - затверджено Зміни до форм документів у сфері публічних закупівель.
Відповідно до Оголошення – «Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або у разі необхідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі додаткової угоди. Джерела фінансування: місцевий бюджет».
На час Оголошення процедури закупівлі Замовник діяв відповідно до реального фінансування видатків згідно затверджених кошторисних призначень. Але, умовами тендерної документації передбачив попередню оплату відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями, шляхом укладання додаткової угоди.
Тому відповідно до Оголошення, умов тендерної документації та Додатку 4 Проект договору строки поставки товару такі:
- При можливості передньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями – строк поставки товару : протягом 3 (трьох) місяців з моменту одержання Учасником-переможцем попередньої оплати.
- Термін поставки до 16 грудня 2019 року - розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною.
Зазначення факту чіткої невизначеності стосовно оплати та поставки є недоцільними стосовно факту формування ціни потенційним Учасником, так як Замовником визначена очікувана вартість предмета закупівлі - а потенційний Учасник враховує всі свої поточні витрати пов’язані з виконанням умов тендерної документації та Договору про закупівлю при формуванні власної цінової пропозиції.
З 03.05.2019 року набрав чинності Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 21.03.2019 № 463 щодо внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року N 490, зокрема - затверджено Зміни до форм документів у сфері публічних закупівель.
Відповідно до Оголошення – «Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості Товару, зазначену в специфікації до Договору, після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною або у разі необхідності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі додаткової угоди. Джерела фінансування: місцевий бюджет».
На час Оголошення процедури закупівлі Замовник діяв відповідно до реального фінансування видатків згідно затверджених кошторисних призначень. Але, умовами тендерної документації передбачив попередню оплату відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями, шляхом укладання додаткової угоди.
Тому відповідно до Оголошення, умов тендерної документації та Додатку 4 Проект договору строки поставки товару такі:
- При можливості передньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями – строк поставки товару : протягом 3 (трьох) місяців з моменту одержання Учасником-переможцем попередньої оплати.
- Термін поставки до 16 грудня 2019 року - розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України після його отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною.
Зазначення факту чіткої невизначеності стосовно оплати та поставки є недоцільними стосовно факту формування ціни потенційним Учасником, так як Замовником визначена очікувана вартість предмета закупівлі - а потенційний Учасник враховує всі свої поточні витрати пов’язані з виконанням умов тендерної документації та Договору про закупівлю при формуванні власної цінової пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-25-001570-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 24 липня 2019 20:06
Дата подання: 24 липня 2019 20:06
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Замовником в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги, а саме Медико-технічні вимоги у Додатку 1 до тендерної документації прописані під одного виробника, що унеможливлює участь у торгах інших Учасників та порушує права та законні інтереси інших учасників. Інформацію, що викладена у зверненнях та Вимогах, Замовник ігнорує, тому, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року, Учасник торгів звертається за захистом свої прав до органу Оскарження. Детально про підстави скарги та іїх документальне підтвердження - у доданих документах
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 29.07.2019 № 10227.pdf
Дата публікації: 29 липня 2019 20:22
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Луганської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012651 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "АФС Медицинтехнік" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 серпня 2019 10:32 |
Коментар щодо відміни: | відповідно до вимог ч.1 статті 31 Зукону України від 25.12.2015 №922-VІІ "Про публічні закупівлі" |
Документи:
20 серпня 2019 10:22
|
SCAN_20190820_093646175.pdf |