Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of local motor road in public use of Zhytomyr Oblast O 060612 Zhytomyr - Levkiv on the section km 0+000-km 2+530.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 20405905 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14 |
Контактна особа: |
Крисюк Роман Анатолійович 380671150100 zakupy.prom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Management of road construction and infrastructure of Zhytomyr Regional State Administration |
National ID: | 20405905 |
Contact point: |
Krysiuk Roman Anatoliyovich 380671150100 zakupy.prom@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 11:15 |
Очікувана вартість: | 12 117 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Publication date: | 25 червня 2019 16:58 |
Enquiries until: | 19 липня 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 25 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 липня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 12 117 640 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 122 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 17:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 17:13 |
Перелік змін до ТД Житомир-Левків.pdf | |
19 липня 2019 17:12 |
Тендерна документація поточний Житомир-Левків (зі змінами).doc | |
25 червня 2019 17:04 |
Додатки до ТД.doc.docx | |
25 червня 2019 17:02 |
(остаточна версія) Проект договору Левків.doc | |
25 червня 2019 17:01 |
Тендерна документація поточний Житомир-Левків.doc |
19 липня 2019 17:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2019 17:13 |
Перелік змін до ТД Житомир-Левків.pdf
|
|||
19 липня 2019 17:12 |
Тендерна документація поточний Житомир-Левків (зі змінами).doc
|
|||
25 червня 2019 17:04 |
Додатки до ТД.doc.docx
|
|||
25 червня 2019 17:02 |
(остаточна версія) Проект договору Левків.doc
|
|||
25 червня 2019 17:01 |
Тендерна документація поточний Житомир-Левків.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-10-000007 ● e826fb89d6294647b980f14e07575f87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2019 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2019
№ 49
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2019 № 49.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1.UA-2019-06-25-001529-b від 25.06.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-23 14:59:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: « Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 060612 Житомир-Левків на ділянці км 0+000 – км 2+530, Житомирська область» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-001529-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено імперативну умову, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у складі тендерних пропозицій учасникам потрібно надати відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг (Додаток 3 до тендерної документації).
Разом з тим, Додатком № 3 тендерної документації, зокрема також встановлено імперативні умови, що до вищевказаної відомості включаються тільки обладнання та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг (при використанні орендованої техніки надати копії договорів оренди з додатками, в яких повинно бути зазначено перелік обладнання та технічної бази, яка залучається із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму).
Однак за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спец комплект постач», встановлено, що учасником для підтвердження вищезазначених вимог надано відомості про обладнання та матеріально-технічну базу яка необхідна для надання послуг із зазначенням орендованої техніки, проте надано договори на надання послуг від 08.04.2019 року № 08-04/19-П укладеного з ТОВ «Білоцерківське шляхо - експлуатаційне управління» та від 08.04.2019 № 08-04/19-П укладеного з ТОВ «Мішем» а не договори оренди.
Крім того, аналогічне порушення було допущено учасником при здійсненні процедури закупівель відкритих торгів (інформація оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-26-001431-a), в якій Замовником відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій було відхилено даного учасника.
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спец комплект постач», яка не відповідала вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-26 18:00:33
Відповідь замовника на пояснення
Пояснення на запит щодо не відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Спец комплект постач» у зв’язку із неналежним наданням документів відповідно до вимог частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: у відомості про обладнання та матеріально-технічну базу, яка необхідна для надання послуг, із зазначенням орендованої техніки, проте надано договори на надання послуг від 08.04.2019 року № 08-04/19-П укладеного з ТОВ «Білоцерківське шляхо - експлуатаційне управління» та від 08.04.2019 № 08-04/19-П укладеного з ТОВ «Мішем», а не договори оренди.
За результатами розгляду всіх тендерних пропозицій, тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації на дату прийняття рішення 21.08.2019р. вищезазначених порушень виявлено не було. У результаті чого тендерним комітетом було прийнято рішення про допущення Учасника ТОВ «Спец комплект постач» до участі у аукціоні.
Зазначені порушення були виявлені при перевірці тендерних пропозицій даного учасника при здійсненні процедури закупівель відкритих торгів (інформація оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-26-001431-a). У результаті чого Замовником відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій було відхилено учасника ТОВ «Спец комплект постач».
У свою чергу повідомляємо, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спец комплект постач» не стала переможною за результатами проведеного аукціону на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 060612 Житомир - Левків на ділянці км 0+000 – км 2+530, Житомирська область.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником В процесі моніторингу закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 060612 Житомир-Левків на ділянці км 0+000 – км 2+530, Житомирська область, за замовленням Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації, було встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в пункті 5 розділу III тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. З висновками Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не погоджуємось. Повідомляємо, що тендерною документацією по зазначеній закупівлі, у тому числі і пункту 5 розділу III Замовником не встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, адже вартість закупівлі послуг менше 20 мільйонів гривень. та з пунктом 10 частини першої статті 4 Закону України "Про санкції" одним із видів санкцій є, зокрема, заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. На підставі вищевикладеного вважаємо, що порушеннь законодавства у сфері публічних закупівель в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї немає. Стосовно не відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Спец комплект постач» у зв’язку із неналежним наданням документів відповідно до вимог частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: у відомості про обладнання та матеріально-технічну базу, яка необхідна для надання послуг, із зазначенням орендованої техніки, проте надано договори на надання послуг від 08.04.2019 року № 08-04/19-П укладеного з ТОВ «Білоцерківське шляхо - експлуатаційне управління» та від 08.04.2019 № 08-04/19-П укладеного з ТОВ «Мішем», а не договори оренди. За результатами розгляду всіх тендерних пропозицій, тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації на дату прийняття рішення 21.08.2019р. вищезазначених порушень виявлено не було. У результаті чого тендерним комітетом було прийнято рішення про допущення Учасника ТОВ «Спец комплект постач» до участі у аукціоні. У свою чергу повідомляємо, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Спец комплект постач» не стала переможною за результатами проведеного аукціону на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 060612 Житомир - Левків на ділянці км 0+000 – км 2+530, Житомирська область. Згідно чинного законодавства, строк протягом якого має бути укладено договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме в нашому випадку 19.09.2019 року. Управлінню дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації в системі Прозорро було надано запит про надання пояснень. Управлінням надано пояснення 26.09.2019 року. Висновок про результати моніторингу закупівлі був розміщений в системі Прозорро 30.09.2019 року. Тобто запит про надання пояснення та висновок про результати моніторингу надійшли після 18.09.2019р. коли було укладено договір з переможцем торгів Розірвати договір з підрядником можливо лише згідно розділу 17. Внесення змін у Договір та його розірвання. Відповідно до статей 626, 628, 629 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Договір є обов’язковим для виконання сторонами. Разом з тим повідомляємо, що згідно ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладанні договору. Враховуючи вищевикладене, Замовник не має правових підстав для розірвання Договору №47 п/з від 18.09.2019 року в односторонньому порядку Від дня оголошення проведення закупівлі за предметом «Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 060612 Житомир-Левків на ділянці км 0+000 – км 2+530, Житомирська область (45233142-6 — Ремонт доріг) не було подано жодної скарги щодо невідповідності завантаженої Замовником тендерної документації Закону, що підтверджується інформацією, яка розміщена на офіційному веб-порталі Prozorro. Відповідно до ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. З дня завантаження Протоколу №126 від 30.08.2019 р. до Органу оскарження не надходило жодної скарги на прийняті рішення Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації, які викладені в цьому протоколі. У разі скасування даної процедури закупівлі, яка вже відбулася та укладено договір, через несуттєві (формальні) підстави, нова процедура закупівлі, згідно з встановленими законодавством строками, відбудеться лише в грудня 2019 року. Це в свою чергу, призведе до неможливості переможцю цієї закупівлі виконати роботи у поточному році. Отже, за таких підстав, не будуть надані послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 060612 Житомир-Левків на ділянці км 0+000 – км 2+530, а отже і не буде виконана програма, яка затверджена Кабінетом Міністрів України щодо будівництва та ремонту доріг на 2019 рік. Це призведе до великого соціального вибуху в регіоні, через що буде завдано економічну шкоду, як окремим підприємствам, так і державі загалом. Усвідомлюючи фінансові збитки, які понесуть окремі підприємства та держава загалом, у разі скасування процедури закупівлі за предметом «Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 060612 Житомир-Левків на ділянці км 0+000 – км 2+530, Житомирська область», Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації не вважає доцільним скасовувати процедуру закупівлі та розривати договір на виконання робіт, вартість яких нижча від очікуваної на 3 177 640,0 грн на підставі несуттєвих (формальних) помилок. Тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуті, проаналізовані та в подальшому будуть враховуватись рекомендації надані Упралінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
2019-10-07 18:07:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 20405905 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВДОРПОСТАЧСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:25
|
ДУ 3 від 28.12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2019 14:32
|
ДУ 2 від 02.12.2019 до Договору 47 пз івд 18.09.2019.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2019 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 14:01
|
ДУ 1 від 28.11.19 до договору 47 пз від 18.09.2019.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2019 15:16
|
Договір № 47 пз від 18.09.19 ПП Автомагістраль.pdf | укладений |
18 вересня 2019 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Розділ 18 Договору частину "Замовник" |
Номер договору про закупівлю: | 47 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін п. 7.1. -Строки надання послуг:31.12.2019 р.(включно), п. 15.1. Цей договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31.12.2019р. включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором |
Номер договору про закупівлю: | 47 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п.4.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 47 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |