М'ясо
Очікувана вартість
3 968 525,00 UAH
UA-2019-06-25-001486-b a02845e5141a49158654f973ac4450e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Контактна особа: Бєлов Богдан
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:14
Очікувана вартість: 3 968 525,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19 842,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 937,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40885 кг
М'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 жовтня 2019 10:50
Електронний цифровий підпис
20 вересня 2019 15:59
Електронний цифровий підпис
20 вересня 2019 15:58
Електронний цифровий підпис
12 серпня 2019 17:07
Електронний цифровий підпис
05 серпня 2019 13:13
Електронний цифровий підпис
03 липня 2019 18:18
Електронний цифровий підпис
25 червня 2019 16:48
Електронний цифровий підпис
17 жовтня 2019 10:49
м_ясо тендерна документація (3968525) зі змінами 17.10.2019.doc
20 вересня 2019 15:58
м_ясо тендерна документація (3968525) зі змінами 20.09.2019.doc
12 серпня 2019 17:07
м_ясо тендерна документація (3968525) зі змінами 12.08.2019.doc
05 серпня 2019 13:12
м_ясо тендерна документація (1486) зі змінами.doc
25 червня 2019 16:48
м'ясо тендерна документація.pdf
17 жовтня 2019 10:49
зміни ТД м'ясо (3968525) від 17.10.2019.pdf
20 вересня 2019 15:59
зміни ТД м'ясо (3968525) від 20.09.2019.pdf
20 вересня 2019 15:57
зміни ТД м'ясо 3987000 від 20.09.2019.pdf
12 серпня 2019 17:07
перелік змін ТД мясо від 12.08.2018.pdf
05 серпня 2019 13:12
м_ясо проект договору зі змінами.doc
25 червня 2019 16:48
м'ясо проект договору.pdf
05 серпня 2019 13:12
зміни до ТД (м'ясо).pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-25-001486-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 05 липня 2019 23:52
Щодо неправомірних умов Тендерної документації
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-06-25-001486-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 05 серпня 2019 13:13
Номер скарги: UA-2019-06-25-001486-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 08 серпня 2019 00:36
Повторна скарга на умови
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-06-25-001486-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 серпня 2019 16:52
рішення від 09.08.2019 № 10921 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2019 16:52
Рішення від 27.08.2019 №11823.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 21:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано
Дата виконання рішення замовником: 20 вересня 2019 16:11
Номер скарги: UA-2019-06-25-001486-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 22 вересня 2019 23:07
Оскарження умов ТД 3
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-06-25-001486-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 21:55
рішення від 25.09.2019 № 13644 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 21:55
рішенння від 10.10.2019 № 14597.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 22:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 17 жовтня 2019 10:52

Документи подані скаржником

08 серпня 2019 00:36
зміни до ТД (м'ясо).pdf
08 серпня 2019 00:36
Платіжка 76.pdf

Документи подані замовником

12 серпня 2019 17:13
додаток до пояснення.pdf
12 серпня 2019 17:13
Рішення від 21.03.2018 № 2550.pdf

Документи подані скаржником

22 вересня 2019 23:07
пл.117.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000022 ● 28eea23a6fef4a7791bd6e50c70a62e9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-21 08:43:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.07.2020 № 122
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
38 UA-2019-06-25-001486-b 25.06.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 36299692, Україна, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
  2. Інформація про предмет закупівлі: М'ясо, 3968525UAH, 15110000-2, ДК021, 40885, кг
  3. Інформація про оприлюднення: a02845e5141a49158654f973ac4450e1, 2019-06-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 липня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27.07.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, у редакції від 01.01.2019 (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 01.01.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення тендерного комітету від 25.06.2019, зі змінами від 05.08.2019, зі змінами від 12.08.2019, зі змінами від 17.10.2019, тендерну пропозицію ТОВ «Каштан-Плюс» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.10.2019 № 03/УО, повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2019, договір від 05.11.2019 № 01-4, додаткова угода до договору від 09.01.2020 № 2, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.07.2019 № 10164-р/пк-пз, від 27.08.2019 № 11823-р/пк-пз, від 10.10.2019 № 14597-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, розкритті тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладанню договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Каштан-Плюс 2 772 390,00
UAH з ПДВ
2 547 134,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" 2 854 431,00
UAH з ПДВ
2 547 135,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" 3 120 000,00
UAH з ПДВ
2 547 135,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 16:33
транспортні засоби.pdf
24 жовтня 2019 16:33
працівники.pdf
24 жовтня 2019 16:33
Наказ_Грицак.rar
24 жовтня 2019 16:33
Лiцензiя_Банк.rar
24 жовтня 2019 16:33
інформація за лютий 2019.pdf
24 жовтня 2019 16:33
дозвіл.pdf
24 жовтня 2019 16:33
договір 01 від 08.01.2019.pdf
24 жовтня 2019 16:33
довідка ст 17.pdf
24 жовтня 2019 16:33
Довiренiсть_Грицак_.rar
24 жовтня 2019 16:33
до змін гарантії 24.09.7z
24 жовтня 2019 16:33
гарантійний лист-1.pdf
24 жовтня 2019 16:33
Гарант_1329_GR_ZM_19 842.rar
24 жовтня 2019 16:33
витяг ЄДР.pdf
24 жовтня 2019 16:33
1329_GR.rar

Публічні документи

24 жовтня 2019 21:14
Наказ водія Скай Лайн.rar
24 жовтня 2019 21:14
Медкнижка Плаксюк (к).pdf
24 жовтня 2019 21:14
Лист від орендодавця.pdf
24 жовтня 2019 21:14
Копія ІПН.pdf
24 жовтня 2019 21:14
Копія договору оренди.pdf
24 жовтня 2019 21:14
Довідка ст. 17.pdf
24 жовтня 2019 21:14
Гарантія.zip
24 жовтня 2019 21:14
Гарантійний лист.pdf
24 жовтня 2019 21:14
Витяг з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 2 547 134,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Каштан-Плюс
#30955757
2 547 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 листопада 2019 00:26
договір.pdf укладений
05 листопада 2019 00:19
sign.p7s зміни до договору
10 січня 2020 11:06
дод угода 2 до дог 01-Ч (1).pdf зміни до договору
10 січня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4, ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно п.6.2.3, 11.1 договору поставки товару №01-Ч від 05.11.2019 (далі-Договір), дійшли згоди про наступне: пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 2097899,69 грн. (два мільйона дев’яносто сім тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять гривень 69 коп.) з ПДВ. При цьому: - фінансування 2019 року – 1 748 249,88 грн. (один мільйон сімсот сорок вісім тисяч двісті сорок дев’ять гривень 88 коп.); - фінансування 2020 року – 349 649,81 грн. (триста сорок дев’ять тисяч шістсот сорок дев’ять гривень 81 коп.)». Специфікацію Товару, наведену в додатку 1 до Договору, викласти у новій редакції (кількість 2019 року – 26824,9705 кг; кількість 2020 року – 5364,99 кг) Згідно ст.631 Цивільного кодексу України, умови цієї додаткової угоди застосовуються до відносин, які виникли між Сторонами до її укладення, та які передбачали продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року – з 28.12.2019.
Номер договору про закупівлю: 01-Ч
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку