Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (книжкові сканери, персональні комп’ютери).
Очікувана вартість
1 182 600,00 UAH
UA-2019-06-25-001462-b 3b770a12fa464efa9f1f93745464c0bc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цехановська Анжела

380731209960 kadryippo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 13486010
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, площа Соборна, будинок 3
Контактна особа: Цехановська Анжела
380731209960
kadryippo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 15:30
Очікувана вартість: 1 182 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 826,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (книжкові сканери, персональні комп’ютери).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (книжкові сканери, персональні комп’ютери).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84121, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Батюка, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2019  —  29 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної на Товар. Джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 16:42
ТД машини для обработки даних (апаратна частина).doc
27 червня 2019 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 16:42
ТД машини для обработки даних (апаратна частина).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 09:49
Дата відповіді: 27 червня 2019 12:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник! Стосовно ваших питань повідомляємо наступне.

1. Абзацом третім пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент» .
2. Пунктом 5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Пунктом 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.

Дякуємо за запитання».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 1 133 460,00
UAH з ПДВ
1 121 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 1 161 756,00
UAH з ПДВ
1 133 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 16:35
Електронний підпис
18 липня 2019 19:21
Електронний підпис
18 липня 2019 19:10
Стаття 17 Переможець
10 липня 2019 13:51
Електронний підпис
10 липня 2019 12:47
9 Витяг з ЕДР.pdf
10 липня 2019 12:47
8 Виняг платника ПДВ.pdf
10 липня 2019 12:47
5 2 Договор 221018.pdf
10 липня 2019 12:47
5 1 Договор 01102018.pdf
10 липня 2019 12:47
2 7 Дистриб PIRIT.pdf
10 липня 2019 12:47
2 5 Сервісні центри DELL.pdf
10 липня 2019 12:47
2 4 Dell щодо Microsoft.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 14:41
Електронний підпис
10 липня 2019 14:40
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2019 14:40
Статут 2017 завірений.pdf
10 липня 2019 14:40
Сервісні центри DELL.pdf
10 липня 2019 14:40
Протокол№3.pdf
10 липня 2019 14:40
Протокол 55.1.pdf
10 липня 2019 14:40
Платник ПДВ.pdf
10 липня 2019 14:40
Переклад ІSO 9001 DEII.pdf
10 липня 2019 14:40
Переклад SIRА ISO 9001.pdf
10 липня 2019 14:40
Переклад ISO 14001 DELL.pdf
10 липня 2019 14:40
Опис.pdf
10 липня 2019 14:40
Наказ керівника.pdf
10 липня 2019 14:40
Лист-згода.pdf
10 липня 2019 14:40
Довідка субпідряд.pdf
10 липня 2019 14:40
Довідка стаття 17.pdf
10 липня 2019 14:40
Довідка санкції.pdf
10 липня 2019 14:40
Довідка працівники.pdf
10 липня 2019 14:40
Довідка МТБ.pdf
10 липня 2019 14:40
Довідка договори.pdf
10 липня 2019 14:40
Витяг 02.05.2019.pdf
10 липня 2019 14:40
ISOdell14001-worldwide.pdf
10 липня 2019 14:40
ISO9001dell-worldwide.pdf
10 липня 2019 14:40
ISO9001_2015 Сканери.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Рішення скасоване 1 121 580,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:28
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Відхилено 1 121 580,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:44
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
Відхилено 1 133 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 16:41

Інформація про відміну

Дата відміни
06 серпня 2019 16:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі