Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (книжкові сканери, персональні комп’ютери).
Очікувана вартість
1 182 600,00 UAH
UA-2019-06-25-001462-b ● 3b770a12fa464efa9f1f93745464c0bc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 13486010 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, площа Соборна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Цехановська Анжела 380731209960 kadryippo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 1 182 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 826,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (книжкові сканери, персональні комп’ютери).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (книжкові сканери, персональні комп’ютери).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84121, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Батюка, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2019
—
29 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної на Товар. Джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2019 16:42 |
ТД машини для обработки даних (апаратна частина).doc |
27 червня 2019 12:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 червня 2019 16:42 |
ТД машини для обработки даних (апаратна частина).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 09:49
Дата відповіді: 27 червня 2019 12:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник! Стосовно ваших питань повідомляємо наступне.
1. Абзацом третім пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент» .
2. Пунктом 5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Пунктом 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Дякуємо за запитання».
1. Абзацом третім пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент» .
2. Пунктом 5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Пунктом 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Дякуємо за запитання».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" #39602713 |
Рішення скасоване |
1 121 580,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 16:28
|
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" #39602713 |
Відхилено |
1 121 580,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 16:44
|
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #39996917 |
Відхилено |
1 133 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 16:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни
06 серпня 2019 16:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі