Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сервер
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-06-25-001440-b 2252aab714634a67bbd23511a1516fcf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корчак Тетяна Станіславівна

380679288225
ekon_mr@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська міська рада
Код ЄДРПОУ: 34334305
Вебсайт: http://rada.te.ua
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5
Контактна особа: Корчак Тетяна Станіславівна
380679288225,
ekon_mr@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 09:00
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


сервер
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Листопадова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата товару за кошти міського бюджету протягом 5-ти банківських днів з дати поставки товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 16:35
Технічне завдання на створення МБК Тернопільської гроиади.docx
25 червня 2019 16:35
ДОДАТОК 4 тех.специфікація.docx
25 червня 2019 16:35
ДОДАТОК 5договір.docx
25 червня 2019 16:35
ДОДАТОК 3 ст 17 для переможця.docx
25 червня 2019 16:35
ДОДАТОК 2 ст.17.docx
25 червня 2019 16:35
ДОДАТОК 1 пропозиція.docx
25 червня 2019 16:35
тендерна докуметація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 червня 2019 09:50
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Торгова марка значення не має, товар має відповідати технічному опису предмету закупівлі, вказаному в додатку 4 до тендерної документації.
2) Кожен учасник надає тендерну пропозицію виходячи з того чи є він платником ПДВ відповідно до обраної системи оподаткування. Відповідно до визначених засад щодо недискримінації учасників - усі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах при цьому, обмеження за ознакою "Платник ПДВ/не платник ПДВ" не встановлено. Всі учасники будуть оцінюватися за найбільш економічно вигідною ціною. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної в п.1 розділу V тендерної документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій будуть розглянуті на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМС СЕРВІС" 202 014,00
UAH з ПДВ
202 014,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 12:38
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БМС СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 липня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій