Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 21829079 |
Місцезнаходження: | 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, пл. Миру, 2 |
Контактна особа: |
Плохенко Людмила Миколаївна 380647432986 plohenko.lydmila@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 12:26 |
Очікувана вартість: | 3 966 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 966,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 118000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться у національній валюті України шляхом: - оплата Товару Постачальнику здійснюється за фактом прийняття Товару Покупцем та після пред’явлення Постачальником рахунка та накладної на оплату товару протягом 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Товари здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2019 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2019 16:46 |
Перелік змін до ТД.doc | |
02 липня 2019 16:45 |
Тендерна документація_зі змінами_автобус_на сайт.doc |
02 липня 2019 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 липня 2019 16:46 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
02 липня 2019 16:45 |
Тендерна документація_зі змінами_автобус_на сайт.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерна документація замовника, розроблена з дотримання всіх принципів закупівель та вимог, передбачених чинним законодавством в сфері публічних закупівель та оприлюднена відповідно до вимог Закону на веб-порталі Уповноваженого органу.
Аналізуючи практику розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження), можна зробити висновок, що технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам, установленим Замовником у тендерній документації, відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні.
Виходячи з вищевикладеного, вимоги щодо розмірів автобусу, встановлені в тендерній документації на закупівлю по предмету: «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34120000-4 (автобус спеціалізований для перевезення школярів) не є дискримінаційними, оскільки, в сукупності ним відповідає продукція двох виробників: АТ «Черкаський автобус» (торгова марка ATAMAN) та ДП «АЗС №1» «АК Богдан Моторс» (торгова марка БОГДАН).
Скарги до процедури
Дата подання: 31 липня 2019 13:22
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-20-000049 ● edb2561192dd4acda4de40f76ae88166
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2020 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.01.2020 № 4
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.01.2020 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-25-001344-b 25.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто. Звіт про виконання договору по процедурі на закупівлю по предмету: "Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34120000-4 (автобус спеціалізований для перевезення школярів)" оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
2020-01-21 13:23:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
3 510 000,00
UAH з ПДВ
|
3 510 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАК - БАС" |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" |
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
3 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" |
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Відхилено |
3 510 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2019 15:06
|
ТОВ "ТРАК - БАС" #41894173 |
Переможець |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 16:47
|
Договір 508 від 29.08.2019.pdf | укладений |
29 серпня 2019 16:47
|