Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари та офісне приладдя, за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
7 772,00 UAH
UA-2019-06-25-001321-c b9b07968373f4240bc9c1ce78560d30c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Капітанчук Костянтин

+380432661596 kkapitan1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40112249
Місцезнаходження: 21010, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24
Контактна особа: Капітанчук Костянтин
+380432661596
kkapitan1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Продавець зобов'язаний передати Покупцеві Товар, якість якого відповідає державним стандартам, технічним умовам, законодавству України щодо показників якості такого роду/виду товарів та умовам цього Договору.
Продавець відповідає за належну якість Товару
Гарантійний строк придатності Товару складає 12 місяців з моменту надання Товару Покупцеві, якщо інше не встановлено Договором. Гарантійний строк придатності є чинним за умов зберігання Товару Покупцем в належних для даного Товару умовах та дотримання інструкції з його експлуатації.
Якщо протягом гарантійного строку Товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний Товар за свій рахунок у строк, погоджений з Покупцем.
Продавець зобов’язується здійснити передачу Товару за місцезнаходженням Покупця за адресою: м.Вінниця, вул. Ботанічна,24 – протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання цього Договору
Ціна, асортимент, види, марки Товару, що підлягає передачі та його вартість зазначається у Видатковій накладній
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1451 штука
канцелярські товари:кліше під замовлення, бейджи, біндер, скоби, клей ПВА, клей-олівець, блок паперу липкий білий, текстмаркер, файли, ручка кулькова, скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Ботанічна,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

25 червня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Драган Юнія Ігорівна
#3309005725
Переможець 7 772,00
UAH
25 червня 2019 14:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 14:12