«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» код– 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско –налагоджування у закладах освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)
51700000-9 CPV 021-2015 Installation of fire fighting equipment
Очікувана вартість
7 100 000,00 UAH
UA-2019-06-25-001287-b 076573eb0232445eae4c8d9ddc02e980
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт замовника: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа замовника: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Official name: Uhravlinnya osvity Svyatoshin RDA
National ID: 37498536
Contact point: Kovalenko I.I
380442749707
tender_106@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 16:15
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 16:15
Очікувана вартість: 7 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Publication date: 25 червня 2019 15:57
Enquiries until: 15 липня 2019 16:15
Complaints submission until: до 21 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 липня 2019 16:15

Information

Estimated total value: 7 100 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Лот № 1 (Біличі) - ЗДО № 71, м. Київ, вул. Чорнобильська, буд. 19-а, ЗДО № 532, м. Київ, вул. Ушакова, буд. 10-а, ЗДО № 565, м. Київ, вул. Наумова, буд. 25-а, ЗДО № 587, м. Київ, вул. Академіка Булаховського, буд. 32-а, ЗДО № 615, м. Київ, вул. Академіка Булаховського, буд. 38-а,
Лот №2 (Святошин) - ЗДО № 85, м. Київ, просп. Корольова, буд. 8-а,
ЗДО № 134, м. Київ, вулиця Генерала Вітрука, 17, ЗДО № 463, м. Київ, вул. Академіка Доброхотова, буд. 24-а., ЗДО № 472, м. Київ, вул. Феодори Пушиної, буд. 5., ЗДО № 599, м. Київ, вул. Василя Стуса, буд. 26-а., ЗДО № 669, м. Київ, вул. Жмеринська, буд. 26-а.
Розгорнути Згорнути

Документація

Тендерна документація

25 червня 2019 16:07
Електронний цифровий підпис
25 червня 2019 16:02
Проект договору лот 2.docx
25 червня 2019 16:02
Проект договору лот 1.docx
25 червня 2019 16:00
ТД монтаж ПС та оповіщення ДНЗ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат ISO 14001
Дата подання: 05 липня 2019 10:49
Дата відповіді: 11 липня 2019 15:23
Просимо уточити: на яких законодавчих підставах Ви вимагаєте надати Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги до настанови щодо застосування»?
Відповідь: Шановний Учасник, готуються зміни щодо зазначеного питання. Дякуємо.
Уточнення
Дата подання: 05 липня 2019 10:51
Дата відповіді: 11 липня 2019 15:38
Згідно Додатку 2 п. ІІІ «Додаткові вимоги» до тендерної документації Ви вимагаєте надати документальне підтвердження щодо проходження навчання з приладами для монтажу оповіщення про пожежу виробництва ТОВ „НВП „Системи Захисту” щонайменше двох працівників. Поясніть, чому працівники повинні проходити навчання саме в ТОВ „НВП „Системи Захисту”?
Відповідь: Шановний Учасник, Зазначена вимога вказується на підставі існуючих розроблених проектів на систему оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, в специфікації яких зазначене обладнання виробником якого є ТОВ «НВП «СИСТЕМИ ЗАХИСТУ», для підтвердження кваліфікованих спеціалістів у штаті Учасника викладена вимога щодо надання навчання з приладами для монтажу оповіщення про пожежу. Дякуємо.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 липня 2019 12:29
Дата відповіді: 11 липня 2019 15:41
В Додаткових вимогах до Додатку №2 (Технічні вимоги) вказано, що учасник повинен отримувати гарантійний лист від Виробника(Імпортера) обладнання, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. В таблиці розділу ІІ Додатку №2 (Технічні вимоги) вказано, що Виробником обладнання для системи оповіщення (прибори, гучномовці) є ТОВ НВП "Системи Захисту". Така вимога є дискримінаційною, тому що ТОВ НВП "Системи Захисту". буде вирішувати переможця тендеру через надання від себе гарантійного листа бажаній організації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, зазначена вимога викладена з метою точної гарантованої поставки обладнання саме для монтажу оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, тому що, проаналізувавши можливість та строки поставки у виробників є ризик несвоєчасної поставки зазначеного товару необхідно для надання послуг, що є предметом закупівлі. Дякуємо.
Про залучення третьої сторони
Дата подання: 09 липня 2019 16:17
Дата відповіді: 12 липня 2019 16:45
Прохання уточнити - чому для визначення працездатності та відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації в тендерній документації немає вимоги залучити у якості третьої сторони представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки? Адже в ДБН В.2.5-56:2014 вказано, що у будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, встановлені норми ДБН В.2.5-56:2014 передбачають можливість перевіряння відповідності систем протипожежного захисту так званою «третьою стороною», разом з тим, відповідно до п. И.1.2 ДБН В.2.5-56:2014, перевіряння відповідності системи не є обов’язковою вимогою. Тому ця вимога відсутня в ТД. Крім цього, відповідно до п. И.2.4. Результати роботи комісії за відсутності порушень оформляються актом підтвердження відповідності, який розробляється за формами зазначеними вказаним ДБН В.2.5-56:2014 И1 або И2 монтувальною та налагоджувальною організацією. Дякуємо.
Прохання
Дата подання: 09 липня 2019 16:57
Дата відповіді: 12 липня 2019 16:45
Чи можете Ви завантажити документацію у ворді для зручності підготовки? Адже готуватися учасники будуть по ній, а не по проекту договору, який у ворді. Дякуємо завчасно.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, тендерна документація викладена з урахуванням вимог чинного законодавства, складова форма цілісності документу не порушена, тому у викладення її в іншому форматі немає потреби. Дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-25-001287-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 10 липня 2019 15:24
Дискримінаційні вимоги
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Скасована
Дата: 10 липня 2019 15:25
Причина: Відсутність документу щодо вимоги
Номер вимоги: UA-2019-06-25-001287-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 10 липня 2019 15:26
Дискримінаційні вимоги
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 14:33
1. Зазначена вимога вказується на підставі існуючих розроблених проектів на систему оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, в специфікації яких зазначене обладнання виробником якого є ТОВ «НВП «СИСТЕМИ ЗАХИСТУ», для підтвердження кваліфікованих спеціалістів у штаті Учасника викладена вимога щодо надання навчання з приладами для монтажу оповіщення про пожежу. Дякуємо.
2. Зазначена вимога викладена з метою точної гарантованої поставки обладнання саме для монтажу оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, тому що, проаналізувавши можливість та строки поставки у виробників є ризик несвоєчасної поставки зазначеного товару необхідно для надання послуг, що є предметом закупівлі. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Документи подані скаржником

10 липня 2019 15:26
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-25-001287-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 19 липня 2019 17:23
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 18:36
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв`язку із вирішенням технічних питань, викладених в пунктах 1 та 2 скарги ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" відкликає дану скаргу як таку, що не являється актуальною.
Дата: 06 серпня 2019 20:35
рішення від 24.07.2019 № 9982+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 18:36
рішення від 07.08.2019 № 10831.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 15:14
Номер скарги: UA-2019-06-25-001287-b.c5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой", Код ЄДРПОУ:42733240
Дата подання: 19 серпня 2019 19:32
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на безпідставне відхилення ТОВ "Капіталстрой" та допущення до аукціону ТОВ "Багр.укр" та ТОВ "Експерт112" на лот 1 та лот 2
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2019 21:40
Скарга відкликана скаржником
Причина: У звязку із втратою економічної доцільності
Дата: 02 вересня 2019 13:29
рішення від 21.08.2019 № 11634 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 21:40
Рішення від 06.09.2019 №12510.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 23:36

Документи подані скаржником

19 липня 2019 17:23
виписка ДС.pdf
19 липня 2019 17:23
Лист_Тірас.jpg
19 липня 2019 17:23
Скарга.pdf
19 липня 2019 17:23
Платіжне доручення.jpg

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

19 серпня 2019 19:31
платіжка.pdf
19 серпня 2019 19:31
скарга.pdf

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» код– 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско –налагоджування у закладах освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)
Опис предмету закупівлі: Лот № 1 (Біличі) - ЗДО № 71, м. Київ, вул. Чорнобильська, буд. 19-а, ЗДО № 532, м. Київ, вул. Ушакова, буд. 10-а, ЗДО № 565, м. Київ, вул. Наумова, буд. 25-а, ЗДО № 587, м. Київ, вул. Академіка Булаховського, буд. 32-а, ЗДО № 615, м. Київ, вул. Академіка Булаховського, буд. 38-а,
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 900 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 14 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній


Title: CPV 021-2015 - 51700000-9 Installation of fire fighting equipment
Current status: Complete
Estimated total value: 2 900 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 500,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: none

Аукціон

Початок: 16 вересня 2019 14:28
Auction planned date: 16 вересня 2019 14:28
Закінчення: 16 вересня 2019 14:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
код– 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско –налагоджування у закладах освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Доставка: 03148, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Дата доставки: 30 листопада 2019

CPV 021-2015 - 51700000-9 Installation of fire fighting equipment
CPV: 51700000-9

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 червня 2019 16:02
Проект договору лот 1.docx
25 червня 2019 16:00
ТД монтаж ПС та оповіщення ДНЗ.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2019
UA-2019-06-25-001287-b076573eb0232445eae4c8d9ddc02e980
Найменування замовника: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження замовника: 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БАГР.УКР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" Документи
Відхилено
Документи

Документи

14 серпня 2019 11:19
sign.p7s

Публічні документи

19 вересня 2019 23:34
sign.p7s
19 вересня 2019 23:34
sign.p7s
25 липня 2019 16:06
sign.p7s
25 липня 2019 16:06
sign.p7s
25 липня 2019 16:04
Послужний.pdf
25 липня 2019 13:35
Акт огляду.pdf
25 липня 2019 12:41
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2019 11:55
Розрахунок .pdf
24 липня 2019 23:34
Листи-згода.pdf
24 липня 2019 23:34
Проект договору.pdf

Документи

14 серпня 2019 11:19
sign.p7s

Публічні документи

19 вересня 2019 23:37
sign.p7s
19 вересня 2019 23:36
sign.p7s
25 липня 2019 16:05
sign.p7s
25 липня 2019 16:05
sign.p7s
25 липня 2019 15:56
sign.p7s
25 липня 2019 15:56
sign.p7s
25 липня 2019 15:27
Інформація ст 17.pdf
25 липня 2019 15:15
Листи.pdf
25 липня 2019 15:07
AF07~1.PDF
25 липня 2019 15:07
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2019 15:06
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2019 15:06
Паспорт Гуріненко.pdf
25 липня 2019 15:06
Довідка.pdf
25 липня 2019 14:57
Трудова.pdf
25 липня 2019 14:55
Проект договору ЛОТ 1.pdf
25 липня 2019 13:53
Кошторис ЛОТ 1.pdf
25 липня 2019 13:52
Уповноважена особа.pdf
25 липня 2019 13:52
Статут.pdf

Документи

14 серпня 2019 11:16
Відхилення АПС лот 1.PDF
14 серпня 2019 11:18
sign.p7s

Публічні документи

25 липня 2019 16:00
договір2.pdf
25 липня 2019 16:00
акт огляду.pdf
25 липня 2019 16:00
трудова книжка.pdf
25 липня 2019 16:00
технічні вимоги.pdf
25 липня 2019 16:00
послужний список.pdf
25 липня 2019 16:00
статут.pdf
25 липня 2019 16:00
Лабораторія.rar
25 липня 2019 16:00
звіт по аудиту.pdf
25 липня 2019 15:59
посвідчення еб к.pdf
25 липня 2019 15:59
посвідчення оп к.pdf
25 липня 2019 15:59
витяг ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2019 15:59
декларація.pdf
25 липня 2019 15:59
страховий поліс.pdf
25 липня 2019 15:59
аналогічний договір2.pdf
25 липня 2019 15:59
аналогічний договір.pdf
25 липня 2019 15:59
наказ ліцензія.pdf
25 липня 2019 15:59
посвідчення еб 2 о.pdf
25 липня 2019 15:59
диплом.pdf
25 липня 2019 15:59
посвідчення еб 3 о.pdf
25 липня 2019 15:59
посвідчення еб 1 о.pdf
25 липня 2019 15:59
трудовий договір.pdf
25 липня 2019 15:59
підстави для відмови.pdf
25 липня 2019 15:59
посвідчення оп 2.pdf
25 липня 2019 15:59
посвідчення оп 1.pdf
25 липня 2019 15:59
посвідчення оп 3.pdf
25 липня 2019 15:59
посвідчення пб к.pdf
25 липня 2019 15:59
замери.pdf
25 липня 2019 15:59
відомості ЄДРПОУ1.pdf
25 липня 2019 15:59
витяг пдв.pdf
25 липня 2019 15:59
сертифікат 2 дод..pdf
25 липня 2019 15:59
відомості ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2019 15:59
сертифікат 2.pdf
25 липня 2019 15:59
сертифікат 4 дод.pdf
25 липня 2019 15:59
сертифікат 1 дод..pdf
25 липня 2019 15:59
сертифікат 3 дод.pdf
25 липня 2019 15:59
сертифікат 3.pdf
25 липня 2019 15:59
сертифікат 4.pdf
25 липня 2019 15:59
наказ .pdf
25 липня 2019 15:58
сертифікат 1.pdf
25 липня 2019 15:58
матеріальна база.pdf
25 липня 2019 15:58
лист-згода 2.pdf
25 липня 2019 15:58
лист-згода.pdf
25 липня 2019 15:58
акт аналогічний.pdf
25 липня 2019 15:58
лист-згода 1.pdf
25 липня 2019 15:58
лист-згода 3.pdf
25 липня 2019 15:58
видаткова накладна.pdf
25 липня 2019 15:58
відгук замовника.pdf
25 липня 2019 15:58
акт аналогічний 2.pdf
25 липня 2019 15:58
працівники.pdf
25 липня 2019 15:58
укладення договору.pdf
25 липня 2019 15:58
корисливий злочин.pdf
25 липня 2019 15:58
матеріальна база2.pdf
25 липня 2019 15:58
згода з договором.pdf
25 липня 2019 15:58
захист довкілля.pdf
25 липня 2019 15:58
посвідчення пб о.pdf
25 липня 2019 15:58
посвідчення пб 2 о.pdf
25 липня 2019 15:58
посвідчення пб 1 о.pdf
25 липня 2019 15:58
гарантія.pdf
25 липня 2019 15:58
Навчання працівнків.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАГР.УКР" 2 886 900,00
UAH з ПДВ
2 886 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 2 794 680,00
UAH з ПДВ
2 794 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 23:34
sign.p7s
19 вересня 2019 23:34
sign.p7s
25 липня 2019 16:06
sign.p7s
25 липня 2019 16:06
sign.p7s
25 липня 2019 16:04
Послужний.pdf
25 липня 2019 13:35
Акт огляду.pdf
25 липня 2019 12:41
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2019 11:55
Розрахунок .pdf
24 липня 2019 23:34
Листи-згода.pdf
24 липня 2019 23:34
Проект договору.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 23:37
sign.p7s
19 вересня 2019 23:36
sign.p7s
25 липня 2019 16:05
sign.p7s
25 липня 2019 16:05
sign.p7s
25 липня 2019 15:56
sign.p7s
25 липня 2019 15:56
sign.p7s
25 липня 2019 15:27
Інформація ст 17.pdf
25 липня 2019 15:15
Листи.pdf
25 липня 2019 15:07
AF07~1.PDF
25 липня 2019 15:07
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2019 15:06
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 липня 2019 15:06
Паспорт Гуріненко.pdf
25 липня 2019 15:06
Довідка.pdf
25 липня 2019 14:57
Трудова.pdf
25 липня 2019 14:55
Проект договору ЛОТ 1.pdf
25 липня 2019 13:53
Кошторис ЛОТ 1.pdf
25 липня 2019 13:52
Уповноважена особа.pdf
25 липня 2019 13:52
Статут.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
2 794 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 жовтня 2019 15:32
Кошторисна документація ЗДО 615.PDF укладений
07 жовтня 2019 15:29
Кошторисна документація ЗДО 587.PDF укладений
07 жовтня 2019 15:24
Кошторисна документація ЗДО 565.PDF укладений
07 жовтня 2019 15:20
Кошторисна документація ЗДО 532.PDF укладений
07 жовтня 2019 15:16
Кошторисна документація ЗДО 71.PDF укладений
07 жовтня 2019 15:12
Договір 717.PDF укладений
07 жовтня 2019 15:12

Актуальні тендери

До пошуку