Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» |
Код ЄДРПОУ: | 02007101 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Дністерська, 27 |
Контактна особа: |
Мигаль Світлана Михайлівна 380322707094 zusdmc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2019 14:45 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється наступним чином: 100% вартості робіт оплачується Замовником протягом 30 календарних днів після підписання Акту (Актів) наданих послуг. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2019 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2019 15:47 |
технічне завдання.rtf | |
25 червня 2019 15:47 |
проект договору.docx | |
25 червня 2019 15:47 |
Тендерна документація_поточний ремонт.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
"ДОДАТОК №1
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" - 1)гарантійний лист про достовірність інформації документ про дотримання чесної конкуренції замовником не вимагається.
2)в кінці додатку 1 замовник наголошує-" УВАГА! Якщо у складі пропозиції буде відсутній хоча б один з документів, зазначених у Додатку №1 - то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації."
Згідно Закону "Про публічні закупівлі" ст. 16, п.4 -"4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Нами було надано Гарантійний лист про дотримання під час закупівлі законодавства України в тому числі закону "Про публічні закупівлі" - "Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням"
що підтверджує безпідставність рішення відносно пропозиції ПП "ГОРИГЛЯДИ", яка дає економію майже 64 тисячі грн.(пропозиція переможця на 50% більша).
Таким чином порушено ст.3 закону "Про публічні закупівлі" і у разі не скасування вашого рішення залишаємо за собою прово направити скаргу в антимонопольний комітет.
Учасник повинен подати у складі пропозиції згідно ч.6 розділу 1 тендерної документації : «Учасник зобов’язується дотримуватися чесної конкуренції під час аукціону та надає довідку про те, що не буде штучно занижувати ціну у разі призначення аукціону.» )». Учасником не подано у складі пропозиції відповідного документа.
Зазначені вище документи складаються учасником від власного імені, а відповідно вимагаються від учасника на підтвердження відповідності пропозиції учасника "іншим вимогам", а не "кваліфікаційним критеріям", як зазначено у вимозі. Замовником не вимагаються документи видані іншими органами, до повноважень яких не входить видача таких документів, а отже примітка про право неподання таких не стосується учасника в розрізі даних вимог.
Просимо згідно ст. 32, п. 1 надіслати кошторисну документацію для ознайомлення.
дана вимога міститься лише для перевірки відповідності ціни, виключно замовнику, до того ж відповідно до чинного законодавства, документи, які завантажені після завершення кінцевого строку подання не можуть бути підставою для відхилення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-13-000011 ● 074c58cf2fe94fd0ba719643b3b8c7d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 14:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2020 № 66
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-25-001239-b 25.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо кваліфікації учасника: В розділі 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (пункті 1.1 та підпункті 1.1.1) зазначено, що Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися, зокрема, з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2). Замовником прописано, що відповідну інформацію учасник подає у разі потреби. Додатком 2 в якому міститься технічне завдання не передбачено потреби надавати документ «технічне завдання» за підписом учасника чи будь-яких інших документів , - планів, креслень, малюнків чи опису предмета закупівлі. Отже, загально-інформативна норма документації містить відсилання до додатку 2, згідно якого учасник і готує документи закупівлі. Вимоги документації учасник не порушив не надаючи вищенаведених документів, так як вони не вимагались. Проте, згідно ч.6 розділу 3 документації учасником надано документи, які все ж таки містять розрахунки, згідно додатку 2, а саме кошторис та договірну ціну, календарний графік та ін. Так, учасником повністю підтверджено вимоги документації. 2. Щодо виконання договору: Замовником торгів на усунення порушення, розміщується звіт про виконання договору в електронній системі закупівель. Попри дату розміщення звіту, договір був виконаний у строки та порядку, передбаченому договором, порушень зобов’язань не виявлено. Також зазначаємо, що нерозміщення звіту жодним чином не вплинула на взяті сторонами на себе зобов’язання та не спричинила жодних негативних наслідків для держави та її бюджету. Інформація щодо кількості закуповуваних послуг, їх кількості та вартості розміщена в оголошенні про проведення процедури, що не перешкоджає зацікавленим особам встановити її. Отже, враховуючи вищезазначене, можемо підтвердити виправлення допущеної помилки при розміщенні звіту про виконання договору та усунення порушення визначеного у висновку про результати моніторингу закупівлі та зобов’язуємося в подальшому уважніше контролювати строки виконання передбачених законом дій.
2020-04-15 09:03:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2019 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРИГЛЯДИ" |
115 242,72
UAH з ПДВ
|
115 242,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ізал компані |
179 412,44
UAH з ПДВ
|
178 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістраль Захід" |
198 205,00
UAH з ПДВ
|
179 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ 127 Украïна |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРИГЛЯДИ" #34814932 |
Відхилено |
115 242,72
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 11:16
|
ТОВ Ізал компані #41882016 |
Відхилено |
178 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 11:43
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістраль Захід" #41613090 |
Переможець |
179 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 11:50
|
File (2).PDF | укладений |
31 липня 2019 10:26
|
File0001.PDF | укладений |
31 липня 2019 10:26
|