Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
55 991 007,60 UAH
UA-2019-06-25-001202-b 3c1c8303b89846109f2e7738392d004f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 15:09
Очікувана вартість: 55 991 007,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 279 955,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно вимог Замовника, що визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Чехова (від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 50
Дата виставлення рахунку Для перерахуваня Генпідряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 15 робочих днів з дати укладення Договору (або додаткової угоди щодо зміни фінансування) рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу згідно Договору. У разі погодження Замовником сплати попередньої оплати (авансу), перерахування коштів здійснюється протягом 15 робочих днів із дати виставлення рахунку Генпідрядником. Аванс 15 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000013 ● 5cca7410d19c44ecbdd2a1a753e1edfa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 10:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.07.2020 № 150

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пунктів 2, 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.07.2020 №150

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2019-06-25-001202-b, Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради, ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-22 13:59:59

Запит замовнику для надання пояснення

Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-001202-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Так, пунктом 4.3.14 Проекту договору (Додаток 1 до Тендерної документації) Замовником передбачений обов’язок Генпідрядника письмово погоджувати із Замовником рішення про залучення субпідрядної організації, повідомляючи найменування юридичної особи, її місцезнаходження, код платника податків згідно з ЄДРПОУ або податковий номер, та зазначити види робіт, які будуть виконуватися силами субпідрядної організації.
Аналогічні вимоги передбачені і пунктом 4.3.14 Договору генпідряду від 22.08.2019 №97, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «КОЛТЕХ-ТРАНС» (далі – ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС»).
Враховуючи, що умови договору від 22.08.2019 №97, відповідно до календарного графіку виконання робіт, виконуються, прошу надати інформацію та документи (в разі наявності) про залучення чи незалучення генпідрядником (ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС») протягом строку виконання робот субпідрядних організацій.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-27 14:56:33

Відповідь на запит

Генпідрядником (ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС») протягом строку виконання робот субпідрядних організацій не було залучено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ

2020-08-18 08:18:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Висновок на заперечення Відповідно до Висновку про результати моніторингу, тендерна пропозиція ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника торгів з наступних підстав. Пунктом 7.2. частини 7 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Замовником зазначена вимога до учасників торгів, яка передбачає, що якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких субпідрядників, або взагалі не планує залучати субпідрядників – такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. В той же час, пунктом 7.1. частини 7 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі надають у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, форма якої визначена п. 7.3. даного розділу, про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника (далі - субпідрядник) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасником торгів ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» в складі тендерної пропозиції надана Довідка від 05.07.2019 №7/14 (файл «9 довідка про субпідрядника.pdf») з інформацією про незалучення субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 20 та більше відсотків, проте, учасником не надано інформації про залучення або не залучення субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чим не дотримані вимоги пункту 7.2. частини 7 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. Заперечення не приймаються

2020-08-20 09:34:52

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду за позовом департаменту, що отриманий Черкаським окружним адміністративним судом від 27.08.2020 року
Дата публікації: 27 серпня 2020

Документи:

27 серпня 2020 12:28
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗЕТ КОМПАНІ СМІЛА 44 880 000,00
UAH з ПДВ
44 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 51 000 680,00
UAH з ПДВ
44 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 48 348 439,94
UAH з ПДВ
48 348 439,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" 52 075 720,80
UAH з ПДВ
52 075 720,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 55 921 686,00
UAH з ПДВ
55 921 686,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 21:47
Тендер1.rar
10 липня 2019 21:47
Тендер3.rar
10 липня 2019 21:47
Тендер5.rar
10 липня 2019 21:47
Тендер6.rar
10 липня 2019 21:47
Тендер2.rar

Публічні документи

10 липня 2019 19:09
Електронний підпис
10 липня 2019 19:08
МТБ оновлений.zip
10 липня 2019 15:22
Електронний підпис
10 липня 2019 15:19
Працівники.rar
10 липня 2019 15:19
п. 6.1.1..rar
10 липня 2019 15:19
МТБ.zip
10 липня 2019 15:19
Документи 2.zip
10 липня 2019 15:19
Документи 1.rar
10 липня 2019 15:19
Гарантія.rar
10 липня 2019 15:19
АБС.zip
10 липня 2019 15:19
_ Досвід.rar

Публічні документи

10 липня 2019 20:59
Електронний підпис
10 липня 2019 20:58
обладнання.pdf
10 липня 2019 20:58
Чехова 09.rar
10 липня 2019 20:58
Чехова 09.imd
10 липня 2019 20:58
Форми КБ ч3.pdf
10 липня 2019 20:58
Форми КБ ч2.pdf
10 липня 2019 20:58
Форми КБ ч1.pdf
10 липня 2019 20:58
Формальні помилки.pdf
10 липня 2019 20:58
Транспортна схема.PDF
10 липня 2019 20:58
рішення Оттема.PDF
10 липня 2019 20:58
Проект договору.PDF
10 липня 2019 20:58
Посвідчення водіїв.PDF
10 липня 2019 20:58
Новий Статут.pdf
10 липня 2019 20:58
Лист від Ескадор.PDF
10 липня 2019 20:58
лист Банк.pdf
10 липня 2019 20:58
КБ 68К ч.3.PDF
10 липня 2019 20:58
КБ 68К ч.2.pdf
10 липня 2019 20:58
КБ 68К ч.1.pdf
10 липня 2019 20:58
досвід.pdf
10 липня 2019 20:58
Дог.№ 68К.pdf
10 липня 2019 20:58
довідки.pdf
10 липня 2019 20:58
Довідка про санкції.PDF
10 липня 2019 20:58
Довідка про довкілля.PDF
10 липня 2019 20:58
Довідка про АБЗ.PDF
10 липня 2019 20:58
Довідка за ст 17.PDF
10 липня 2019 20:58
Выписка за 10072019.pdf
10 липня 2019 20:58
Відгук.PDF
10 липня 2019 20:58
відгук (2).pdf
10 липня 2019 20:58
Витяг з Статуту.pdf
10 липня 2019 20:58
016-001-27420-2019.zip

Публічні документи

22 серпня 2019 23:10
Електронний підпис
22 серпня 2019 23:09
Договірна.rar
22 серпня 2019 23:00
Електронний підпис
22 серпня 2019 22:59
Розрахунки.pdf
06 серпня 2019 16:07
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:04
Довідка.pdf.p7s
06 серпня 2019 16:04
Довідка.pdf
06 серпня 2019 16:04
Довідка.pdf.p7s
06 серпня 2019 16:04
Довідка.pdf
06 серпня 2019 16:04
Довідка.zip
06 серпня 2019 16:04
Довідка (1).zip
06 серпня 2019 16:04
Довідка МВС.pdf
06 серпня 2019 16:04
Довідка ДФС.pdf
06 серпня 2019 16:04
pdf.pdf
10 липня 2019 21:15
Електронний підпис
10 липня 2019 21:13
аналогічний договір.pdf
10 липня 2019 21:13
Відгук.pdf
10 липня 2019 21:13
виписка 120000.pdf
10 липня 2019 21:13
GARANTIYA_120 00000UAH.zip
10 липня 2019 21:13
Довідка про МТБ.pdf
10 липня 2019 21:13
Гарантійний лист ЦДР.PDF
10 липня 2019 21:13
2 Атестат АБЗ.pdf
10 липня 2019 21:13
1 Довідка про АБЗ.pdf
10 липня 2019 21:13
Договір ЦДР+ЧАБЗ.pdf
10 липня 2019 21:13
12.imd
10 липня 2019 21:13
8 лицензия.pdf
10 липня 2019 21:13
7 захист довкілля.pdf
10 липня 2019 21:13
5 Договірна ціна.rar
10 липня 2019 21:13
4 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2019 21:13
3 Повноваження.pdf
10 липня 2019 21:13
1 довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 23:43
Електронний підпис
10 липня 2019 23:02
1.rar
10 липня 2019 23:00
4.rar
10 липня 2019 22:59
2.rar
10 липня 2019 22:59
3.rar
10 липня 2019 22:55
аналогічний договір.rar
10 липня 2019 22:38
працівники.rar
10 липня 2019 22:34
уповноваження.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗЕТ КОМПАНІ СМІЛА

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЗЕТ КОМПАНІ СМІЛА
#40006081
Відхилено 44 600 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 14:41
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД
#39699671
Відхилено 44 820 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 14:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Відхилено 48 348 439,94
UAH з ПДВ
30 липня 2019 10:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
Переможець 52 075 720,80
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 12:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

17 липня 2019 14:51
Електронний підпис
17 липня 2019 14:47
Електронний підпис
17 липня 2019 14:46
Рішення_98.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
52 075 720,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2024 11:51
Чехова ПД ду №17 від 22.02.2024.pdf зміни до договору
22 лютого 2024 11:51
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 09:35
ДУ №16 кінець року.PDF зміни до договору
02 січня 2024 09:34
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 11:35
ДУ№15.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 11:34
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2023 09:41
ДУ№14.pdf зміни до договору
22 листопада 2023 09:34
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2023 09:38
ДУ_13 чехова.PDF зміни до договору
17 жовтня 2023 09:37
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 16:27
Чехова ДУ №12 від 12.10.2023 (003).pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 16:25
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2023 17:04
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2023 16:59
ДУ.PDF зміни до договору
27 липня 2023 16:58
ДЦ на залишки 1 Черга.PDF зміни до договору
27 липня 2023 15:51
3 Черга.pdf зміни до договору
27 липня 2023 15:41
1 Черга.pdf зміни до договору
27 липня 2023 15:41
ДЦ на залишки 3 Черга.pdf зміни до договору
27 липня 2023 15:41
2 Черга.pdf зміни до договору
27 липня 2023 15:41
ДЦ на залишки 2 Черга.pdf зміни до договору
27 липня 2023 15:41
Загальна ДЦ на виконані роботи.PDF зміни до договору
27 липня 2023 15:40
Допка.PDF зміни до договору
27 липня 2023 15:40
ДЦ на залинки.PDF зміни до договору
27 липня 2023 15:40
Загальна по обєкту ДЦ.PDF зміни до договору
27 липня 2023 15:40
1 Черга.pdf зміни до договору
27 липня 2023 15:40
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2023 15:54
ДУ№10.pdf зміни до договору
02 березня 2023 15:53
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2022 09:41
ДУ №9.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 09:41
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 13:32
ДУ №8 Чехова підряд.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 13:32
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 13:23
ДУ№7.pdf зміни до договору
04 січня 2022 13:22
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 08:30
ДУ №6.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 08:28
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 14:13
ДУ№5.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:28
ДУ №4 від 30 12 2020 до Дог №97 від 22 08 2019.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 12:12
ДУ №3.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 12:11
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 11:29
ДУ_2.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 08:45
ДУ_1.pdf зміни до договору
02 січня 2020 08:45
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 12:29
Договірна ціна 2 черга.pdf укладений
23 серпня 2019 12:28
Договірна ціна 3 черга.pdf укладений
23 серпня 2019 12:28
Договірна ціна 1 черга.pdf укладений
23 серпня 2019 12:28
Договір підряд.pdf укладений
23 серпня 2019 12:28
Договірна ціна загальна.pdf укладений
23 серпня 2019 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень до спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Генпідрядника
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зміна фінансування поточного року, та реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік. Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за кошторисом на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік, а також зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пп. 1 та 7 ч. 4 ст.36 Закону (у редакції, що діяла на момент укладення договору) відповідно до додаткової угоди, що додається
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року та продовження строку дії та виконання договору згідно додаткової угоди, що додається
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення фінансування до фактичних видатків Замовника на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року та продовження строку дії та виконання договору згідно додаткової угоди, що додається
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML