Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
55 991 007,60 UAH
UA-2019-06-25-001202-b 3c1c8303b89846109f2e7738392d004f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 15:09
Очікувана вартість: 55 991 007,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 279 955,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно вимог Замовника, що визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Чехова (від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 50
Дата виставлення рахунку Для перерахуваня Генпідряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 15 робочих днів з дати укладення Договору (або додаткової угоди щодо зміни фінансування) рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу згідно Договору. У разі погодження Замовником сплати попередньої оплати (авансу), перерахування коштів здійснюється протягом 15 робочих днів із дати виставлення рахунку Генпідрядником. Аванс 15 Робочі 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000013 ● 5cca7410d19c44ecbdd2a1a753e1edfa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-21 10:50:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.07.2020 № 150

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пунктів 2, 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.07.2020 №150

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2019-06-25-001202-b, Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради, ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-22 13:59:59

Запит замовнику для надання пояснення

Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-001202-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Так, пунктом 4.3.14 Проекту договору (Додаток 1 до Тендерної документації) Замовником передбачений обов’язок Генпідрядника письмово погоджувати із Замовником рішення про залучення субпідрядної організації, повідомляючи найменування юридичної особи, її місцезнаходження, код платника податків згідно з ЄДРПОУ або податковий номер, та зазначити види робіт, які будуть виконуватися силами субпідрядної організації.
Аналогічні вимоги передбачені і пунктом 4.3.14 Договору генпідряду від 22.08.2019 №97, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «КОЛТЕХ-ТРАНС» (далі – ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС»).
Враховуючи, що умови договору від 22.08.2019 №97, відповідно до календарного графіку виконання робіт, виконуються, прошу надати інформацію та документи (в разі наявності) про залучення чи незалучення генпідрядником (ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС») протягом строку виконання робот субпідрядних організацій.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-27 14:56:33

Відповідь на запит

Генпідрядником (ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС») протягом строку виконання робот субпідрядних організацій не було залучено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ

2020-08-18 08:18:35

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 серпня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 38715770, Україна, Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси (кошти місцевого бюджету), 55991007.6UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 3c1c8303b89846109f2e7738392d004f, 2019-06-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 липня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі – Замовник) (зі змінами від 26 червня 2019 року); протоколи засідань тендерного комітету; тендерну пропозицію учасника – переможця торгів ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС», договір генпідряду від 22.08.2019 № 97 та додаткові угоди до нього. Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 7.2. частини 7 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, замовника зазначена вимога до учасників торгів, яка передбачає, якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких субпідрядників, або взагалі не планує залучати субпідрядників – такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. Проте, учасником торгів ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» в складі тендерної пропозиції вказаний інформаційний лист не надано, чим не дотримано вимоги пункту 7.2. частини 7 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника торгів та підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Висновок на заперечення Відповідно до Висновку про результати моніторингу, тендерна пропозиція ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника торгів з наступних підстав. Пунктом 7.2. частини 7 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Замовником зазначена вимога до учасників торгів, яка передбачає, що якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких субпідрядників, або взагалі не планує залучати субпідрядників – такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. В той же час, пунктом 7.1. частини 7 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі надають у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, форма якої визначена п. 7.3. даного розділу, про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника (далі - субпідрядник) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасником торгів ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» в складі тендерної пропозиції надана Довідка від 05.07.2019 №7/14 (файл «9 довідка про субпідрядника.pdf») з інформацією про незалучення субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі 20 та більше відсотків, проте, учасником не надано інформації про залучення або не залучення субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чим не дотримані вимоги пункту 7.2. частини 7 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. Заперечення не приймаються

2020-08-20 09:34:52

Ознака оскарження в суді

Висновок оскаржено до суду за позовом департаменту, що отриманий Черкаським окружним адміністративним судом від 27.08.2020 року

2020-08-27 12:27:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗЕТ КОМПАНІ СМІЛА 44 880 000,00
UAH з ПДВ
44 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 51 000 680,00
UAH з ПДВ
44 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 48 348 439,94
UAH з ПДВ
48 348 439,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" 52 075 720,80
UAH з ПДВ
52 075 720,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 55 921 686,00
UAH з ПДВ
55 921 686,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 21:47
Тендер1.rar
10 липня 2019 21:47
Тендер3.rar
10 липня 2019 21:47
Тендер5.rar
10 липня 2019 21:47
Тендер6.rar
10 липня 2019 21:47
Тендер2.rar

Публічні документи

10 липня 2019 19:09
sign.p7s
10 липня 2019 19:08
МТБ оновлений.zip
10 липня 2019 15:22
sign.p7s
10 липня 2019 15:19
Працівники.rar
10 липня 2019 15:19
п. 6.1.1..rar
10 липня 2019 15:19
МТБ.zip
10 липня 2019 15:19
Документи 2.zip
10 липня 2019 15:19
Документи 1.rar
10 липня 2019 15:19
Гарантія.rar
10 липня 2019 15:19
АБС.zip
10 липня 2019 15:19
_ Досвід.rar

Публічні документи

10 липня 2019 20:59
sign.p7s
10 липня 2019 20:58
обладнання.pdf
10 липня 2019 20:58
Чехова 09.rar
10 липня 2019 20:58
Чехова 09.imd
10 липня 2019 20:58
Форми КБ ч3.pdf
10 липня 2019 20:58
Форми КБ ч2.pdf
10 липня 2019 20:58
Форми КБ ч1.pdf
10 липня 2019 20:58
Формальні помилки.pdf
10 липня 2019 20:58
Транспортна схема.PDF
10 липня 2019 20:58
рішення Оттема.PDF
10 липня 2019 20:58
Проект договору.PDF
10 липня 2019 20:58
Посвідчення водіїв.PDF
10 липня 2019 20:58
Новий Статут.pdf
10 липня 2019 20:58
Лист від Ескадор.PDF
10 липня 2019 20:58
лист Банк.pdf
10 липня 2019 20:58
КБ 68К ч.3.PDF
10 липня 2019 20:58
КБ 68К ч.2.pdf
10 липня 2019 20:58
КБ 68К ч.1.pdf
10 липня 2019 20:58
досвід.pdf
10 липня 2019 20:58
Дог.№ 68К.pdf
10 липня 2019 20:58
довідки.pdf
10 липня 2019 20:58
Довідка про санкції.PDF
10 липня 2019 20:58
Довідка про довкілля.PDF
10 липня 2019 20:58
Довідка про АБЗ.PDF
10 липня 2019 20:58
Довідка за ст 17.PDF
10 липня 2019 20:58
Выписка за 10072019.pdf
10 липня 2019 20:58
Відгук.PDF
10 липня 2019 20:58
відгук (2).pdf
10 липня 2019 20:58
Витяг з Статуту.pdf
10 липня 2019 20:58
016-001-27420-2019.zip

Публічні документи

22 серпня 2019 23:10
sign.p7s
22 серпня 2019 23:09
Договірна.rar
22 серпня 2019 23:00
sign.p7s
22 серпня 2019 22:59
Розрахунки.pdf
06 серпня 2019 16:07
sign.p7s
06 серпня 2019 16:04
Довідка.pdf.p7s
06 серпня 2019 16:04
Довідка.pdf
06 серпня 2019 16:04
Довідка.pdf.p7s
06 серпня 2019 16:04
Довідка.pdf
06 серпня 2019 16:04
Довідка.zip
06 серпня 2019 16:04
Довідка (1).zip
06 серпня 2019 16:04
Довідка МВС.pdf
06 серпня 2019 16:04
Довідка ДФС.pdf
06 серпня 2019 16:04
pdf.pdf
10 липня 2019 21:15
sign.p7s
10 липня 2019 21:13
аналогічний договір.pdf
10 липня 2019 21:13
Відгук.pdf
10 липня 2019 21:13
виписка 120000.pdf
10 липня 2019 21:13
GARANTIYA_120 00000UAH.zip
10 липня 2019 21:13
Довідка про МТБ.pdf
10 липня 2019 21:13
Гарантійний лист ЦДР.PDF
10 липня 2019 21:13
2 Атестат АБЗ.pdf
10 липня 2019 21:13
1 Довідка про АБЗ.pdf
10 липня 2019 21:13
Договір ЦДР+ЧАБЗ.pdf
10 липня 2019 21:13
12.imd
10 липня 2019 21:13
8 лицензия.pdf
10 липня 2019 21:13
7 захист довкілля.pdf
10 липня 2019 21:13
5 Договірна ціна.rar
10 липня 2019 21:13
4 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2019 21:13
3 Повноваження.pdf
10 липня 2019 21:13
1 довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 23:43
sign.p7s
10 липня 2019 23:02
1.rar
10 липня 2019 23:00
4.rar
10 липня 2019 22:59
2.rar
10 липня 2019 22:59
3.rar
10 липня 2019 22:55
аналогічний договір.rar
10 липня 2019 22:38
працівники.rar
10 липня 2019 22:34
уповноваження.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗЕТ КОМПАНІ СМІЛА
#40006081
Відхилено 44 600 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 14:41
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД
#39699671
Відхилено 44 820 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 14:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Відхилено 48 348 439,94
UAH з ПДВ
30 липня 2019 10:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
Переможець 52 075 720,80
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 12:24

Документи

17 липня 2019 14:51
sign.p7s
17 липня 2019 14:47
sign.p7s
17 липня 2019 14:46
Рішення_98.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
52 075 720,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 серпня 2019 12:29
Договірна ціна 2 черга.pdf укладений
23 серпня 2019 12:28
Договірна ціна 3 черга.pdf укладений
23 серпня 2019 12:28
Договірна ціна 1 черга.pdf укладений
23 серпня 2019 12:28
Договір підряд.pdf укладений
23 серпня 2019 12:28
Договірна ціна загальна.pdf укладений
23 серпня 2019 12:28
sign.p7s зміни до договору
21 серпня 2020 12:12
ДУ №3.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 12:11
sign.p7s зміни до договору
21 лютого 2020 11:29
ДУ_2.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 11:28
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 08:45
ДУ_1.pdf зміни до договору
02 січня 2020 08:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень до спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Генпідрядника
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку