Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вул. Ільїна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва) (І черга) (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
36 654 517,20 UAH
UA-2019-06-25-001095-b 6e56b931316644e3872e381ff06a0607
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 14:02
Очікувана вартість: 36 654 517,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183 272,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно вимог Замовника, що визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вул. Ільїна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва) (І черга) (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Надпільна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 50
Дата виставлення рахунку Для перерахуваня Генпідряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 15 робочих днів з дати укладення Договору (або додаткової угоди щодо зміни фінансування) рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу згідно Договору. У разі погодження Замовником сплати попередньої оплати (авансу), перерахування коштів здійснюється протягом 15 робочих днів із дати виставлення рахунку Генпідрядником. Аванс 15 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-25-001095-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 10 серпня 2019 20:27
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Ростдорстрой" та в будь-якому разі неправомірно визначено ТОВ "Черкасиміськбуд" переможцем. Докладніше у доданій скарзі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" на підставі ч.5 ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" відкликає скаргу у зв"язку зі втратою подальшої зацікавленості у дійсній процедурі закупівлі
Дата: 14 серпня 2019 15:25
Рішення від 14.08.2019 №11185+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 20:01
Рішення від 27.08.2019 №11825.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 17:08

Документи подані скаржником

10 серпня 2019 20:27
СКАРГА.pdf
10 серпня 2019 20:27
Платіжне доручення.pdf
10 серпня 2019 20:27
Довідка про санкції.PDF
10 серпня 2019 20:27
Рішення_106.pdf
10 серпня 2019 20:27
Рішення_109.pdf

Документи Органу Оскарження

28 серпня 2019 17:08
Рішення від 27.08.2019 №11825.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000014 ● bd32d72a92ca474ea55773f731adfd41
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 10:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.07.2020 № 151

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пунктів 2, 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» ID: UA-2019-06-25-001095-b, проведеної Департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 31 488 396,70
UAH з ПДВ
30 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 31 990 000,00
UAH з ПДВ
30 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасиміськбуд 35 284 129,52
UAH з ПДВ
35 284 129,52
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ" 36 300 000,00
UAH з ПДВ
36 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 18:29
Електронний підпис
11 липня 2019 18:28
Форми КБ ч3.pdf
11 липня 2019 18:28
Форми КБ ч2.pdf
11 липня 2019 18:28
Форми КБ ч1.pdf
11 липня 2019 18:28
Формальні помилки.pdf
11 липня 2019 18:28
Транспорна схема.PDF
11 липня 2019 18:28
Рiшення_Оттема_Iльїна.PDF
11 липня 2019 18:28
Проект договору.PDF
11 липня 2019 18:28
працівники.pdf
11 липня 2019 18:28
Посвідчення водіїв.PDF
11 липня 2019 18:28
обладнання.pdf
11 липня 2019 18:28
Новий Статут.pdf
11 липня 2019 18:28
Лист_Рента_Лiзинг.PDF
11 липня 2019 18:28
Лист_Ескадор.PDF
11 липня 2019 18:28
Лист_Автотранслайн.PDF
11 липня 2019 18:28
КБ 68К ч.3.PDF
11 липня 2019 18:28
КБ 68К ч.2.pdf
11 липня 2019 18:28
КБ 68К ч.1.pdf
11 липня 2019 18:28
Ильина 09.rar
11 липня 2019 18:28
Ильина 09.imd
11 липня 2019 18:28
досвід.pdf
11 липня 2019 18:27
Дог.№ 68К.pdf
11 липня 2019 18:27
Довітка Банк Ільїна.pdf
11 липня 2019 18:27
Довідка про санкції.PDF
11 липня 2019 18:27
Довідка про АБЗ.PDF
11 липня 2019 18:27
Довідка за ст 17.PDF
11 липня 2019 18:27
Відгук.PDF
11 липня 2019 18:27
відгук (2).pdf
11 липня 2019 18:27
Витяг з Статуту.pdf
11 липня 2019 18:27
Атестат АБЗ.pdf
11 липня 2019 18:27
016-001-27403-2019.zip

Публічні документи

11 липня 2019 21:33
_ Працівники.rar
11 липня 2019 21:33
_ МТБ.zip
11 липня 2019 21:33
_ Досвід.rar
11 липня 2019 21:33
_ Документи 2.zip
11 липня 2019 21:33
_ Документи 1.rar
11 липня 2019 21:33
_ АБС.zip

Публічні документи

06 серпня 2019 10:23
Довідка ДФС
06 серпня 2019 10:23
Довідка МВС
11 липня 2019 18:33
Електронний підпис
11 липня 2019 18:23
ЧМБ 14366 p7s.rar
11 липня 2019 18:22
Тех. паспорта власні.pdf
11 липня 2019 18:22
Проект договору.pdf
11 липня 2019 18:22
Оренда ТОВ Шляхбуд.pdf
11 липня 2019 18:22
Ільїна.zip
11 липня 2019 18:22
Довідка ст.17.pdf
11 липня 2019 18:22
Документи ЩМАС.pdf
11 липня 2019 18:22
Будівельна ліцензія.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 18:08
Всі інші документи.pdf
11 липня 2019 18:08
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

ТОВ Черкасиміськбуд

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Відхилено 30 000 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 10:31
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД
#39699671
Відхилено 30 360 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 10:46
ТОВ Черкасиміськбуд
#32414954
Переможець 35 284 129,52
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Черкасиміськбуд
#32414954
35 284 129,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2023 15:23
ДУ №12 Ільїна Генпідряд.pdf зміни до договору
01 березня 2023 15:22
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2022 15:29
ДУ№11.pdf зміни до договору
24 червня 2022 15:28
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 13:14
ДУ №10 Ільїна підряд.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 13:12
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 13:04
№9.pdf зміни до договору
04 січня 2022 13:03
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 08:59
ДУ№8_page-0001.jpg зміни до договору
21 травня 2021 08:57
ДУ№8_page-0003.jpg зміни до договору
21 травня 2021 08:57
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 12:25
ДУ_7.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:20
ДУ №6 від 30 12 2020 до Дог №111 від 05 09 2019.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 08:00
ДУ_5.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 07:59
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 10:28
ДУ_4.pdf зміни до договору
04 березня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 11:37
ДУ_3.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 10:24
ДУ_2.pdf зміни до договору
02 січня 2020 10:22
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 11:37
Дод угода №1.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 11:33
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 08:47
Дог 111 від 05.09.2019 + дод №4.pdf укладений
06 вересня 2019 08:47
Дод 2-2 до дог 111 від 05.09.2019.pdf укладений
06 вересня 2019 08:47
Дод 2-3 до дог 111 від 05.09.2019.pdf укладений
06 вересня 2019 08:47
Дод 3-2 до дог 111 від 05.09.2019.pdf укладений
06 вересня 2019 08:47
Дод 2-1 до дог 111 від 05.09.2019.pdf укладений
06 вересня 2019 08:47
Дод 3-3 до дог 111 від 05.09.2019.pdf укладений
06 вересня 2019 08:47
Дод 3-1 до дог 111 від 05.09.2019.pdf укладений
06 вересня 2019 08:47
Дод 1 до дог 111 від 05.09.2019.pdf укладений
06 вересня 2019 08:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, зміна фінансування поточного року, та реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік. Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за кошторисом на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання робіт та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML