Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
410 760,00 UAH
UA-2019-06-25-001030-b 5569999bb05c4cae8d0fe5d5e442276d
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 11:26
Очікувана вартість: 410 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,12%

Інформація про предмет закупівлі

детальна інформація у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39849 Рулон
туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
5666 Рулон
паперові рушники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
4432 упаковка
паперові серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар, згіндо наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи
Дата подання: 26 червня 2019 14:31
Дата відповіді: 27 червня 2019 09:25
Добрий день! Прошу сказати, у додатку 4, пункті 1.1.2 є умова подати документи, які підтверджують технічні, якісні і кількісні характеристики. Але в дужках пише помилка, джерело не знайдено. Прошу сказати, стосовно цього пункту треба подавати якісь документи, якщо треба, які? Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та виявлений технічний збій. Дані щодо документів які необхідно подати містяться у розділі 4 Додатку 4 тендерної документації
Уточнення щодо розміру серветки
Дата подання: 27 червня 2019 10:12
Дата відповіді: 27 червня 2019 12:13
Доброго дня. Просимо дозволити пропонувати серветку з розміром у складеному вигляді 120мм*120 мм. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, у додатку 4 тендерної документації у розділі 3 чітко зазначено технічні вимоги до серветок, а саме : "Розмір серветки у складеному вигляді: не менше 110 мм х 120 мм"
Щодо серветки
Дата подання: 27 червня 2019 10:15
Дата відповіді: 27 червня 2019 12:14
Доброго дня. Виробник ККПК м.Обухів, під ТМ Диво виготовляє серветку розміром 240*240 мм, що складає 120*120 мм у складеному вигляді. Просимо дозволити її запропонувати. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, у додатку 4 тендерної документації у розділі 3 чітко зазначено технічні вимоги до серветок, а саме : "Розмір серветки у складеному вигляді: не менше 110 мм х 120 мм"
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-25-001030-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Нікітін Андрій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2935507298
Дата подання: 30 липня 2019 13:25
Звернення на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Доброго дня !
Шановний Замовнику, звертаюсь до Вас на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі":
"3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель."

У протоколі № від 22.07.2019р. причиною відхилення зазначено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам, що визначені у тендерній документації, а саме відсутні:
1. Відповідно до копій документів якості(сертифікат відповідності, висновок ДСЕЕ) надані у пропозиції учасника на серветки та рушники паперові вказано, що вони виготовлені за ТУУ, що не відповідає технічним вимогам Додатку 4 тендерної документації.

Так от, Я вважаю недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні і повторно звертаюсь до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моїє пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
1. Поясніть мені, будь-ласка, де у Вас в додатку 4 до тендерної документації містяться технічні вимоги, яким не відповідає пропонована продукція, або вимога про документ, згідно якого повинні виготовлятись паперові рушники та серветки і яким чином це повинно підтверджуватись.
Слід зазначити, що в тендерній пропозиції надана інформація щодо відповідності товару ДСТУ 4267:2003 в якій зазначено, що цей ДСТУ не поширюється на рушники та серветки.
ДАЙТЕ МЕНІ, БУДЬ-ЛАСКА, ПОЯСНЕННЯ, НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ВАМИ ВІДХИЛЕНО МОЮ ПРОПОЗИЦІЮ, ОСКІЛЬКИ ПІДСТАВА, ЗАЗНАЧЕНА В ПРОТОКОЛІ Є НАДУМАНОЮ!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-06-25-001030-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Нікітін Андрій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2935507298
Дата подання: 30 липня 2019 15:39
Доповнення до описаного вище
Крім того, слід зазначити, що в новій закупівлі UA-2019-07-26-000116-b, оголошеній Вами, на питання від 29.07.2019р. о 14:58 Ви дали відповідь, що вимога щодо відповідності товару ДСТУ стосується тільки туалетного паперу, при цьому в додатку 4 у Вас зміни несуттєві.
Тому знову ж таки питання:
На якій підставі Ви відхилили пропозицію Фоп Нікітіна А. С.?
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-25-001030-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Захарунь Артем Олексійович, Код ЄДРПОУ:3487810612
Дата подання: 02 липня 2019 15:36
Дискримінаційні умови
Замовник згідно пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановив вимогу, згідно якої учасник повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів за період 2017-2018рр. Дана умова є дискримінаційною, так як це забороняє молодим підприємствам брати участь у закупівлі, які почали свою діяльність у закупівлях у 2019 році і вже встигли укласти договори з 01.01.2019р. Просимо внести зміни до тендерної документації та дозволити надавати довідку про аналогічні договори (та підтвердження їх виконання) за період 2019 року. Встановлена Замовником вимога суперечить одному з найголовніших принципів публічніх закупівель - недискримінація учасників. Дане порушення породжує і наступні відхилення від принципів - максимальна економія коштів та добросовісна конкуренція серед учасників (Стаття 3 та Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі").
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилка
Дата: 02 липня 2019 15:42
рішення від 04.07.2019 № 8875.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 20:46

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 297 077,40
UAH з ПДВ
297 077,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Захарунь Артем Олексійович 324 702,11
UAH з ПДВ
324 702,11
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нікітін Андрій Сергійович 344 098,20
UAH з ПДВ
344 098,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 12:09
Електронний підпис
10 липня 2019 17:54
Електронний підпис
10 липня 2019 17:52
додаток 1.pdf
10 липня 2019 17:52
Договір №28.pdf
10 липня 2019 17:52
Довідка ч2ст17.pdf
10 липня 2019 17:52
Довідка п9ч1ст17.pdf
10 липня 2019 17:52
Довідка п6ч1ст17.pdf
10 липня 2019 17:52
Довідка п4ч1ст17.pdf
10 липня 2019 17:52
Довідка п3ч1ст17.pdf
10 липня 2019 17:52
Довідка п2ч1ст17.pdf
10 липня 2019 17:52
Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2019 17:52
Витяг Бембікс.pdf
10 липня 2019 17:52
цінова пропозиція.pdf
10 липня 2019 17:52
Технічні вимоги.pdf
10 липня 2019 17:52
Статут.pdf
10 липня 2019 17:52
проект договору.pdf
10 липня 2019 17:52
ОПИС.pdf
10 липня 2019 17:52
лист-відгук.jpg
10 липня 2019 17:52
документи якості.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 00:04
Електронний підпис
11 липня 2019 00:00
Довідки.pdf.p7s
11 липня 2019 00:00
Проект договору.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
ФОП Мельник.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
Гарантійні листи.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
ТОВ Домінік 777.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
ТОВ Бембікс.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
Листи-згоди.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
Обухів_ISO 140012015.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
Лист-пояснення2.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
Лист-пояснення3.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
Лист-пояснення.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
Лист-відгук.pdf.p7s
10 липня 2019 23:59
Довідки.pdf
10 липня 2019 23:59
Проект договору.pdf
10 липня 2019 23:59
ФОП Мельник.pdf
10 липня 2019 23:59
Гарантійні листи.pdf
10 липня 2019 23:59
ТОВ Бембікс.pdf
10 липня 2019 23:59
ТОВ Домінік 777.pdf
10 липня 2019 23:59
Листи-згоди.pdf
10 липня 2019 23:59
Обухів_ISO 140012015.pdf
10 липня 2019 23:59
Лист-пояснення2.pdf
10 липня 2019 23:59
Лист-пояснення3.pdf
10 липня 2019 23:59
Лист-пояснення.pdf
10 липня 2019 23:59
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
10 липня 2019 23:59
Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕМБІКС"

ФОП Захарунь Артем Олексійович

ФОП Нікітін Андрій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Відхилено 297 077,40
UAH з ПДВ
15 липня 2019 16:38
ФОП Захарунь Артем Олексійович
#3487810612
Відхилено 324 702,11
UAH з ПДВ
18 липня 2019 10:56
ФОП Нікітін Андрій Сергійович
#2935507298
Відхилено 344 098,20
UAH з ПДВ
22 липня 2019 16:06

Інформація про відміну

Дата відміни
22 липня 2019 16:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі