Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
410 760,00 UAH
UA-2019-06-25-001030-b ● 5569999bb05c4cae8d0fe5d5e442276d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141673 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Мушит Орися Володимирівна 380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 11:26 |
Очікувана вартість: | 410 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,12% |
Інформація про предмет закупівлі
детальна інформація у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39849 Рулон
туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
5666 Рулон
паперові рушники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
4432 упаковка
паперові серветки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар, згіндо наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2019 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2019 14:52 |
Договір на туалетний папір.docx | |
25 червня 2019 14:51 |
тендерна документація на туалетний папір, паперові серветки та рушники.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи
Дата подання: 26 червня 2019 14:31
Дата відповіді: 27 червня 2019 09:25
Добрий день! Прошу сказати, у додатку 4, пункті 1.1.2 є умова подати документи, які підтверджують технічні, якісні і кількісні характеристики. Але в дужках пише помилка, джерело не знайдено. Прошу сказати, стосовно цього пункту треба подавати якісь документи, якщо треба, які? Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та виявлений технічний збій. Дані щодо документів які необхідно подати містяться у розділі 4 Додатку 4 тендерної документації
Уточнення щодо розміру серветки
Дата подання: 27 червня 2019 10:12
Дата відповіді: 27 червня 2019 12:13
Доброго дня. Просимо дозволити пропонувати серветку з розміром у складеному вигляді 120мм*120 мм. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, у додатку 4 тендерної документації у розділі 3 чітко зазначено технічні вимоги до серветок, а саме : "Розмір серветки у складеному вигляді: не менше 110 мм х 120 мм"
Щодо серветки
Дата подання: 27 червня 2019 10:15
Дата відповіді: 27 червня 2019 12:14
Доброго дня. Виробник ККПК м.Обухів, під ТМ Диво виготовляє серветку розміром 240*240 мм, що складає 120*120 мм у складеному вигляді. Просимо дозволити її запропонувати. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, у додатку 4 тендерної документації у розділі 3 чітко зазначено технічні вимоги до серветок, а саме : "Розмір серветки у складеному вигляді: не менше 110 мм х 120 мм"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-25-001030-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Нікітін Андрій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2935507298
Дата подання: 30 липня 2019 13:25
Звернення на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Доброго дня !
Шановний Замовнику, звертаюсь до Вас на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі":
"3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель."
У протоколі № від 22.07.2019р. причиною відхилення зазначено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам, що визначені у тендерній документації, а саме відсутні:
1. Відповідно до копій документів якості(сертифікат відповідності, висновок ДСЕЕ) надані у пропозиції учасника на серветки та рушники паперові вказано, що вони виготовлені за ТУУ, що не відповідає технічним вимогам Додатку 4 тендерної документації.
Так от, Я вважаю недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні і повторно звертаюсь до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моїє пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
1. Поясніть мені, будь-ласка, де у Вас в додатку 4 до тендерної документації містяться технічні вимоги, яким не відповідає пропонована продукція, або вимога про документ, згідно якого повинні виготовлятись паперові рушники та серветки і яким чином це повинно підтверджуватись.
Слід зазначити, що в тендерній пропозиції надана інформація щодо відповідності товару ДСТУ 4267:2003 в якій зазначено, що цей ДСТУ не поширюється на рушники та серветки.
ДАЙТЕ МЕНІ, БУДЬ-ЛАСКА, ПОЯСНЕННЯ, НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ВАМИ ВІДХИЛЕНО МОЮ ПРОПОЗИЦІЮ, ОСКІЛЬКИ ПІДСТАВА, ЗАЗНАЧЕНА В ПРОТОКОЛІ Є НАДУМАНОЮ!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, звертаюсь до Вас на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі":
"3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель."
У протоколі № від 22.07.2019р. причиною відхилення зазначено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам, що визначені у тендерній документації, а саме відсутні:
1. Відповідно до копій документів якості(сертифікат відповідності, висновок ДСЕЕ) надані у пропозиції учасника на серветки та рушники паперові вказано, що вони виготовлені за ТУУ, що не відповідає технічним вимогам Додатку 4 тендерної документації.
Так от, Я вважаю недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні і повторно звертаюсь до Вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моїє пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
1. Поясніть мені, будь-ласка, де у Вас в додатку 4 до тендерної документації містяться технічні вимоги, яким не відповідає пропонована продукція, або вимога про документ, згідно якого повинні виготовлятись паперові рушники та серветки і яким чином це повинно підтверджуватись.
Слід зазначити, що в тендерній пропозиції надана інформація щодо відповідності товару ДСТУ 4267:2003 в якій зазначено, що цей ДСТУ не поширюється на рушники та серветки.
ДАЙТЕ МЕНІ, БУДЬ-ЛАСКА, ПОЯСНЕННЯ, НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ВАМИ ВІДХИЛЕНО МОЮ ПРОПОЗИЦІЮ, ОСКІЛЬКИ ПІДСТАВА, ЗАЗНАЧЕНА В ПРОТОКОЛІ Є НАДУМАНОЮ!!!!!!!
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-06-25-001030-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Нікітін Андрій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2935507298
Дата подання: 30 липня 2019 15:39
Доповнення до описаного вище
Крім того, слід зазначити, що в новій закупівлі UA-2019-07-26-000116-b, оголошеній Вами, на питання від 29.07.2019р. о 14:58 Ви дали відповідь, що вимога щодо відповідності товару ДСТУ стосується тільки туалетного паперу, при цьому в додатку 4 у Вас зміни несуттєві.
Тому знову ж таки питання:
На якій підставі Ви відхилили пропозицію Фоп Нікітіна А. С.?
Розгорнути
Згорнути
Тому знову ж таки питання:
На якій підставі Ви відхилили пропозицію Фоп Нікітіна А. С.?
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-25-001030-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Захарунь Артем Олексійович, Код ЄДРПОУ:3487810612
Дата подання: 02 липня 2019 15:36
Дата подання: 02 липня 2019 15:36
Дискримінаційні умови
Замовник згідно пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановив вимогу, згідно якої учасник повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів за період 2017-2018рр. Дана умова є дискримінаційною, так як це забороняє молодим підприємствам брати участь у закупівлі, які почали свою діяльність у закупівлях у 2019 році і вже встигли укласти договори з 01.01.2019р. Просимо внести зміни до тендерної документації та дозволити надавати довідку про аналогічні договори (та підтвердження їх виконання) за період 2019 року. Встановлена Замовником вимога суперечить одному з найголовніших принципів публічніх закупівель - недискримінація учасників. Дане порушення породжує і наступні відхилення від принципів - максимальна економія коштів та добросовісна конкуренція серед учасників (Стаття 3 та Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі").
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилка
Дата: 02 липня 2019 15:42
рішення від 04.07.2019 № 8875.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 20:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2019 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕМБІКС" |
297 077,40
UAH з ПДВ
|
297 077,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Захарунь Артем Олексійович |
324 702,11
UAH з ПДВ
|
324 702,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Нікітін Андрій Сергійович |
344 098,20
UAH з ПДВ
|
344 098,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕМБІКС" #39518480 |
Відхилено |
297 077,40
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 16:38
|
ФОП Захарунь Артем Олексійович #3487810612 |
Відхилено |
324 702,11
UAH з ПДВ
|
18 липня 2019 10:56
|
ФОП Нікітін Андрій Сергійович #2935507298 |
Відхилено |
344 098,20
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 16:06
|
Інформація про відміну
Дата відміни
22 липня 2019 16:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі