Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція закладу дошкільної освіти з провадженням нового освітнього простору за адресою: Бердичівський район, с.Слободище, вул.Карпенка,15».
Очікувана вартість
8 869 609,00 UAH
UA-2019-06-25-000982-c a2fa6e2415e8499ca5e3212ae5278542
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рихліцька Надія Павлівна

+380963662158 04345658@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Швайківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04345658
Місцезнаходження: 13331, Україна , Житомирська обл., Швайківка, вулиця Осівка 1
Контактна особа: Рихліцька Надія Павлівна
+380963662158
04345658@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 13:49
Очікувана вартість: 8 869 609,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 696,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція закладу дошкільної освіти з провадженням нового освітнього простору за адресою: Бердичівський район, с.Слободище, вул.Карпенка,15».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13330, Україна, Житомирська область, с.Слободище, вул.Карпенка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 7 761 082,80
UAH з ПДВ
7 494 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ПРОГРЕС - БУД" 8 615 520,00
UAH з ПДВ
7 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 15:18
Довідка УМВС
26 липня 2019 15:14
Довідка податкова
12 липня 2019 13:38
Оновлення
12 липня 2019 13:34
Оновлення
12 липня 2019 13:34
Оновлення
12 липня 2019 13:34
Оновлення
12 липня 2019 13:33
Оновлення
12 липня 2019 13:33
Оновлення
12 липня 2019 13:33
Оновлення
12 липня 2019 13:33
Оновлення
12 липня 2019 13:33
Оновлення
12 липня 2019 13:33
Оновлення
12 липня 2019 13:33
Оновлення
10 липня 2019 15:23
Електронний підпис
10 липня 2019 15:18
IMG_0031-2.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0031-1.pdf
10 липня 2019 15:18
70.imd
10 липня 2019 15:18
IMG_0001.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0002.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0003.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0004.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0005.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0006.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0007.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0008.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0009.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0010.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0011.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0012.pdf
10 липня 2019 15:18
Відгук.PDF
10 липня 2019 15:18
IMG_0013.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0014.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0015.pdf
10 липня 2019 15:18
7. Установчі нов.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0016.pdf
10 липня 2019 15:18
Договір-3.pdf
10 липня 2019 15:18
СТАТУТ ПРОГРЕС-М.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0036.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0035.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0034.pdf
10 липня 2019 15:18
Ліцензії.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0017.pdf
10 липня 2019 15:18
IMG_0018.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0019.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0020.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0021.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0022.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0023.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0024.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0033.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0032.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0030.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0029.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0028.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0027.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0026.pdf
10 липня 2019 15:17
IMG_0025.pdf
10 липня 2019 15:17
серт.pdf
10 липня 2019 15:17
ПРОГРЕС-М 1.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 15:56
Електронний підпис
10 липня 2019 15:55
12. Копія Статуту.PDF
10 липня 2019 15:55
10. Проект договору.PDF
10 липня 2019 15:55
Реєстр документів.PDF
10 липня 2019 15:55
1.3.3. Лист відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ПРОГРЕС - БУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
7 494 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 12:10
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 12:05
додаткова 11.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 16:57
додаткова 10.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 16:56
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 10:01
додаткова 9.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 12:39
додаткова 8 садок.pdf зміни до договору
11 серпня 2021 12:20
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 18:05
додаткова 7.pdf зміни до договору
02 червня 2021 17:42
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 17:42
додаткова 6.pdf зміни до договору
31 травня 2021 17:06
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 12:52
додаткова 5.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 12:50
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 10:31
додаткова4.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 10:28
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 14:56
додаткова 3.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 14:53
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 16:18
додаткова 2.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 16:15
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 13:39
додаткова 1.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 13:37
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 17:38
Договір укладений
07 серпня 2019 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни в Розділ 3 «Ціна Договору та порядок розрахунків» пункт 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1.« Ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: 7 494 992,00 грн. (Сім мільйонів чотириста дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дві гривни нуль копійок), в тому числі ПДВ – 1 249 165,33 грн. (Один мільйон двісті сорок дев’ять тисяч сто шістдесят п’ять гривень тридцять три копійки), як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. Для реєстрації бюджетних зобовязань в УДКСУ сума сановить 1 699 584 грн.80 коп. (один мільйон шістсот девяносто девять тисяч пятсот вісімдесят чотири гривни вісімдесят копійок), в тому числі ПДВ 283 264,13 грн. (двісті вісімдесят три тисячі двісті шістдесят чотири гривни тринадцять копійок)». Після затвердження у встановленому порядку бюджетних асигнувань для Замовника на фінансування закупівлі протягом поточного та наступних бюджетних періодів, Сторони уточнюють обсяг взаємних зобовязань в частині виконання робіт та їх оплати згідно календарного графіка виконання робіт протягом поточного бюджетного періоду та пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, а так само уточнюють розподіл робіт в частині строків їх виконання та згідно календарного графіку виконання робіт. Загальна сума Договору залишається без змін. 2. Сторони домовилися доповнити в Розділ 5 «Фінансування робіт» пункт 5.6. Договору та викласти у наступній редакції: «5.6. У випадку продовження строку виконання робіт або строку дії цього Договору з підстав, визначених згідно ст.36 Закону, та на строк, що охоплює більш ніж один бюджетний період Замовника, розподіл коштів на фінансування виконання робіт додатково узгоджується сторонами. Замовник має право уточнити план фінансування робіт на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсяг фактично виконаних робіт, тощо». 3. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання будівельних робіт викласти у новій редакції. 4. Додади до Розділу 13 Додатки до Договору Додаток №5 План фінансування будівельних робіт. 5. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін. 6. Ця додаткова угода складена у 2 (двох) оригінальних примірниках, по одному для кожної Сторони, що мають однакову юридичну силу, і є невід’ємною частиною договору. Решта пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися про те, що додаток до Договору №2 – зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва вважати не дійсним та привести додатки у відповідність, внести зміни у п.13.1 розділ 13. Додатки до Договору та викласти у новій редакції: «13.1. Всі Додатки до цього Договору оформлені належним чином та є його невід’ємною частиною: Додаток № 1 – Протокол узгодження договірної ціни; Додаток № 2 – План фінансування будівельних робіт; Додаток № 3 – Договірна ціна на виконання будівельних робіт; Додаток № 4 – Календарний графік виконання будівельник робіт. 2. Додаток №2 до Договору «План фінансування будівельних робіт» викласти у новій редакції». 3. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання будівельних робіт» викласти у новій редакції. 4. Сторони домовилися внести зміни в Розділ 3 «Ціна договору та порядок розрахунків» пункт 3.1. в абзац 2 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Загальна сума Договору становить 7 494 992,00 грн. (сім мільйонів чотириста дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дві гривни нуль копійок), в тому числі ПДВ – 1 249 165,33 грн. (один мільйон двісті сорок дев’ять тисяч сто шістдесят п’ять гривень тридцять три копійки), з них згідно календарного графіку виконання робіт, а саме: - 2019 р. сума становить 1 699 584 грн. 80 коп. (один мільйон шістсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят чотири гривни вісімдесят копійок), в тому числі ПДВ 283 264,13 грн. (двісті вісімдесят три тисячі двісті шістдесят чотири гривни тринадцять копійок); - 2020 р. сума становить - 5 500 000,20 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот тисяч гривень двадцять копійок), в тому числі ПДВ 916 666,70 грн, (дев’ятсот шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень сімдесят копійок); - 2021р. сума становить - 295 407,00 грн. двісті дев’яносто п’ять тисяч чотириста сім гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ 49 234,50 грн.(сорок дев’ять тисяч двісті тридцять чотири гривень п’ятдесят копійок). Після затвердження у встановленому порядку бюджетних асигнувань для Замовника на фінансування закупівлі протягом поточного та наступних бюджетних періодів, Сторони уточнюють обсяг взаємних зобов’язань в частині виконання робіт та їх оплати згідно календарного графіка виконання робіт протягом поточного бюджетного періоду та пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, а так само уточнюють розподіл робіт в частині строків їх виконання та згідно календарного графіку виконання робіт. 5. Сторони домовилися внести зміни в Розділ 12 «Термін дії договору та інші умови» пункт 12.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 12.1. Даний договір вступає в силу з моменту підписання і діє до 31.12.2021р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань. 6. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін. 7. Ця додаткова угода складена у 2 (двох) оригінальних примірниках, по одному для кожної Сторони, що мають однакову юридичну силу, і є невід’ємною частиною договору. Решта пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни до Додатоку №2 до Договору «План фінансування будівельних робіт» та викласти у новій редакції». 2. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін. 3. Ця додаткова угода складена у 2 (двох) оригінальних примірниках, по одному для кожної Сторони, що мають однакову юридичну силу, і є невід’ємною частиною договору. Решта пунктів Договору залишається без змін
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виділенням коштів на фінансування у 2021 році та продовженням виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція закладу дошкільної освіти з провадженням нового освітнього простору за адресою: Бердичівський район, с. Слободище, вул. Карпенка, 15», Сторони домовилися внести зміни до Договору № 59 від 07.08.2019 року, а саме: 1. Пункт 3.1. Договору та викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: 7 494 992,00 грн. (Сім мільйонів чотириста дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дві гривні нуль копійок), у тому числі ПДВ 1 249 165 грн 33 коп (Один мільйон двісті сорок дев’ять тисяч сто шістдесят п’ять гривень тридцять три копійки), з них згідно календарного графіку виконання робіт, а саме: - 2019 р. сума становить: 1 699 584 грн 80 коп (Один мільйон шістсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят чотири гривни вісімдесят копійок), в тому числі ПДВ : 283 264 грн 13 коп (Двісті вісімдесят три тисячі двісті шістдесят чотири гривни 13 копійок); - Для реєстрації бюджетних зобов’язань в Державній казначейській службі України на 2021 р. сума становить: 5 795 407 грн 20 грн. (П’ять мільйонів сімсот дев’яносто п’ять тисяч чотириста сім гривень двадцять копійок), в тому числі ПДВ: 965 901 грн 20 коп (Дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот одна гривня двадцять копійок). Після затвердження у встановленому порядку бюджетних асигнувань для Замовника на фінансування закупівлі протягом поточного та наступних бюджетних періодів, Сторони уточнюють обсяг взаємних зобов’язань в частині виконання робіт та їх оплати згідно календарного графіка виконання робіт протягом поточного бюджетного періоду та пропорційно фактичному обсягу затверджених бюджетних асигнувань, а так само уточнюють розподіл робіт в частині строків їх виконання та згідно календарного графіку виконання робіт». 2. Пункт 3.2. Договору та викласти в наступній редакції: « 3.2. Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату (авансу) для виконання робіт річного обсягу передбаченого проектно-кошторисною документацією на розрахунковий рахунок Підрядника у розмірі 30% від розміру фінансування відповідного року, наведеного у п. 3.1. Договору, в межах бюджетних асигнувань Замовника, а саме: 1 738 622 грн 16 коп (один мільйон сімсот тридцять вісім тисяч шістсот двадцять дві гривни шістнадцять копійок) в тому числі ПДВ 289 770 грн 36 коп (двісті вісімдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят гривень тридцять шість копійок), на р/р UA458201720355399011700706026 в Державній казначейській службі України, м.Київ». 3. Додаток № 4 до Договору «Календарний графік виконання будівельних робіт» викласти у новій редакції. 4. Додаток № 5 до Договору «План фінансування будівельних робіт» викласти у новій редакції». 5. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін. 6. Ця додаткова угода складена у 2 (двох) оригінальних примірниках, по одному для кожної Сторони, що мають однакову юридичну силу, і є невід’ємною частиною договору. 7. Решта пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до реквізитів Замовника до Розділу 14 «Юридичні адреси і реквізити Сторін» Договору та викласти їх у наступній редакції: «14. Юридичні адреси і реквізити Сторін» Швайківська сільська рада Юридична адреса: 13331, Житомирська обл. Бердичівський район, с. Швайківка, вул. Осівка, 1 А ЄДРПОУ 04345658 Р/р_______________________________________ __________________________________________ Державна казначейська служба України МФО 820172» 2.Пункт 3.2. Договору та викласти в наступній редакції: «3.2. Замовник має право перерахувати Підряднику аванс для виконання робіт річного обсягу передбаченого проєктно-кошторисною документацією на розрахунковий рахунок Підрядника у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Сума авансу становить 1 738 622 грн 16 коп (один мільйон сімсот тридцять вісім тисяч шістсот двадцять дві гривни шістнадцять копійок) в тому числі ПДВ 289 770 грн 36 коп (двісті вісімдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят гривень тридцять шість копійок), на р/р UA458201720355399011700706026 в Державній казначейській службі України, м.Київ».
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни в абзац 3 пункт 3.1 Розділ Договору № 59 від 07.08.2019 року та викласти його у наступній редакції: «Для реєстрації бюджетних зобов’язань сума зменшилася на 2 100 000 грн 00 коп (два мільйони сто гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ 350 000 грн 00 коп і становить 3 695 407 грн 20 коп (три мільйони шістсот дев’яносто п’ять тисяч чотириста сім гривень двадцять копійок), у тому числі ПДВ 615 901 грн 20 коп». Загальна ціна (вартість) Договору залишається без змін. 2. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін. 3. Ця додаткова угода складена у 2 (двох) оригінальних примірниках, по одному для кожної Сторони, що мають однакову юридичну силу, і є невід’ємною частиною договору. 4. Решта пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням загальної суми договору на 1 860 779 грн 84 коп , з причини зменшення обсягів робіт згідно відомості обсягів та проведенням коригування проекту, Сторони домовились внести зміни до договору № 59 від 07.08.2019 року, а саме: 1. Пункт 3.1 викласти у наступній редакції: «3.1.Ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: 5 634 212,16 грн. (П’ять мільйонів шістсот тридцять чотири тисячі двісті дванадцять гривень шістнадцять копійок), у тому числі ПДВ - 939 035,36 грн. (Дев’ятсот тридцять дев’ять тисяч тридцять п’ять гривень тридцять шість копійок), з них згідно календарного графіку виконання робіт, а саме: - 2019 р. сума становить: 1 699 584 грн 80 коп (Один мільйон шістсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят чотири гривні 80 копійок), в тому числі ПДВ – 283 264,13 грн. (Двісті вісімдесят три тисячі двісті шістдесят чотири гривні 13 копійок); - 2021 р. сума становить: 3 934 627 грн 36 коп (Три мільйона дев’ятсот тридцять чотири тисячі шістсот двадцять сім гривень 36 копійок), в тому числі ПДВ – 655 771,23 грн. (шістсот п’ятдесят п’ять тисяч сімсот сімдесят одна гривня 23 копійки). Фінансові зобов’язання беруться лише після надходження коштів на рахунок Замовника». 2. Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» викласти у новій редакції. 3.Додаток № 4 до Договору «Календарний графік виконання будівельних робіт» викласти у новій редакції. 4. Додаток № 5 до Договору «План фінансування будівельних робіт» викласти у новій редакції. 5. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін. 6. Ця додаткова угода складена у 2 (двох) оригінальних примірниках, по одному для кожної Сторони, що мають однакову юридичну силу, і є невід’ємною частиною договору. 7. Решта пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції. 2. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін. 3. Ця додаткова угода складена у 2 (двох) оригінальних примірниках, по одному для кожної Сторони, що мають однакову юридичну силу, і є невід’ємною частиною договору. 4. Решта пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням загальної суми договору на 03 грн 57 коп, Сторони домовились внести зміни до договору № 59 від 07.08.2019 року, а саме: 1. Пункт 3.1 викласти у наступній редакції: «3.1.Ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: 5 634 208 грн 59 коп (П’ять мільйонів шістсот тридцять чотири тисячі двісті вісім гривень п’ятдесят дев’ять копійок), у тому числі ПДВ - 939 034,77 грн. (Дев’ятсот тридцять дев’ять тисяч тридцять чотири гривни сімдесят сім копійок), з них згідно календарного графіку виконання робіт, а саме: - 2019 р. сума становить: 1 699 584 грн 80 коп (Один мільйон шістсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят чотири гривні 80 копійок), в тому числі ПДВ – 283 264,13 грн. (Двісті вісімдесят три тисячі двісті шістдесят чотири гривні 13 копійок); - 2021 р. сума становить: 3 934 623 грн 79 коп (Три мільйона дев’ятсот тридцять чотири тисячі шістсот двадцять три гривни 79 копійок), в тому числі ПДВ – 655 770,63 грн. (шістсот п’ятдесят п’ять тисяч сімсот сімдесят гривень 63 копійки).» 2. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін. 3. Ця додаткова угода складена у 2 (двох) оригінальних примірниках, по одному для кожної Сторони, що мають однакову юридичну силу, і є невід’ємною частиною договору. 4. Решта пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 634 208,59
UAH (в тому числі ПДВ 939 034,76 UAH)