Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Зарічанське лісове господарство" |
Код ЄДРПОУ: | 36548884 |
Місцезнаходження: | 12440, Україна , Житомирська обл., с. Зарічани, пров. Довженка, буд. 9 |
Контактна особа: |
Віталій Свінцицький +380679578253 vitaliy_svintsitskiy@mail.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 1 221 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,08% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2019 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2019 12:36 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Всупереч ч.7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, де передбачається вимога наступна вимога: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що готуються безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, складені іншими мовами, повинні мати автентичний переклад українською мовою»,Учасник надає в складі тендерної пропозиції паспорт якості на дизельне пальне російською мовою без автентичного перекладу.
У законодавстві України закріплено вимоги до складу реквізитів довіреності, без яких вона не може вважатися дійсною.
Довіреність повинна мати такі реквізити:
дату здійснення дії (тобто видачі довіреності), без якої довіреність вважається нікчемною;
дані довірителя; якщо довіреність видається від імені юридичної особи, то в ній необхідно зазначити дані підприємства, а також особу чи орган, упов-новажені видавати таку довіреність, — це можуть бути директори (генеральний, виконавчий), які діють на підставі статуту;
дані уповноваженого представника: прізвище, ім’я, по батькові, підпис, паспортні дані, місце прописки;
повноваження представника; представник не має права у своїх діях виходити за рамки повноважень, зазначених у довіреності; водночас правочин, здійснений представником з перевищенням повноважень, вважатиметься нікчемним, якщо тільки довіритель не виразить схвалення з приводу такої угоди;
печатку підприємства-довірителя та підпис особи, яка видала довіреність.
Довіреність на представника подано Учасником в складі тендерної пропозиції, не містить підпису уповноваженого представника.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД".
1. Відповідно до частини першої та абзацу першого і другого частини третьої статті 202 Цивільного кодексу України) (далі – Кодекс) правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Одностороннім правочином є дія однієї сторони, яка може бути представлена однією або кількома особами. Односторонній правочин може створювати обов’язки лише для особи, яка його вчинила. Довіреність - це письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Згідно із статтею 245 Кодексу, форма довіреності повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має вчинятися правочин. Підсумовуючи вищенаведене хочемо зазначити, що чинним законодавством України не передбачено обов’язковою умовою наявність підпису уповноваженого представника у довіреності.
2. Зазначаємо що Учасник ПП "ОККО КОНТРАКТ" у складі своєї тендерної пропозиції надав ПАСПОРТА ЯКОСТІ на ДП російською мовою.
: Всупереч ч.7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що готуються безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, складені іншими мовами, повинні мати автентичний переклад українською мовою». Учасник надає в складі тендерної пропозиції паспорт якості на дизельне пальне російською мовою без автентичного перекладу.
3. Відсутність аналогічних виконаних договорів згідно предмета закупівля : Газ скраплений та Бензин А-92.
4. Відсутність переліку АЗС згідно додатка 7 Тендерної документації. (ЩОДО РОЗТАШУВАННЯ АЗС В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ)
5. Усі надані довідки від учасника без вихідних номерів та дати видачі, а також не містять найменування замовника.
Підсумовуючи все вищевказане, повідомляємо про відсутність законних підстав щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД".
та визнання переможцем ПП "ОККО КОНТРАКТ".
Вразі не прийняття даної скарги вимушені звернутися до АМКУ, адже на це є всі підстави.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 липня 2019 16:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000056 ● 6740a0d0d12f420ab011e6dc62433bd6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2019
№ 42
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2019 № 42.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2019-06-25-000953-c від 25.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-05 09:11:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-06-25-000953-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922). постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до розділу ІІ Додатка 3 тендерної документації, ДП «Зарічанське лісове господарство» встановлено умову, щодо надання учасником, якого визнано переможцем закупівлі у строк, що не перевищує 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, замовнику в паперовому вигляді копії за підписом та печаткою учасника і оригінали таких документів:
- копії документів, що засвідчують повноваження особи на підписання договору;
- оригінал довідки з банку про відкриття поточного рахунку (із зазначенням усіх банківських реквізитів). Довідка надається для підтвердження банківських реквізитів учасника, які зазначено у проекті договору;
- договір з додатками у 2 (двох) примірниках (відповідно до додатку 5 цієї Документації) підписаний уповноваженою особою Учасника та завірений печаткою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення про спосіб надання зазначених документів переможцем, який встановлено розділом ІІ Додатка 3 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-09 12:11:17
Відповідь замовника
Учасник переможець надав пакет документів в паперовому вигляді відповідно до розділу ІІ Додатку 3 особисто у срок, що не перевищує 10 (десять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
- Довідка 9.PDF
- Довідка 10.PDF
- Довідка 11.PDF
- Довідка 12.PDF
- Довідка 13.PDF
- Довідка 14.PDF
- Довідка 15.PDF
- Довідка 16.PDF
- Довідка 17.PDF
- Довідка 18.PDF
- Довідка 19.PDF
- Довідка 20.PDF
- Довідка 21.PDF
- Довідка 22.PDF
- Довідка 23.PDF
- Довідка 24.PDF
- Довідка 25.PDF
- Довідка 26.PDF
- Довідка банк.PDF
- Довідка про відкриття рахунків.PDF
- Довідка.PDF
- Довідка8.PDF
- Довіреність.PDF
- Інф. довідка.PDF
- Інформаційна довідка з ЄДР.PDF
- Наказ.PDF
- Опис документів.PDF
- Повна інф. довідка.PDF
- Рішення (2).PDF
- Рішення.PDF
- Справжність підпису 2.PDF
- Справжність підпису.PDF
- Статаут.PDF
- Види діяльності.PDF
- Виписка.PDF
- Витяг з протоколу 2.PDF
- Витяг з протоколу.PDF
- Витяг ПДВ.PDF
- Відомості з ЄДР.PDF
- Гарагтійний лист.PDF
- Довідка 2.PDF
- Довідка 3.PDF
- Довідка 4.PDF
- Довідка 5.PDF
- Довідка 6.PDF
- Довідка 7.PDF
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-09 13:48:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2019-06-25-000953-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922). постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету від 19.07.2019 № 1, Державним підприємством «Зарічанське лісове господарство» (далі – Замовник) керуючись пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВОГ КАРД» пропозиція якого за результатами оцінки проведеної електронним аукціоном визначена найбільш економічно вигідною.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, поясніть, якому (яким) пункту (пунктам) тендерної документації не відповідав учасник ТОВ «ВОГ КАРД»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-14 16:06:36
Відповідь замовника
Учасник ТОВ " Вог Кард" не відповідав вимогам тендерної документації в розділі 1 ч.7 ("інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції") та розділу 3 ч.1("зміст і спосіб подання тендерної пропозиції")
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п1.ст.31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли.
2019-08-27 08:58:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушеня усунуто шляхом відміни торгів
2019-09-04 17:13:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 027 900,00
UAH з ПДВ
|
978 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 029 000,00
UAH з ПДВ
|
979 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
1 051 800,00
UAH з ПДВ
|
979 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
982 500,00
UAH з ПДВ
|
982 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Відхилено |
978 400,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2019 16:14
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
979 400,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 16:06
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 27 серпня 2019 09:02 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п1.ст.31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли. |
27 серпня 2019 09:02
|
Електронний підпис |
27 серпня 2019 09:00
|
Протокол № 43.docx |