електрощітки (або еквівалент) - 4 найменування (детальніше в додатку 6 ТД)
Очікувана вартість
3 694 852,80 UAH
UA-2019-06-25-000947-b 1f341f9cadda458e9cedea4639739f09
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 11:45
Очікувана вартість: 3 694 852,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36 949,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 474,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


електрощітки (або еквівалент) - 4 найменування (детальніше в додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21606 шт
електрощітки (або еквівалент) - 4 найменування (детальніше в додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська обл., смт. Іларіонове, Харківська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару але не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 червня 2019 14:32
Електронний цифровий підпис
25 червня 2019 14:32
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-28-000015 ● 5a391b6b4b504cf8a387263680b9de39
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-28 16:40:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.02.2020 № 51

Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 27.02.2020 № 51

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2019-06-25-000947-b 25.06.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-06-25-000947-b ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (електрощітки) очікуваною вартістю 3 694 852,80 грн повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно зі ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За ID номером в системі - UA-P-2019-06-25-000176-b на закупівлю 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (електрощітки) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 11 685 000, 00 грн. Саме з прив’язкою до цієї оприлюдненої планової суми були оголошені процедури закупівлі ID UA-2019-06-25-00947-b очікуваною вартістю 3 694 852,80 грн; ID UA-2019-06-25-000402-а очікуваною вартістю 1 620 985,20 грн; ID UA-2019-06-25-001389-b очікуваною вартістю 3 035 068,32 грн за кодом предмета закупівлі ДК 021-2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (електрощітки (або еквівалент) на загальну очікувану вартість 8 350 906,32 грн, що не перевищує планові вартісні показники . Вартість закупівлі не перевищує заплановану, закупівля проведена в запланованому 2019 році. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. 2. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (електрощітки),замовник здійснював оприлюднення оголошень на закупівлю, вартість яких по кожній процедурі закупівель не перевищувала суму, еквіваленту 133 тисячам євро. Тобто філія не ухилялася від проведення процедури відкритих торгів, а відсутність факту перевищення очікуваної вартості закупівлі, виключає необхідність додаткового опублікування оголошення англійською мовою, що в свою чергу свідчить про відсутність порушення що підпадають під дії ст.31 Закону. 3. Відповідно до ст.28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРТУЛ+", чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (електрощітки) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ "ІНТЕРТУЛ+", тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, було укладено договір поставки з ТОВ "ІНТЕРТУЛ+" № ПР/НХ-19463/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. 4. Стосовно банківської гарантії, виданої АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 15.07.2019 №13190/19-ТГ, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРТУЛ+" ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до положень Цивільного Кодексу України та Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 ( із змінами від 09.02.2017) гарантія є чинною з дати її видачі, якщо в ній не встановлено інше. Таким чином, представлена у складі пропозиції ГАРАНТІЯ , видана 15.07.2019 , була чинною на момент подачі її замовнику , тобто на 16.07.2019, що і класифікується як наявність застереження про те, що гарантія чинна на момент подачі , інакше кажучи - відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку, в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 120 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів, іншими словами- як такий, що відповідає умовам тендерної документації. 5. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”. Станом на 25.06.2019 під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-06-25-000947-b ще була відсутня технічна можливість введення зазначених вище пунктів на електронному майданчику, зокрема “Джерела фінансування закупівлі”», лише з 01.11.2019 на майданчику Smarttender.biz з’явилось повідомлення про надання такої можливості. Враховуючи викладене, на виконання вимог Наказу на засіданні тендерного комітету від 03.05.2019 було прийнято таке рішення: «Внести зміни до тендерних документацій, за якими вже оголошено торги, в частині «Оголошення про проведення відкритих торгів» та в подальшому в тендерних документаціях на закупівлі, які оголошуються після 03.05.2019 урахувати положення Наказу, а саме: викласти зазначений розділ тендерної документації у чіткій відповідності до форми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” «Оголошення про проведення закупівлі» із зазначенням всіх пунктів, за якими було внесено зміни Наказом. З моменту надання електронним майданчиком Smarttender.biz технічної можливості – вносити всю необхідну інформацію» ( сканкопія протоколу додається). Голова тендерного комітету О.О.Левченко Вик. Губаренко В.А., 793-19-85

2020-03-18 15:16:44

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця", 40081237, Україна, Дніпро, пр. К.Маркса 108
  2. Інформація про предмет закупівлі: електрощітки (або еквівалент) - 4 найменування (детальніше в додатку 6 ТД), 3694852.8UAH, 34630000-2, ДК021, 21606, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 1f341f9cadda458e9cedea4639739f09, 2019-06-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 28 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕРТУЛ+", протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.07.2019 № 240720194172280, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.08.2019 № ПР/НХ-19463/НЮ. Моніторингом відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону, а саме: Замовником проведено закупівлю товару за ДК 021:2015: 34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (електрощітки (або еквівалент) - 4 найменування (детальніше в додатку 6 ТД), ID: UA-2019-06-25-000947-b на суму очікуваної вартості закупівлі 3 694 852,80 грн. без оприлюднення цієї закупівлі в річному плані, додатку до річного плану на веб-порталі Уповноваженого органу. Натомість, Замовником відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель було опубліковано річний план закупівель за номером ID: UA-P-2019-06-25-000176-b - Електрощітка, ізолятори, вставки очікуваною вартістю закупівлі на суму 11 685 000, 00 гривень. При цьому, закупівлю ID: UA-2019-06-25-000947-b очікуваною вартістю закупівлі 3 694 852,80 грн. за вказаним вище предметом закупівлі проведено без оприлюднення відповідної строчки в річному плані та без внесення змін до річного плану щодо суми очікуваної вартості закупівлі, чим допущено порушення планування закупівлі та передумови здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону. Моніторингом оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що Замовником проведено в один і той же день 25 червня 2019 три закупівлі на загальну очікувану вартість 8 350 906,32 грн. за кодом предмета закупівлі ДК 021-2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (електрощітки (або еквівалент), а саме: ID: UA-2019-06-25-00947-b очікуваною вартістю 3 694 852,80 грн. (Договір від 13.08.2019 № ПР/НХ-19463/НЮ на суму 3693974,40 грн), UA-2019-06-25-000402-а очікуваною вартістю 1 620 985,20 грн. (Договір від 13.08.2019 №ПР/НХ-19464/НЮ на суму 1620714,00 грн) та UA-2019-06-25-001389-b очікуваною вартістю 3 035 068,32 грн. (Договори від 02.08.2019 №ПР/НХ-19436/НЮ на суму 2118939,00 грн., №ПР/НХ-19438/НЮ на суму 425265,60 грн., від 13.08.2019 №ПР/НХ-19462/НЮ на суму 488340,00 грн), що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 279 834,97 євро (курс на 25.06.2019 - 29,842254 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), що перевищує вартість предмета закупівлі визначену частиною 4 статті 10 Закону. Згідно з частиною 7 статті 2 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення застосування цього Закону. При цьому, частиною 4 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Таким чином, Замовником на порушення норм частини 7 статті 2 та частини 4 статті 10 Закону здійснено поділ предмета закупівлі та не проведено єдину процедуру відкритих торгів на загальну суму очікуваної вартості 8350906,32 грн. з додатковим оприлюдненням англійською мовою оголошення про проведення процедури на веб-порталі Уповноваженого органу. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕРТУЛ+" встановлено порушення вимог частини 6 статті 28 Закону, а саме: за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Проте, Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРТУЛ+" (протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.07.2019 № 240720194172280) не прийнято рішення про визнання ТОВ "ІНТЕРТУЛ+" переможцем та про намір укласти договір. Також, на порушення пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, щодо вимоги: «Банківська гарантія повинна мати застереження, що вона є чинною на момент подачі її Замовнику». ТОВ "ІНТЕРТУЛ+" надано банківську гарантію, яка видана АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 15.07.2019 №13190/19-ТГ (файл: 13190_ІНТЕРТУЛ+_Гарантія_15_07_2019.rar) у якій відсутнє застереження, що вона є чинною на момент подачі її Замовнику. Крім того, строк дії вищевказаної банківської гарантії (до 15.11.2019 включно) щодо забезпечення тендерної пропозиції відповідно до дати розкриття тендерних пропозицій (18.07.2019) складає 120 днів, що не відповідає умовам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Моніторингом питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 10-2 Форми), повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог ч.1 ст.4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог ч.7 ст.2 та ч.4 ст.10 Закону. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРТУЛ+" встановлено порушення ч.6 ст.28 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  4. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог ч.1 ст.4 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТУЛ+" 3 693 974,40
UAH з ПДВ
3 693 974,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС-ЛАЙМ" 3 694 852,80
UAH з ПДВ
3 694 852,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 09:42
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

16 липня 2019 14:37
Пропозиція.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТУЛ+"
#40657818
Переможець 3 693 974,40
UAH з ПДВ
25 липня 2019 08:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 08:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТУЛ+"
#40657818
3 693 974,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 серпня 2019 14:01
Договор 19463.pdf укладений
14 серпня 2019 14:00
sign.p7s зміни до договору
02 липня 2020 15:14
sign.p7s зміни до договору
27 квітня 2020 15:57
ДУ2 до ПРНХ-19463НЮ (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2020 15:57
1_ДУ2 до ПРНХ-19463НЮ.pdf укладений
27 квітня 2020 15:56
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 17:23
ДУ-1 19463 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:23
1_ДУ-1 19463.pdf укладений
27 грудня 2019 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-19463/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-19463/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 4 432 718,40
UAH (в тому числі ПДВ 738 786,40 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку