Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско –налагоджування у закладах освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)
51700000-9 CPV 021-2015 Installation of fire fighting equipment
51700000-9 CPV 021-2015 Installation of fire fighting equipment
Очікувана вартість
8 172 700,00 UAH
UA-2019-06-25-000905-b ● 08fc8d2a73004102810a04fe41752d1e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Uhravlinnya osvity Svyatoshin RDA |
National ID: | 37498536 |
Contact point: |
Kovalenko I.I 380442749707 tender_106@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 8 172 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 863,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 25 червня 2019 14:25 |
Enquiries until: | 11 серпня 2019 13:00 |
Complaints submission until: | до 17 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 серпня 2019 13:00 |
Information
Estimated total value: | 8 172 700 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 864 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско –налагоджування у закладах освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)»
51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско –налагоджування у закладах освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
51700000-9 CPV 021-2015 Installation of fire fighting equipment
CPV: 51700000-9
Період постачання:
по 19 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 12:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 12:48 |
Внесення змін до ТД АМКУ0001.PDF | |
14 серпня 2019 12:47 |
ТД монтаж ПС та оповіщення ЗНЗ зі змінами.pdf | |
25 червня 2019 14:39 |
Проект договору.docx |
14 серпня 2019 12:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2019 12:48 |
Внесення змін до ТД АМКУ0001.PDF
|
|||
14 серпня 2019 12:47 |
ТД монтаж ПС та оповіщення ЗНЗ зі змінами.pdf
|
|||
25 червня 2019 14:39 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат ISO 14001
Дата подання: 05 липня 2019 10:50
Дата відповіді: 11 липня 2019 16:11
Просимо уточити: на яких законодавчих підставах Ви вимагаєте надати Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги до настанови щодо застосування»?
Відповідь: Шановний Учасник, за результатом розгляду Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На підставі зазначених вище норм Замовник передбачив наявність в учасників Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», що передбачається чинним законодавством України – ДСТУ ISO 14001:2015, чинний від 01.07.2016р.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, тобто Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо.
Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На підставі зазначених вище норм Замовник передбачив наявність в учасників Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», що передбачається чинним законодавством України – ДСТУ ISO 14001:2015, чинний від 01.07.2016р.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, тобто Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 липня 2019 12:25
Дата відповіді: 12 липня 2019 16:50
В Додаткових вимогах до Додатку №2 (Технічні вимоги) вказано, що учасник повинен отримувати гарантійний лист від Виробника(Імпортера) обладнання, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. В таблиці розділу ІІ Додатку №2 (Технічні вимоги) вказано, що Виробником обладнання для системи оповіщення (прибори, гучномовці) є «СТА Электроника». Назва підприємства вказана без організаційно-правової форми та російською мовою. Така вимога є дискримінаційною, тому що «СТА Электроника» буде вирішувати переможця тендеру через надання від себе гарантійного листа бажаній організації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, уважно розглянувши зазначене питання, повідомляємо наступне. На теперішній час закупівлі здійснюються через електронні платформи і єдиним оціночним критерієм при виборі переможця є ціна. Однак, Замовник бажає, що б переможцем торгів була організація, що не лише може запропонувати найнижчу ціну, а і здійснити реальний монтаж системи протипожежного захисту у передбаченні договором строк. Саме тому Замовник передбачив вимогу до Учасників надати складі тендерної пропозиції гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що не потрібно отримувати гарантійні листи від всіх виробників всього обладнання, а лише від Виробників (імпортерів) обладнання, що буде Вами застосовуватися під час монтажних робіт. Також додатково роз’яснюємо, що дані листи потрібно отримувати не на все обладнання та матеріали, а лише на основні компоненти системи протипожежного захисту (прибори, сповіщувачі, гучномовці). Дякуємо.
Про залучення третьої сторони
Дата подання: 09 липня 2019 16:18
Дата відповіді: 12 липня 2019 16:52
Прохання уточнити - чому для визначення працездатності та відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації в тендерній документації немає вимоги залучити у якості третьої сторони представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки? Адже в ДБН В.2.5-56:2014 вказано, що у будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, встановлені норми ДБН В.2.5-56:2014 передбачають можливість перевіряння відповідності систем протипожежного захисту так званою «третьою стороною», разом з тим, відповідно до п. И.1.2 ДБН В.2.5-56:2014, перевіряння відповідності системи не є обов’язковою вимогою. Тому ця вимога відсутня в ТД. Крім цього, відповідно до п. И.2.4. Результати роботи комісії за відсутності порушень оформляються актом підтвердження відповідності, який розробляється за формами зазначеними вказаним ДБН В.2.5-56:2014 И1 або И2 монтувальною та налагоджувальною організацією. Дякуємо.
Прохання
Дата подання: 09 липня 2019 16:23
Дата відповіді: 12 липня 2019 16:48
Чи можете Ви завантажити документацію у ворді для зручності підготовки? Адже готуватися учасники будуть по ній, а не по проекту договору, який у ворді. Дякуємо завчасно.
Відповідь: Шановний Учасник, тендерна документація викладена з урахуванням вимог чинного законодавства, складова форма цілісності документу не порушена, тому у викладення її в іншому форматі немає потреби. Дякуємо.
Уточнення
Дата подання: 09 липня 2019 16:27
Дата відповіді: 12 липня 2019 16:51
У Вас визначено вимогу: Огляд об’єкту учасниками є обов’язковим, що
підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах
оглянутих Учасником приміщень. Де можна отримати зазначені плани?
Відповідь: Шановний Учасник, зазначені плани будівлі можливо тримати за адресою, 03148, місто Київ, вул. Якуба Колоса, 6а. Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-25-000905-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 10 липня 2019 15:23
Дискримінаційні вимоги
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 13:10
Шановний Учасник, за результатом розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Вимога до Учасників надати складі тендерної пропозиції гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що не потрібно отримувати гарантійні листи від всіх виробників всього обладнання, а лише від Виробників (імпортерів) обладнання, що буде Вами застосовуватися під час монтажних робіт. Також додатково роз’яснюємо, що дані листи потрібно отримувати не на все обладнання та матеріали, а лише на основні компоненти системи протипожежного захисту (прибори, сповіщувачі, гучномовці). Дякуємо.
2.Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На підставі зазначених вище норм Замовник передбачив наявність в учасників Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», що передбачається чинним законодавством України – ДСТУ ISO 14001:2015, чинний від 01.07.2016р. Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, тобто Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
1. Вимога до Учасників надати складі тендерної пропозиції гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що не потрібно отримувати гарантійні листи від всіх виробників всього обладнання, а лише від Виробників (імпортерів) обладнання, що буде Вами застосовуватися під час монтажних робіт. Також додатково роз’яснюємо, що дані листи потрібно отримувати не на все обладнання та матеріали, а лише на основні компоненти системи протипожежного захисту (прибори, сповіщувачі, гучномовці). Дякуємо.
2.Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На підставі зазначених вище норм Замовник передбачив наявність в учасників Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», що передбачається чинним законодавством України – ДСТУ ISO 14001:2015, чинний від 01.07.2016р. Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, тобто Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-25-000905-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 19 липня 2019 17:24
Дата подання: 19 липня 2019 17:24
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2019 19:11
рішення від 24.07.2019 № 9955 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2019 19:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2019 № 10670.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 17:17
від 05.08.2019 № 10670.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 19:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесення змін до Тендерної документації на підставі рішення АМКУ 10670-р/пк-пз від 05.08.2019
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2019 12:52
Номер скарги: UA-2019-06-25-000905-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой", Код ЄДРПОУ:42733240
Дата подання: 23 вересня 2019 19:17
Дата подання: 23 вересня 2019 19:17
Скарга на неправомірні дії Замовника
На дії Замовника в частині прийняття рішення про допуск до аукціону ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС»
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 вересня 2019 19:03
Рішення від 26.09.2019 №13734+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 19:03
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-06-25-000905-b.c3.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 20:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2019 №14726.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 18:47
Рішення від 15.10.2019 №14726.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 23:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про допущення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Дозор Сервіс" до аукціону на підставі рішення АМКУ 14726-р/пк-пз від 15.10.2019
Дата виконання рішення замовником: 21 жовтня 2019 13:11
Номер скарги: UA-2019-06-25-000905-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:29
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:29
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2019 22:06
рішення від 28.10.2019 №15470.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 22:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2019 № 16259.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 17:55
рішення від 07.11.2019 № 16259.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 21:23
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 жовтня 2019
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" | Документи |
Відхилено
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
8 172 230,00
UAH з ПДВ
|
8 049 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ" |
8 049 397,00
UAH з ПДВ
|
8 049 397,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Переможець |
8 049 300,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 14:59
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 грудня 2019 10:27 |
Коментар щодо відміни: | На підставі частини 2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
11 грудня 2019 10:26
|
Скорочення видатків.PDF |