Капітальний ремонт пожежної сигналізації
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-06-25-000893-b 438f4d6ac2c74b51a83d77883a9b26ab
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 26021206
Місцезнаходження замовника: 04075, Україна, Київська обл., Київ, Юнкерова, 37
Контактна особа замовника: Руденко Галина В'ячеславівна
380444018359
pv_vp@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 09:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пожежної сигналізації в приміщеннях адміністративного корпусу, харчоблоку та допоміжного корпусу за адресою: м. Київ, Оболонський район, вул. М. Юнкерова,37.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, Київ, Вул. М. Юнкерова,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання Замовником актів. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності кошторисних призначень в межах відповідних бюджетних асигнувань та з моменту реєстрації Договору в Управлінні Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Підрядника. Розрахунки здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за виконанні роботи. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-25-000893-b.c1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 05 липня 2019 19:47
Скарга
Оскарження умов
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 09:58
рішення від 09.07.2019 № 9119 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 09:58
рішення від 25.07.2019 № 10088.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 22:58

Документи подані скаржником

05 липня 2019 19:47
Скарга.pdf
05 липня 2019 19:47
платіжка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 960 100,00
UAH з ПДВ
960 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 15:02
sign.p7s
31 липня 2019 15:00
КП.pdf
31 липня 2019 15:00
Кошториси.pdf
11 липня 2019 08:58
sign.p7s
11 липня 2019 08:57
трудова Скоропад.pdf
11 липня 2019 08:57
Кваліфікаційні.pdf
11 липня 2019 08:57
Документи.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
08 серпня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку