Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пожежної сигналізації
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-06-25-000893-b 438f4d6ac2c74b51a83d77883a9b26ab
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Галина В'ячеславівна

380444018359 pv_vp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 26021206
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 37
Контактна особа: Руденко Галина В'ячеславівна
380444018359
pv_vp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2019 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 09:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пожежної сигналізації в приміщеннях адміністративного корпусу, харчоблоку та допоміжного корпусу за адресою: м. Київ, Оболонський район, вул. М. Юнкерова,37.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, Київ, Вул. М. Юнкерова,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання Замовником актів. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності кошторисних призначень в межах відповідних бюджетних асигнувань та з моменту реєстрації Договору в Управлінні Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Підрядника. Розрахунки здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за виконанні роботи. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-25-000893-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 05 липня 2019 19:47
Скарга
Оскарження умов
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 09:58
рішення від 09.07.2019 № 9119 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 09:58
рішення від 25.07.2019 № 10088.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 22:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації Код ДК 021:2015 : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт пожежної сигналізації) Закупівля:UA-2019-06-25-000893-b 1.Внесено зміни до Додатку №1 « Кваліфікаційні критерії», змінено вимогу «В довідці має бути підтвердження наявності в штаті електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 4-го розряду змінено на не нижче 3-го розряду або наявність в штаті налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника КВП та автоматики) не нижче 5-го розряду змінено на не нижче 4-го розряду. 2. Внесено зміни до Додатку №1 « Кваліфікаційні критерії»,вимогу «Посвідчення та витяг з протоколу щодо перевірки знань з гігієни праці, надання першої допомоги (не менше двох працівників учасника)» змінено на вимогу «Посвідчення відповідного зразка згідно з протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці з зазначенням переліку основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань (не менше двох працівників учасника)». 3. Внесено зміни до Додатку №1 « Кваліфікаційні критерії», вимогу Наявність Ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій України (Державного департаменту пожежної безпеки) на провадження учасником господарської діяльності на виконання робіт протипожежного призначення (а саме - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки) змінено на вимогу «Надати копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт». 4. Внесено зміни до Додатку №3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» виключено вимогу «У складі пропозиції надати посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання». 5.Внесено зміни до розділу № З « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» виключено вимогу – « Листом у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua».
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2019 17:57

Документи подані скаржником

05 липня 2019 19:47
Скарга.pdf
05 липня 2019 19:47
платіжка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 960 100,00
UAH з ПДВ
960 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 15:02
Електронний підпис
31 липня 2019 15:00
КП.pdf
31 липня 2019 15:00
Кошториси.pdf
11 липня 2019 08:58
Електронний підпис
11 липня 2019 08:57
трудова Скоропад.pdf
11 липня 2019 08:57
Кваліфікаційні.pdf
11 липня 2019 08:57
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 серпня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій